Mies laittoi muhkean patukan housuihinsa ja naiset tuijotti salaa

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
ei jaksa innostua
mistä te tiedätte miks ne tuijotti.... mä varmaan olisin vastaavassa tilanteessa revennyt nauruun... tai ajatellut että onpas noloa ku tuolla noin näkyy että on tollanen patukka housuissa...
 
"mies"
[QUOTE="Saara";29472603]Eiköhän ne miehetkin yhtälailla ihmetelleet, mikä mötikkä sillä on puntissa.[/QUOTE]

Noup! Me tiedämme mikä siellä on. On ymmärrettävää että naiset katsovat kateellisina.
 
"Saara"
[QUOTE="mies";29472798]Noup! Me tiedämme mikä siellä on. On ymmärrettävää että naiset katsovat kateellisina.[/QUOTE]

Miksi naiset katsoisivat jotain miestä kateellisina? Toisia naisia saatetaan kadehtia, mutta ei miehiä. Ja yhtälailla me naisetkin tiedämme, mikä siellä on.
 
"mies"
[QUOTE="Saara";29472831]Miksi naiset katsoisivat jotain miestä kateellisina? Toisia naisia saatetaan kadehtia, mutta ei miehiä. Ja yhtälailla me naisetkin tiedämme, mikä siellä on.[/QUOTE]

Salli mun nauraa. Ette siis ole kateellisia peniksestä?
 
[QUOTE="mies";29473440]Salli mun nauraa. Ette siis ole kateellisia peniksestä?[/QUOTE]

Siis miksi nainen olisi kateellinen peniksestä? En mä halua itselleni penistä omaan vartaloon kiinni vaan mä haluan sen peniksen itselleni mun sisälle seksissä.
 
"mies"
Siis miksi nainen olisi kateellinen peniksestä? En mä halua itselleni penistä omaan vartaloon kiinni vaan mä haluan sen peniksen itselleni mun sisälle seksissä.
Totuus on että teillä ei ole yhtään mitään. Kummipoikani oli kerran kysynyt vanhemmiltaan saunassa, miksi isillä on pippeli ja miksi äidillä ei ole. Vastaus on tietenkin, ettei naisilla ole kuin pelkkä reikä. Siksi olette kateellisia peniksestä. Toki olette kateellia muistakin peniksen tuomista eduista, kuten nopeammasta urakehityksestä ja paremmasta palkasta.
 
[QUOTE="mies";29473522]Totuus on että teillä ei ole yhtään mitään. Kummipoikani oli kerran kysynyt vanhemmiltaan saunassa, miksi isillä on pippeli ja miksi äidillä ei ole. Vastaus on tietenkin, ettei naisilla ole kuin pelkkä reikä. Siksi olette kateellisia peniksestä. Toki olette kateellia muistakin peniksen tuomista eduista, kuten nopeammasta urakehityksestä ja paremmasta palkasta.[/QUOTE]

Miten sää jaksat? Aivan hiton kuivaa provoa.
 

Yhteistyössä