No ohoh, ensimmäistä kertaa sain haukut pituudestani

  • Viestiketjun aloittaja no huh huh
  • Ensimmäinen viesti
no huh huh
Olin ihan normaalisti kaupassa. Minun perusilme on sellainen aika pirteä ja iloinen, olen näin kuullut.
Nooh, siinä hyllyjen välissä kun pyöriskelin ja hääräilin, joku mies tuli mulle aukomaan päätään pituudestani. Kuulemma olen tosi ruma kun olen niin pitkä. :O Ja että kehtaankin virnuilla hänelle, kun hän itse on lyhyenläntä(huom, se minun perusilmeeni on aika hymyilevä).
Se mies oli ehkä jotain 170-senttinen, eli en kyllä ymmärrä, miksi kävin niin hänen itsetuntonsa päälle. Normaalitilassa olisin ollut ehkä samanpituinen tai vain hieman pitempi, koska minun virallinen pituus kirjoissa ja kansioissa on 173cm.

Pitääköhän minun sitten lopettaa korkeakorkoisten kenkien käyttö, kun kerta aiheutan paheksuntaa kanssaihmisissäni... :whistle: Minusta on kivaa olla pitkä ja korostaa sitä vielä korkkarein. :)
 
Aika outo ukko kyllä, meinas että sun "virnuilu" oli huonoa käytöstä mutta hänen suoraan päin naamaa tylytys ilmeisesti ok. Ite oon 174 ja mielestäni ihan normi mittanen ja toki käytän välillä korkoja. No jokaisella on mielipiteensä, jos ei tykkää niin vois ees opetella pitämään omana tietonaan..
 
"harmis"
Ei pidä lopettaa.
Mä olen muutaman vuoden työn tuloksena saanut sun pituisen kaverini käyttämään edes muutaman sentin korkoja. Oli itse sitä mieltä ettei voi käyttää kun on liian pitkä. Menihän se sitten, osti korkkarit (n. 5 cm) ja on sen jälkeen kiitellyt kun käskin ostoksille. On kuulemma naisellisempi olo koroissa. :) Ja se näkyy kaverin ryhdissäkin, on upea ilmestys kengissään. Ei pituutta saa hävetä, on sitä sitten enemmän tai vähemmän.

T: alle 160-senttinen
 
"vvieras"
No jos toi on totta, niin kyseessä oli tosiaankin ihan ilmiselvästi joku mt-tapaus.
Eli voit ottaa koko jutun siltä kantilta, että jos se ei olisi keksinyt haukkua sinua pituudestasi, niin sitten se olisi luultavasti haukkunut sinut vaikka kampaksestasi, vaatetuksestasi tai vaikka jostakin, mitä sulla oli ostoskorissa :)
 
talliainen tavallinen
No voi hyvää iltapäivää, että ruma liiallisen pituuden tähden :D Taisi kyseisellä miehellä olla kenties pieni alemmuuskompleksi, jos kerta syytti vielä virnuilustakin. Et tietenkään lopeta korkkareiden käyttöä, saati hymyilemistä.

Terv nimim 153 cm.
 
"eräs"
On mullekin tullut mies sanomaan että oot liian pitkä. oon 172cm, käytän alle 10cm korkoja. oon ihan näyttävän näkönen, ihan ok kroppa mutta hiukseni ovat aika kivat. En tajua mistä keksi tulla mulle noin sanomaan.
 
Täydellisen epätäydellinen
Tuollaisille laukojille pitää vain todeta "hyvä ettet tykkää, en minäkään tuollaisesta ääliöstä pidä joten ongelma ratkaistu" ja sitten jatkatte matkaanne.

Te olette aina juuri sopivan mittaisia!
 
fjkfbhjvf
Itse olen pidempi ja käytän korkkareita. Tuollaiselle mulkulle olisin sanonut "en ole voinut pituuttani valita, niinkuin et sinäkään lyhyyttäsi, mutta kyllä mulla paremmin menee silti kun sulla :p"
 
"peyote"
[QUOTE="eräs";29464560]On mullekin tullut mies sanomaan että oot liian pitkä. oon 172cm, käytän alle 10cm korkoja. oon ihan näyttävän näkönen, ihan ok kroppa mutta hiukseni ovat aika kivat. En tajua mistä keksi tulla mulle noin sanomaan.[/QUOTE]

Olisiko itse näyttänyt sinun vieressä vähän mikkihiireltä?

Lyhytkin mies voi olla komea, mutta usein tuo huono itseluottamus vähän pilaa koko jutun. Se on harvinaisempaa, ettei lyhyellä miehellä itsellään ole pituudestaan ongelmaa.
 
"eräs"
[QUOTE="peyote";29464642]Olisiko itse näyttänyt sinun vieressä vähän mikkihiireltä?

Lyhytkin mies voi olla komea, mutta usein tuo huono itseluottamus vähän pilaa koko jutun. Se on harvinaisempaa, ettei lyhyellä miehellä itsellään ole pituudestaan ongelmaa.[/QUOTE]

Voi olla, mutta oli mulle siis täysin tuntematon tyyppi. En mäkään kulje lyhyille miehille sanomassa että mitä pätkä...
Oon kyllä uomannu että monilla lyhyillä miehillä on todella suuret luulot itsestään, kai se on jotain kompensaatiota.
 
Peyote
[QUOTE="eräs";29464659]Voi olla, mutta oli mulle siis täysin tuntematon tyyppi. En mäkään kulje lyhyille miehille sanomassa että mitä pätkä...
Oon kyllä uomannu että monilla lyhyillä miehillä on todella suuret luulot itsestään, kai se on jotain kompensaatiota.[/QUOTE]
ei kukaan normaali käykään tommosta sanomassa. Täytyy viirata pahan kerran.
 

Yhteistyössä