lähettejä on ainakin vielä tuossa lähistöllä aluesairaalassa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29462626:Jos mietin töitä, joita itse olen nuoruudessani tehnyt sairaalassa ja joita ei enää ole (saattaa vielä jossain sairaalassa olla), niin
- lähetti
tässä ei nyt ollut faktaa. päinvastoin, nimittäin geronomien koulutusta on lisätty. sitä järjestää nykyisin useampi amk.Sosionomit ovat jyränneet geronomit ja ger. koulutusta ei enää ole
XD on aulassa vaksi tai sitten mää puhuin kummituksen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29462626:Jos mietin töitä, joita itse olen nuoruudessani tehnyt sairaalassa ja joita ei enää ole (saattaa vielä jossain sairaalassa olla), niin
- röntgenkuvien kehittäjä
- potilasemäntä
- aulavahtimestari
- lähetti
- kylvettäjä
Monessa röntgenissä tekstinkäsittelijät on jo korvattu radiologien käyttämillä puheentunnistusohjelmilla.
Lossikuskit alkaa olla vähissä. Vielä niitä on, mutta eipä monta. Ja onkohan majakanvartijoita enää ollenkaan? Konekirjoittajia ei taatusti ole.
Ammattinimikkeistä en tiedä, mutta ennen oli kaikenmaailman tsuppareita, apupoja ja -naisen töitä, joista saattoi työuran aloittaa. Nyt sellaisia ei enää ole, kun toimenkuvia yhdistellään ja jäljelle jäävät työntekijät saavat hoitaa entisten töitä.