Minkä kokoinen on keskivertomuna???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellen

Vieras
Tuli nyt tosta kortsuketjusta mieleen, että minkä kokoinen on keskivertomuna???

Mun viimeisimmällä partnerilla oli pituutta veitikassa n. 19cm juuresta mitattuna ja ympärysmitta (ei siis halkaisija!!!) n. 15cm.
Sitä edellisten en oo mittaillu mutta tuntuman perusteella samaa luokkaa. Sormet ei mee ympäri niin että peukalo ja keskisormi koskis toisiinsa.

oon luullu et tommonen olis se "perus"koko. Oonko väärässä?

Mistä helvetistä te tiedätte noi mitat, mittailetteko te munia parisuhteissa :D Mä en tajuu, vai onko äijä ne mitat kertonu, jos ukko on ne kertonu ni voi ottaa huoletta pois ainakin 2-5 centtiä, sitten päästään oikeille mitoille.

Tuli nyt tosta kortsuketjusta mieleen, että minkä kokoinen on keskivertomuna???

Mun viimeisimmällä partnerilla oli pituutta veitikassa n. 19cm juuresta mitattuna ja ympärysmitta (ei siis halkaisija!!!) n. 15cm.
Sitä edellisten en oo mittaillu mutta tuntuman perusteella samaa luokkaa. Sormet ei mee ympäri niin että peukalo ja keskisormi koskis toisiinsa.

oon luullu et tommonen olis se "perus"koko. Oonko väärässä?

Onneks tarkensit, ei oltais muuten älytty. :flower:

Peniksen pituus - Seksuaaliterveysklinikka

...ja peniskartta puolestaan kertoo suomalaisten penisten keskimitan olevan 13,77 cm. Kallistuu enemmän tuonne Afrikan puoleen noi parin ensimmäisen palstamamman munamittaukset! Hhahahah, mitäs tästä voikaan päätellä?! :D

PS. Turha kenenkään vetää hernettä nekkuun, tää on hjuumoria.

Noilla tutkimuksilla ei kyllä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?;29460481:
Ai miten niin ei ole?

Jos ne on kyselytutkimuksia, niin ei tosiaan tee yhtään mitään tuollaisilla tutkimuksilla. Kertoo lähinnä vain sen missä maissa jauhetaan eniten paskaa, kellä on isoimmat vehkeet.

Alkuperäinen kirjoittaja herätys;29460571:
satakunta nähnyt t: alan tyttö

Hahahaha! No "alalla työskentelevät" ovat kyllä varmasti paljon kyrpiä nähneet, mut kyllä mä kuitenkin luottaisin enemmän johonkin virallisiin tutkimuksiin kuin jonku satakunta penistä nähneeseen huoraan.

"Jos joku 13 cm olisi keskiverto se tarkoittaisi että Suomessa olisi myös paljon alle 10 cm vehkeitä. Mutta kun ei ole."

Sinähän tätä ET voi kyllä faktana meille mainostaa. Ehkäpä tämä pätee sun asiakkaissasi, mutta et sinä koko Suomen mieskantaa ole läpikäynyt, toi on minimaalinen otos.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?;29460589:
Hahahaha! No "alalla työskentelevät" ovat kyllä varmasti paljon kyrpiä nähneet, mut kyllä mä kuitenkin luottaisin enemmän johonkin virallisiin tutkimuksiin kuin jonku satakunta penistä nähneeseen huoraan.

"Jos joku 13 cm olisi keskiverto se tarkoittaisi että Suomessa olisi myös paljon alle 10 cm vehkeitä. Mutta kun ei ole."

Sinähän tätä ET voi kyllä faktana meille mainostaa. Ehkäpä tämä pätee sun asiakkaissasi, mutta et sinä koko Suomen mieskantaa ole läpikäynyt, toi on minimaalinen otos.

Joku otanta noissa tutkimuksissakin on ja kyselytutkimuksilla voi pyyhkiä perseensä, niillä ei ole mitään arvoa eikä tekemistä totuuden kanssa. Mielestäni realistisemman kuvan saa sillä jos on nähnyt livenä sata vehjettä, kuin jossain puhelimessa missä miehet jauhaa paskaa, joka toinen tumma ilmoittaa luultavasti peniksen kooksi 50cm vähintään lepoasennossa :D

Yhteistyössä