Vauva puukotettiin Helsingissä!

• Viestiketjun aloittaja "Apua!"
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Mä ajattelin kans leikata molemmilta pikkurillit irti. Ei tässä mitään lääketieteellistä syytä, olis van kiva ottaa tavaksi jota sitten suvussa jatkettais, vauvoilta sormia irti vaan! Ihan normaalii hei, kuuluu tapoihin niin kyllä mun täytyy saada tehä se! Mites se korvien typistäminen? Eikö olis kans kiva?

• Tykkää
Reactions: baby-mama
"joopatijoo"
Miksi poikia saa leikellä alapäästä, mutta tyttöjä ei? Uskontoihin/uskomuksiin tms. nämä molemmat (sairaat)perinteet nojaa. Tasa-arvoa pojille/miehille tähän.
Ei taida mikään sairaala esim. Suomessa tehdä tyttöjen ympärileikkauksia, mutta poikien tehdään, lääketieteellisin perustein siis, itse asiassa aika yleinen toimenpide. Siksi on turhaa jauhaa tasa-arvoa tässä kohdin. Tyttöjen ympärilikkaukselle ei eole mitään eettisesti tai lääketietellisesti kestäviä perusteita. Poikien leikkauksille on joissain tapauksissa lääketieteelliset perusteet kuitenkin .. Poikienrituaalisilla ympärileikkauksillakin on pohjimmiltaan tarkoitettu edistää terveyttä. Tyttöjen ympärileikkausten syyt ovat sen sijaan sukupuolielämän ja -vietin kontrolloiminen.

::
[QUOTE="voiei";29456376]Ituhippikukkahatut taas hyssyttelemässä tätäkin törkeää tapausta.[/QUOTE]

Mitä helevettiä sä solkotat siellää?! Mä kohta tungen jonkun ison kukkahatun sun suuhus, idiootti!

[QUOTE="joopatijoo";29456411]Ei taida mikään sairaala esim. Suomessa tehdä tyttöjen ympärileikkauksia, mutta poikien tehdään, lääketieteellisin perustein siis, itse asiassa aika yleinen toimenpide. Siksi on turhaa jauhaa tasa-arvoa tässä kohdin. Tyttöjen ympärilikkaukselle ei eole mitään eettisesti tai lääketietellisesti kestäviä perusteita. Poikien leikkauksille on joissain tapauksissa lääketieteelliset perusteet kuitenkin .. Poikienrituaalisilla ympärileikkauksillakin on pohjimmiltaan tarkoitettu edistää terveyttä. Tyttöjen ympärileikkausten syyt ovat sen sijaan sukupuolielämän ja -vietin kontrolloiminen.[/QUOTE]

Jaa lääketieteellisin perustein? Kyllä näitä poikavauvoja silvotaan yleensä aivan USKONNOLLISIN perustein. Mielestäni oikeus ei kyllä toteutunut tässä jutussa: toisin sanoen vauvan ruumiillista koskemattomuutta sai nyt oikein luvan kanssa rikkoa :( Ja äiti yritti vielä estää ko. rituaalin!!

• Tykkää
Reactions: MammaLa
pistää niin vihaksi
Voi ***************! On se kumma että Suomen kaltaisessa valtiossa on vielä vuonna 2013 sallittu lasten silpominen??!! Voi ******************!!! Jos olisin tuo äiti niin silpoisin kyllä sitten vähän isinkin pippeliä.

Ja täysin eri asia sitten ne sairaalassa tai tk:ssa lääkärin suorittamat toimenpiteet, jotka tehdään asianmukaisesti puuduttaen ja kipulääkettä antaen TERVEYDELLISIN perustein.

• Tykkää
Reactions: MammaLa
"näin on"
Alkuperäinen kirjoittaja pistää niin vihaksi;29456617:
Ja pyh ja pah. Ei heru minkäänlaista ymmärrystä kenenkään sellaisen ihmisolion suuntaan, joka harjoittaa väkivaltaa uskonnon nimissä ja vielä omalle vauvalleen. Teoista alhaisimpia.
Ei multakaan heru. Jos olisin ton vauvan äiti, niin yhtälailla voisin pistää koko pippelin katki tolta ukolta ja vedota uskontooni. SAnoisin että voodoojumalani vaativat .

Yhteistyössä