Peyote
Eivät anna olla rauhassa! Joka paikassa vaan koko ajan tulevat ja ottavat yhteyttä.
Laitan kohta kuvia todisteeksi.
Laitan kohta kuvia todisteeksi.
No noi seuraa ja sen takia mun henk.koht. aika-avaruus käyristyy koko aika.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29449353:Mistä sää ny puhut? Kerro tarkemmin.
Luulisin. Huolettaa kun en ihan tiedä missä koti on ja että kuka noista on se mun kyyti.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29449358:Tuliko ne hakee sut kotiin?
Miten niin et tiedä?Luulisin. Huolettaa kun en ihan tiedä missä koti on ja että kuka noista on se mun kyyti.
En oo perehtynyt muihin aurinkokuntiin.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29449381:Miten niin et tiedä?
Olisitko halunnut kuulla? Luulen että mun mieskin on alien. Ootko Roswellia kattonu?hei! et oo kertaakaan tässä ketjussa vielä maininnut painoasi ja ihanaa parisuhdettasi! ettet vaan ois päässy lihomaan ja mieskin on varmaan menny naapuriin.
Ei sun tarviikaan. Ei uskoville ole olemassa maapallon ulkopuolista elämää.En oo perehtynyt muihin aurinkokuntiin.
Nii. Kauheeta jos se olis semmonen harmaa isopäinen narukäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29449394:Aattele jos sulla on ukko jossai toisella planeetalla mut oot vaa unohtanu sen :O
Joo niinku näit, tossa oli paljon mun omia kuvia.Peyote tykkää tehdä näitä omia höpöhöpö-ketjuja, kun se saa mahdollisimman monta omaa kuvaa kätevästi tähän samalle sivulle.