Apteekin oma raskaustesti, kokemuksia luotettavuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Tein eilen negatiivisen testin, kp 31/30 muttei vieläkään menkkoja, eikö raskaus todennäköisesti näkyis jo testissä jos oisin pieniinpäin? :D Mietin vaan, että missä menkat luuraa.

Itselläni toi Apteekin oma testi ei näyttänyt raskautta, ei edes roskishaamunakaan :(
Ostin toisen merkkisen testin seuraavana pivänä kun oli niin selkeät oireet ilmassa ja siitä tuli erittäin vahva plussa.

Näyttänyt aina oikein, kolme raskautta takana. Ekasta mäkin sain kp 35/33 negan. Kun menkat ei alkanut, testastin uudestaan. Kp 40 tuli haamujen haamu ja raskaana olin. Syy myöhäiseen plussaan selvisi ekassa ultrassa, kun alkio olikin kaksi viikkoa pienempi, kun mitä menkoista laskien olisi voinut arvioida.

Mullakin on apteekin oma ollut paras mun kannalta jo kahdesti (eli ollut tarkka ja näyttänyt plussaa). Joku kalliimpi näytti negaa, vaikka siis raskaana olin. Kyllä sellaisen taas ostaisin, jos tarvetta olis.

Muilla en edes oo testannut, joten lienee puolueellinen vastaus, mut vastaan kuitenkin.
Eli neljä kertaa oon sillä plussan saanut ja joka kerta oon tainnu tehä samana päivänä tai seuraavana kun menkkojen ois pitäny alkaa. Pidän erittäin luotettavana tätä testiä ja vahva plussa on aina tullut kun raskaana oon ollut. Muita en edes ostais. Toisaalta, aika neiivi vastaus multa, sillä en oo koskaan testannu negaa :D Eli kaikki tekemäni testit on aina olleet pelkkää plussaa.

Tein itse 3 testiä ko. testillä ja kaikilla kerroilla tuli oikea vastaus (muistaakseni oli 2 kpl paketti, eli yhteensä 6 testiä... juu tiedän, neuroottista ;)!

Ne 2kpl:n paketit on kivoja...ei joudu niin montaa kertaa perustelemaan (itselleen kai enimmäkseen :D) että miksi haluaa vielä yhden tehdä..

Mutta mulla on myös vaan hyviä kokemuksia apteekin omasta, aina on näyttänyt oikein. Viiva on tosin ollut haamu kun olen testannut liian aikaisin, mutta menkkojen "alkamispäivänä" on sitten tullut jo enemmän väriä.

• Tykkää
Reactions: baby-mama
Mulla näytti haalean + 4pv enn kuin menkat piti alkaa. Sitten tein testin pari pv jälkeen uudelleen ja viiva vahveni. Ja sitten mulla oli jemmassa sellainen kalliimpi, predictor joka oli susi. Ei tullut muistaakseni edes kunnon testiviivaa ja negaa siis näytti. Sitten kävin oman mielenrauhan turvaamiseksi hakemassa apteekin oman ja se oli oikein vahva plussa.
Paras siis!

Yhteistyössä