The Sims 3 pelin laillisesti netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelinainen

Vieras
Eli jos lataan tämän kyseisen pelin laillisesti netistä maksamalla SUORAAN KONEELLE niin mitä käy jos koneeni hajoaa?

mikäli minulla olisi itse peli käsissäni niin voisin asentaa sen uudestaan uudelle koneelleni, mutta jos vain lataan sen koneelleni ja se menee rikki niin saanko sitä mistään takaisin uudelle koneelleni? vai joudunko ostamaan pelin uudestaan?

Ja voinko ylipäätään ladata sitä suoraan koneelle sillä olen puhelimeni kautta koneella netissä, eikä tämä ole mistään nopeimmasta päästä oleva netti?

Kiitos!

Joku voi vinkata myös jos toimivan pelin saisi jostain ladattua laittomasti ilman viruksia ;)

Lataat varmaan Origins:in kautta, jolloin ne pelit ovat omalla tililläsi ja ladattavissa sieltä mihin tahansa omaan koneeseesi. Eli jos koneesi hajoaa menetät tallennetut pelisi mutta itse peli on uudestaan asennettavissa uuteen koneeseen.

Puhelimen kautta et voi koneelle asentaa mitään.

Lataat varmaan Origins:in kautta, jolloin ne pelit ovat omalla tililläsi ja ladattavissa sieltä mihin tahansa omaan koneeseesi. Eli jos koneesi hajoaa menetät tallennetut pelisi mutta itse peli on uudestaan asennettavissa uuteen koneeseen.

Puhelimen kautta et voi koneelle asentaa mitään.

Niin ja lisäyksenä, jos olet siis netissä tietokoneella, mutta puhelimen kautta netissä, voit toki ladata pelin, mutta yhteydestä riippuen siinä voi mennä aikaa ja datapaketti saattaa täyttyä.

Ok, kiitos :)

Olen koneellani siis puhelimen netin kautta, usb-johdolla.. ajattelin että riittääkö tämä netin teho siihen että rupean lataamaan tota peliä sieltä origin:sta?

Ok, kiitos :)

Olen koneellani siis puhelimen netin kautta, usb-johdolla.. ajattelin että riittääkö tämä netin teho siihen että rupean lataamaan tota peliä sieltä origin:sta?

No en voi tietenkään tietää millainen datapaketti sulla on :) usb-johto ei meinaa mitään. Se selviää kokeilemalla. Ostat pelin, lataat sen Originsista ja katso, tuleeko. Jos ei teho riitä niin lainaat toimivampaa verkkoa muualta.

Useissa paikoissa noi näyttäisi olevan ladattavissa omien sivujen kautta uudestaan, esim. cdon ja gigantissa näkyy ainakin tarjoavan kesällä ostetun pelin latausnappulaa.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;29425094:
Useissa paikoissa noi näyttäisi olevan ladattavissa omien sivujen kautta uudestaan, esim. cdon ja gigantissa näkyy ainakin tarjoavan kesällä ostetun pelin latausnappulaa.

Joo kyllä sen pitää juuri näin ollakin, jos digiversion ostaa pelistä. Itse oon tykänny tuolta Originsista ostaa EA:n pelit, sieltä saa hyviä tarjouksia ja kaikki pelit on sitten samassa paikassa.

Huoh.. eipä onnistunu se ostaminen kun ei ole mitään paypalia käytössä.. luulin et se toimii niin et voi maksaa nettipankista suoraan!

Sit yritin ottaa ton paypalin käyttööni nii eihän se onnistunu kun mulla on visa electron.. argh!!

En tiedä tuosta, mutta esim blizzardissa tai jossain kuitenkin mistä wowia olen lataillut, voi maksaa electronilla samalla tavalla kun luottokortilla. Eli valitsee visa ja kortin numero ja se pikkutunnus takaa.

CDON:ssa ei ollut mun verkkopankkiani valitettavasti.. ja tein paypaliin tunnuksen, sinne kävi visa kortit sun muut, muttei electron. laitoin kaikki korttini numerot, pikkutunnukset yms muttei hyväksynyt, eikä electronia näkynyt käytettävissä korteissa.

Uusi kysymys, saisiko mistään ton Sims 3 demon koneelleni? Koitin etsiskellä eilen mutten löytänyt..

Vaihda nettipankissa sun electronin asetuksista, että korttimaksut sallittu. Tarkkaa ohjetta en osaa antaa, kun siitä on niin kauan kun on ollut itsellä electron käytössä. Googlaa "paypal Visa electron", niin löytyy sivukaupalla ohjeita.

CDON:ssa ei ollut mun verkkopankkiani valitettavasti.. ja tein paypaliin tunnuksen, sinne kävi visa kortit sun muut, muttei electron. laitoin kaikki korttini numerot, pikkutunnukset yms muttei hyväksynyt, eikä electronia näkynyt käytettävissä korteissa.

Uusi kysymys, saisiko mistään ton Sims 3 demon koneelleni? Koitin etsiskellä eilen mutten löytänyt..

Mikset sä muuten tilaa levyllä cdonista tuota fi-versiota? Ei siinä montaa päivää mene jos on varastossa, ja sen saat levyllä laskulla.
Verkkomaksua ei cdonissa tosiaan ole, mutta kokeile sillä electronilla.
Ladattavat pitää siellä maksaa heti, ja meillä kävi niin että miehen visa ei jostain syystä toiminut siellä, joten itse katsoin että debitistäni on verkkomaksut hyväksytty siellä verkkopankin asetuksissa, ja sain maksettua sillä.