mitä syöttää kipeälle taaperolle, kun mikään ei maistu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut mamma

Vieras
kauppaan on pitkä matka & itse olen myös hiukan kipeä, muuten hakisin tietysti useamman vellitetran! juo vain maitoa & laimennettua appelsiinimehua, mutta ei syö mitään. edes pottumuusi ei kelvannut. mitä voisin tarjota vai annanko vain olla nestelinjalla? viimeeksi syönyt eilisiltana muutaman puurolusikallisen & suklaakeksin

Anna niitä suklaakeksejä, jos ne kerran maistuu. Mahdollisimman paljon erilaista kokeilet, jos joku maistuis. Mehua, kiisseliä tms. Miten se on kipee? Minkä ikäinen? Aika vähällä syömisellä lapset muutaman päivän selviää.

tän meidän 1v 4kk kanss aoon tarjonnu just sitä mitä maistuu kuha syöl edes jotain eli leipää,keksejä yms herkkuja,mehuja maitoa... herkut menee paremmin ku normi ruoka :) sit tietty jos anta akuumelääkettä niin koittaa tarjota ruokaa just sillo ku kuume on alentunut niin saattais mennä paremmin vaikka sitä lemppari ruokaa sitten

jätskiä, mehujäätä, kaakaota kylmänä/lämpimänä, laita mehua jäätymään kuten jääpaloja ja anna lusikalla syödä kun vähän sulavat kuhossa, vauvan hedelmäsosetta?

kauppaan on pitkä matka & itse olen myös hiukan kipeä, muuten hakisin tietysti useamman vellitetran! juo vain maitoa & laimennettua appelsiinimehua, mutta ei syö mitään. edes pottumuusi ei kelvannut. mitä voisin tarjota vai annanko vain olla nestelinjalla? viimeeksi syönyt eilisiltana muutaman puurolusikallisen & suklaakeksin

Millä lailla on kipeä? Siis onko kuumetta vai vatsatautia vai flunssaa? Jos on kuumetta ni annan kuumeen alentavaa lääkettä, jotta ruokakin maistuu.

Neste on ruokaa tärkeämpää.

Mites mehujää eli jäädytät mehua? Tai pillillä jotain? Kiisseli mehusta?

Maidolla pärjää yllättävän pitkälle. Ja niillä suklaakekseillä. Meille terveyskeskuksessa hoitaja käski syöttää jäätelöä ja mehua, kun vajaa 2v oli kovassa kuumeessa ollut useemman päivän ja alkoi äitillä keinot loppua...

Meidän lapset ei koskaan tykkää syödä kipeänä. Yleensä jossain välissä teen vohveleita, joita saattavat järsiä. Kaikista varminta on ostaa kaupasta niitä mehukatin? 100% hedelmää juotavana soseina. Niitä ovat juoneet kipeinäkin ja saavat siten edes jotain tavallista nestettä paksumpaa. Toinen lapsista tykkää erityisen paljon joqurtista, ja sitä on saattanut syödäkin.

Yhteistyössä