Mua alkaa hampaita vihlomaankin ajatus salaatista näin koleella ilmalla. Mulla loppuu salaatin syönti lokakuussa ja jatkuu taas toukokuussa.
Syksyllä/talvella maistuu lämpimät vihannekset.
Syksyllä/talvella maistuu lämpimät vihannekset.
Mitä niissä kasvihuoneissa sitten kasvatetaan jos ei mm. salaatteja?Salaatti ei kasva täällä talvella.
Korjataan sitten. Ilman hirveitä järjestelyitä ja energiankulutusta ei salaatti täällä talvella kasva.Mitä niissä kasvihuoneissa sitten kasvatetaan jos ei mm. salaatteja?
Jaa mutta lapsellista olla syömättä terveellistä ruokaa vuodenajan takia.Minä koetan syödä sesongin mukaan. Salaatti ei kasva täällä talvella. Porkkanaraastetta, kaalia ja lanttua koetan jaksaa raastaa. Mutta kyllä noita kypsennettyjä vihanneksia mieluummin talvella syön.
Ei mutta silti naurettavaa vaikka työpaikkaravintolassa olla ottamatta salaattia koska on talvi. Puoli kiloa kasviksia ja hedelmiä tulee syödä päivässä.Sulleko salaatti on ainoa terveellinen ruoka? Oletko tosiaan noin pihalla erilaisista kasviksista ja juureksista? Kannattaa nyt vähän tutustua kauppojen valikoimiin niin sun maailma saattaa avartua.
Porkkana on vihannes. Lanttu on vihannes. Kaali on vihannes. Nauris on vihannes. Punajuuri on vihannes.
Minusta on lapsellista syödä pelkkää salaattia ympäri vuoden.
Mites se jako menee, mitkä katsotaan kasviksiksi, mitkä on juureksia, mitkä vihanneksia? Jos sanotaan kaikkia rehuiksi?Porkkana on vihannes. Lanttu on vihannes. Kaali on vihannes. Nauris on vihannes. Punajuuri on vihannes.
Minusta on lapsellista syödä pelkkää salaattia ympäri vuoden.
Kaali ei taida olla juuresApua
Minä olen luullut, että nuo kaikki juureksia.
Mahdollisimman monipuolisesti kasviksia kuitenkin pitäisi syödä ja talvi on meillä täällä pitkä. Aika vaivalloista ja hankalaa jos ei pysty normaalia salaattia syömään talvi-aikaan.Sä tässä naurettava olet ja ihan pihalla asioista. Siellä työpaikkaruokalassa on varmaan muitakin kasviksia kuin salaattia? Kasviksia yms. voi syödä myös kotona eikä sitä puolta kiloa tarvitse syödä sun valvovan silmän alla töissä. Sitä paitsi miksi sä edes ärsyynnyt noin paljon toisten syömisistä? Ei mua ainakaan kiinnosta kuinka paljon muut syö kasviksia, pidän huolta omasta ja lapseni syömisistä.
Naurettavaa ja lapsellista on olla tajuamatta sitä mitä ap kertoi eli ei oikeastaan pysty syömään salaattia talviaikaan erinäisistä syistä. Hän korvaa salaatin sitten muilla aineksilla, mutta sitähän ei sovi tehdä sun mustavalkoisen ja ahtaan ajatusmaailman mukaan.