Kfkfkf sisustaa :D Voi luoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai sit unohtaa just noi pussilakanat kaapin perälle ja todeta viikon päästä, et "me muuten tarvitaan lisää pussilakanoita" ja käydä ostamassa jotkut oikeesti kivat :cool:

Älytöntä, että näin mönkään meni ostokset :O Vähän sellanen fiilis, et "mitä mä oikeen ajattelin"

Se on vähän sama asia vaatteissa. Elämänkokemus opettaa, että kantsii ostaa vain oikeasti hienoja vaatteita. Ei siis sen takia jos saa halvalla jonkun sellaisen "kai tota joskus vois pitää". Joo mut osaan kyl neuvoa muita, mut itellä kaapit täynnä menneinä vuosina ostettuja käyttämättömiä vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;29418573:
Liian mustaa ulkona niin halusit vähän väriä sinne pimeimpään huoneeseen teille? Minun tekee mieli maalata auto joksikin tuommoiseksi.
Minä muuten innostuin noiden kukkapussilakanoiden innoittamana googlailemaan retrotarroja, ja eksyin tuonne. Voi harmi että mun ruosteläjään taitaa olla turha noita yrittää liimailla...
HPRTR-009 Kukkatarra - Verkkari.fi

Alkuperäinen kirjoittaja määä;29418583:
Minä muuten innostuin noiden kukkapussilakanoiden innoittamana googlailemaan retrotarroja, ja eksyin tuonne. Voi harmi että mun ruosteläjään taitaa olla turha noita yrittää liimailla...
HPRTR-009 Kukkatarra - Verkkari.fi

Mahtavia! Vielä kun olisi rahaa johonkin uuden uutukaiseen mersuun tai muuhun munanjatkeeseen ja sitten maalais keltaiseksi ja kukkia päälle niin montakohan onnettomuutta sais aikaan :D

Tai joku urheiluauto voisi olla vieläkin tehokkaampi... Hmmm, kuka lahjoitta rahat minulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasminä;29418594:
Minä rakastan värejä ja ottaisin nuo pussilakanat heti tänne. :D
En voisi kuvitellakaan, että ostaisin itselleni haaleanvärisiä.

Meillä on aika väritön koti, tai siis kaikissa huoneissa on ne omat värit, eikä ne tosiaan oo tuollaisia räikeitä. Olohuoneessakin mustaa/valkoista/harmaata ja punaista, mutta punaistakin vain silleen hillitysti eikä hyppää silmille.
Sama makuuhuoneessa, ei mitään silmille hyppäävää väriä, paitsi nyt nuo pussilakanat ja aluslakana :D ehkei ois niin paha jos aluslakana ois vaikka valkoinen :D

Täss on meidän joululakanat... :heart:

...siirrä ne joululakanoiksi :rolleyes: problem solved :xmas:

orangeraitaiset kävis ehkä tyynyliinoiksi paremmin.

*K-r-ö-h-h-h-m-*Joulutyynyliinoiksi
:heart:
:heart: :heart:

yaib.jpg

Nukkuessa et näe värejä.
Päivällä laitat päiväpeitteen sänkyyn.
Kukaan ei näe mitä siellä alla on.
On meilläkin nyt kirkkaan punaset lehmätonttu pussilakanat vaikka muuten makkara beigen sävynen.

[QUOTE="Vieras.";29418812]Nukkuessa et näe värejä.
Päivällä laitat päiväpeitteen sänkyyn.
Kukaan ei näe mitä siellä alla on.
On meilläkin nyt kirkkaan punaset lehmätonttu pussilakanat vaikka muuten makkara beigen sävynen.[/QUOTE]

*makkarabeige* :laugh:

iiiiihana, uusi kevään hittiväri... ;D
(- juu tarkoitit varmaan, makkari)

Etkö pessyt lakanoita ensin vai sovittaako joku oikeasti lakanoita sänkyyn ennen kuin pesee ne? Vai pesitkö ne niin ettet ajatellut ollenkaan minkä näköisiä lakanat on?

Mä en nyt ymmärrä miksi tehdä asiasta ongelmaa, eihän niitä lakanoita oikeasti kukaan näe, jos sängyn petaat aamusta ja laitat päälle päiväpeitteen.

Voihan ne sopia sit sinne teidän uuden talon makkariin, vai onko sielläkin täysin samat värit kuin nykyisessä makuuhuoneessa? Eikö kannattais muutenkin "sisustaa" vasta sitä uutta kotia, kun kerta olette ens kuun alussa jo muuttamassa. Turhaa tavaran raahaamista paikasta toiseen.

Mut samapa tuo mulle. :)

Ei kai nyt pussilakanoilla sisustetakaan? Päiväpeittohan siinä on päällä ja onko sillä nyt nukkuessa väliä, että mätsääkö lakanat seinän väriin.

Voihan ne sopia sit sinne teidän uuden talon makkariin, vai onko sielläkin täysin samat värit kuin nykyisessä makuuhuoneessa? Eikö kannattais muutenkin "sisustaa" vasta sitä uutta kotia, kun kerta olette ens kuun alussa jo muuttamassa. Turhaa tavaran raahaamista paikasta toiseen.

Mut samapa tuo mulle. :)

No ihan samat värit siellä meidän uudessa makkarissa tulee olemaan, eikai me nyt kaikkia kalusteita aleta vaihtamaan :O Samat verhotkin laitetaan, koska ne on vaan niin kivat. Päiväpeittoa meillä ei ole, koska kukaan ei ikinä muista pedata sänkyä ja sit se vaan pyörii makkarissa :D Uuteen kotiin tarttis varmaan hankkia sellainenkin, koska makkari on alakerrassa ja vieraat voi nähdä meidän huoneen :D Nyt makkari on yläkerrassa ja sinne ei kukaan vieras koskaan mee

No ihan samat värit siellä meidän uudessa makkarissa tulee olemaan, eikai me nyt kaikkia kalusteita aleta vaihtamaan :O Samat verhotkin laitetaan, koska ne on vaan niin kivat. Päiväpeittoa meillä ei ole, koska kukaan ei ikinä muista pedata sänkyä ja sit se vaan pyörii makkarissa :D Uuteen kotiin tarttis varmaan hankkia sellainenkin, koska makkari on alakerrassa ja vieraat voi nähdä meidän huoneen :D Nyt makkari on yläkerrassa ja sinne ei kukaan vieras koskaan mee

Mua ällöttää mennä nukkumaan illalla sänkyyn, joka on ollut päivän petaamatta, se on jotenkin epäsiisti, vaikkei siellä päivällä kukaan makoilis.

[QUOTE="vieras.";29419581]Mua ällöttää mennä nukkumaan illalla sänkyyn, joka on ollut päivän petaamatta, se on jotenkin epäsiisti, vaikkei siellä päivällä kukaan makoilis.[/QUOTE]

Monesti petaamaton sänky on siistimpi kuin pedattu.

[QUOTE="vieras.";29419581]Mua ällöttää mennä nukkumaan illalla sänkyyn, joka on ollut päivän petaamatta, se on jotenkin epäsiisti, vaikkei siellä päivällä kukaan makoilis.[/QUOTE]

Muapa taas ei vaikka monissa muissa asioissa olenkin pilkun viilaaja..

Muista ottaa mitat verhoista, kun menette asuntonäyttöihin, niin ei tule ostettua sellaista, mihin vanhat verhot ei käy :)

Yhteistyössä