Karma hoitaa
Ja mä olen niin onnellinen siitä. Sä aloittaja saat tämän joskus omiin nahkoihisi. Niin sain minäkin elämänoppia ja takaisinmaksua. Olin nuorena ja typeränä, perheettömänä tuollainen, ei ollut väliä.
Kunnes löysin elämäni Miehen, menin naimisiin ja lapsia.
Mulla oli ystävä, rakas ja tärkeä ystävä joka tykkäs sekaantua varattuihin. Sanoin suoraan etten hyväksy mutta en katkaissut välejä vaikka välillä selkäpiitä kylmäsikin. Aina oli niitä selityksiä millainen SURKEA suhde uudella partnerilla kotonaan oli, tai miten olivat melkein jo eronneita ja miten juuri tämä mies on ystävälleni se oikea.
Itse vietin onnellista avioelämää kunnes elämäämme tuli mutkia meistä riippumattomilta tahoilta. Tuli miehen kanssa etäisempi vaihe, olimme väsyneitä ja stressaantuneita, jouduimme olemaan paljon erossa. Rakastimme, ihan varmasti, mutta meillä ei ollut mahdollisuutta juuri silloin huoltaa suhdettamme. Mitä teki silloin ystäväni? Tarjosi itsensä tueksi. Miehelleni. Tiedättehän...
No, asiasta selvittiin. Siis minä ja mieheni selvisimme. Ystävä on ymmärrettävästi entinen ystävä.
Mutta joo.... Älä koskaan luota naiseen joka pelaa varattujen kanssa. Älä koskaan luota naiseen joka ei itse ole koskaan vielä oikeasti ollut hyvässä liitossa ja rakastunut ja siksi polkee muidenkin suhteita. Ne (kuten en aikoinaan minäkään) eivät ymmärrä, näe, käsitä, tajua, kunnioita asioita ja arvoja. Ne nähdään sen oman pimperon kautta.
Todella, what goes around comes around.