Ulosoton, vuokran ja lainanlyhennysten jälkeen jää käteen arviolta 400€. Ei ole paljon, mutta tuolla on nyt pärjättävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";29410251]No ei kannatta tänne avata ketjua jos et voi edes myöntää miksi olet sössinyt raha-asiasi.[/QUOTE]

Tänne saa avata tällaisen ketjun jos haluaa enkä ole mitenkään tilivelvollinen selittämään miksi mulla on velkoja ulosotossa. Se ei ollut tässä oleellisinta, mutta sä oletkin niitä jotka haluavat päästä lyömään lyötyä ja mässäilemään toisten asioilla. Ei sillä ole sulle mitään merkitystä miksi mä täysin tuntematon ihminen olen ulosotossa.

Huomautuksena vielä sen verran, että ei kaikki ulosottoon joutuneet ole sinne joutuneet omien sössimisten takia. Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen tuon verran tajuta.

Ap tiedäthän ,että saat toimeentulotukena loput. Jos suoraan palkasta ulosmitataan niin sosiaalitoimisto laskee sen mukaan kuukausitulot mitä jää ulosoton jälkeen. Jos maksat ite laskulla niin sitä ei hyväksytä.

[QUOTE="a p";29410278]Tänne saa avata tällaisen ketjun jos haluaa enkä ole mitenkään tilivelvollinen selittämään miksi mulla on velkoja ulosotossa. Se ei ollut tässä oleellisinta, mutta sä oletkin niitä jotka haluavat päästä lyömään lyötyä ja mässäilemään toisten asioilla. Ei sillä ole sulle mitään merkitystä miksi mä täysin tuntematon ihminen olen ulosotossa.

Huomautuksena vielä sen verran, että ei kaikki ulosottoon joutuneet ole sinne joutuneet omien sössimisten takia. Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen tuon verran tajuta.[/QUOTE]

Se vaan kiinnostaa, miksi ihmisellä on mennyt raha-asiat noin. Miten se on mahdollista? Itse väitän 100%, että se johtuu vain ja ainoastaan omasta sössimisestä, ei kukaan muut vie sua sinne ulosottoon. Ihan itse ne päätökset tekee.

Yhteistyössä