Olen samaa mieltä malleista! Taviksetkin ovat yleensä kauniimpia. Kaippa he hakevatkin vähän erikoisen näköisiä ihmisiä sinne, kun catwalkeilla noin muutenkaan mikään ei näytä oikein perinteiseltä.Monet mallit ovat ns. rumia naisia. Monella mallilla on myös hyvin huono itsetunto ja heitä on kiusattu koulussa ulkonäkönsä takia. Jostain mielenoikusta olemme päättäneet ihailla heitä silti. Minun silmääni ei ole miellyttänyt yksikään huippumalli, olen aina pitänyt heitä jotenkin kulmikkaina ja epänaisellisina. Vähän liian friikkeinä omaan makuuni.
[video=youtube;diYAc7gB-0A]http://www.youtube.com/watch?v=diYAc7gB-0A[/video]Monet mallit ovat ns. rumia naisia. Monella mallilla on myös hyvin huono itsetunto ja heitä on kiusattu koulussa ulkonäkönsä takia. Jostain mielenoikusta olemme päättäneet ihailla heitä silti. Minun silmääni ei ole miellyttänyt yksikään huippumalli, olen aina pitänyt heitä jotenkin kulmikkaina ja epänaisellisina. Vähän liian friikkeinä omaan makuuni.
En siis sääli enkä halveksi ketään ellei hänessä ole jotain säälittävää tai halveksittavaa, eikä tuollaisten tunteiden tuntemiseen riitä pelkät ulkonäköseikat.