Miehellä liian pieni penis, Mikä neuvoksi?

  • Viestiketjun aloittaja Neuvokaa, please
  • Ensimmäinen viesti
oidsf
Itselläni on myös vain tuo 13 cm.n kalu ja naisystäväni valittaa ihan samaa, useasti maininnut kaluni olevan pieni. Hän haluaakin että usein nuolen ja saan hänet tulemaan paremmin niin kuin kalullani. Itseäni kyllä harmittaa se että hän usein mainitsee asiasta.
Herranen aika, ei tuo 13 cm mikään pieni ole vaan täsmälleen keskikokoinen. Sun naisystäväsi on ihan törppö. Kannattaa ehkä laittaa vaihtoon.
 
Ettei vaan ap:lla olis itsellään paikat venyny ja löystyny??

Ihan normi mitta. Taitaa hiertää joku muu, kuin peniksen mitta. Kannattaisko vaan erota nyt heti ja antaa miehen löytää itselleen parempi nainen. Pääsisit sä hakemaan itelles sitä, mitä haluat, niin ei tartteis rutkuttaa.
 
tosi on
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28993016:
ja on vaan ihan mahdotonta ja väärin tykätä isommasta varustuksesta? Se mieltymys ei korjaannu sillä että huudellaan onko nainen muka 20cm syvä, eikä treenatut lantionpohjalihakset auta miehen pituuteen jos oikeasti kaipaa sellasta mikä ei katoa yhden tai vielä kahdenkaan käden sisään. on se maailma kamala ja julma.
Tietysti jokainen saa tykätä ihan mistä tahtoo. Paitsi miehet eivät tietenkään saa tykätä isoista tisseistä, koska se on junttia ja väärin.
 
ihmetyttää
On aika pieni murhe toi liian pieni penis .
Itse en kyllä heivaisi muuten mukavaa miestä peniksen koon takia .Ensiksikin hänhän olisi varmasti
halunnut isoman ,jos se olisi hänestä kiinni .
Minä kun en ole koskaan ajatellut ,että rakkaus on kiinni koosta,sen kummemmin kummankaan osapuolen
mistään koosta.Ja saattaapa käydä niinkin .että tällä isokokoisella on muita vinkeitä mitkä ei taaskaan naiselle käy,jotenka lista saattaa olla loputon ,mutta jokainen taaplaa tyylillään.
 
Vierasmies
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää;29039370:
On aika pieni murhe toi liian pieni penis .
Itse en kyllä heivaisi muuten mukavaa miestä peniksen koon takia .Ensiksikin hänhän olisi varmasti
halunnut isoman ,jos se olisi hänestä kiinni .
Minä kun en ole koskaan ajatellut ,että rakkaus on kiinni koosta,sen kummemmin kummankaan osapuolen
mistään koosta.Ja saattaapa käydä niinkin .että tällä isokokoisella on muita vinkeitä mitkä ei taaskaan naiselle käy,jotenka lista saattaa olla loputon ,mutta jokainen taaplaa tyylillään.
No muttakun perus palstamamma ei tiedä mitä rakkaus on. He tietävät vain mitä miehiltä vaativat ja sen mukaan tapahtuu valinta. Yli 18cm muna on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista. :)
 
"vierailija"
Off topic varmaankin, mutta mitä merkitystä on pituudella (ellei ole kyse niin lyhyestä, ettei mene suurin piirtein sisään)?! Eikös paksuus ole tärkempää?

Ja tosiaan, tuolla munan koolla ongelma ei ole munassa.
 
Älkää ilkeilkö
Kaikki ei sovi seksuaalisesti yhteen. Kannattaa lähteä koska seksuaalisuus on parisuhteessa todella tärkeää. Ei kannata kuitenkaan satuttaa toista kertomalla ajatuksiasi, seksuaalinen yhteensopimattomuus on ihan riittävä syy erota mutta asian voi ilmaista fiksumminkin "yhteensopimattomuudella".

Jos puolisolla on pieni, niin miksi siitä pitää mainita ääneen. Ei varmasti naisestakaan tunnu kivalta kun mies jatkuvasti huomauttaa riipputisseistä tai selluliitista. Jos on puolison kanssa, on sen ominaisuudet hyväksyttävä.

Ei sitäpaitsi tuo ole edes liian pieni, olen kerran ollut miehen kanssa jolla oli ns. mikropenis eli mittaa n. 2 cm. Tuntui pahalta miehen puolesta, mutta toisaalta on hän naimisissakin ollut joten ei tuo kaikille ole tärkeää.
 
sdfgfdsa
Niin no, jos ei isompaa ole saanut, niin mikä ettei, mutta kun on saanut, niin.. Ei. Kun aina kalvaisi mielessä, että parempaa ja orgasmivarmempaa tavaraakin voisi saada. Karu maailma, mutta piirre ihmisessä sekin on siinä missä ulkomuoto kaikkinensa ja kyllä sellaiset asiat saa painaa vaakakupissa kun kumppania hakee. En ottaisi susirumaa läskimahaakaan koska en sellaisesta viehäty, miksi ottaisin miehen jonka penis ei tuota nautintoa jos se on minulle tärkeä asia ja kiihotun ison vehkeen näkemisestäkin? Ehkä olen pinnallinen ja ehkä pidän seksistä liikaa, minkäs teet. Yhtä lailla mies saa odottaa naisen olevan laiha ja isotissinen jos niin haluaa, ihan vapaasti. Ei se minulta pois ole kun varmasti jollekin kelpaan tällaisenakin. Ja kelpaankin.
 
adafsg
[QUOTE="vierailija";29252636]Off topic varmaankin, mutta mitä merkitystä on pituudella (ellei ole kyse niin lyhyestä, ettei mene suurin piirtein sisään)?! Eikös paksuus ole tärkempää?[/QUOTE]

Naisia on erilaisia. Minä en pidä paksusta ollenkaan, vaan se tuntuu ikävältä, mutta pitkä on taas orgasmivarmaa nannaa.
 
"pikkunen"
eihän pienellä millään voi laueta isossa tavarassa. ei tunne mitään. kuka muka laukee liikuttelemalla sitä ilmassa. Myös stondis kärsii...joku suositteli cock ringejä seksikaupoista...mitä jos pakkauksen pieninkin valahtaaheti pois päälltä..kaikki shower ja grower jutut on ihan peestä. jos on iso niin se on iso shower ja growerissakin.
 
Peniksen pidentäjä - http://su.gneticsextender.com Ostin Gnetics Extender ja jo puolen vuoden kuluttua penikseni oli valtava.
Mulla on toi sama ja toimii todellakin! Säännöllisesti oon käyttänyt ja reiluksi parikytsenttiseksi on toi "venähtänyt" ja mikä parasta kestävyyttä tullu ton jälkeen myös lisää...
Kunhan muistaa säännöllisesti reenata, niin voi helposti ylläpitää "pikkusen" isompaa kokoa :)
 
Mun exällä oli iso ja kyllä se tuotti kipua. Myös jollain satunnaisilla jutuilla on ollut todella isoja ja vaikka se näyttää kivaöta, niin ei se minulle tunnu siltä.
Keskimittainen on paras, sellainen n.15cm on paras ja paksuutta jos löytyy niin avot.
tuskin pari senttiä tuosta pois haittaa menoo pätkääkään. Se, että ei saa prgasmia yhdynnässä ei ole ainakaan mun kohdallani mitenkään yhteydessä peniksen kokoon vaan siihen miten kemiat kohtaa ja miten sitä käyttää. jos mies aattelee vaan itteensä ja vaihtaa asentoo 2min välein niin en valitettavasti pääse siihen mukaan. hyvältähän se tuntuu ja mit'ä pidempän on yhdessä ollut niin sitä paremmalta se seksi tuntuu kun toisen rupeaa oppimaan. pieni penis on alle 10cm. kai niillekkin ottajia löytyy.
 
"nanna"
Mulla on toi sama ja toimii todellakin! Säännöllisesti oon käyttänyt ja reiluksi parikytsenttiseksi on toi "venähtänyt" ja mikä parasta kestävyyttä tullu ton jälkeen myös lisää...
Kunhan muistaa säännöllisesti reenata, niin voi helposti ylläpitää "pikkusen" isompaa kokoa :)
Voi hitsi ku mua jotenkin houkuttelis päästä salaa kurkkimaan kun sää "treenaat" tommosella vekottimella ;) :) ;)
 
[QUOTE="nanna";29598911]Voi hitsi ku mua jotenkin houkuttelis päästä salaa kurkkimaan kun sää "treenaat" tommosella vekottimella ;) :) ;)[/QUOTE]

Heh :) no jos mä ens "reenikerralla" jätän verhoa vähän raolleen, niin kurkit sit sieltä salaa, että kuinka reenit sujuu :)
 

Yhteistyössä