No onko laihat naiset teistä rumia?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Tuon harpun kuvan voisi muuten poistaa. Se ahistaa. Tai voisin pistää vastapainoksi nätin.

http://www.fecielo.com/wp-content/uploads/2009/02/sexy-japanese-girl-nozomi-sasaki.jpg
Minunkin mielestä hän on nätti. Ruumiinrakenteeseen nähden sopusuhtainen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ylipainoinen ole sama asia kuin läski! Läski on sairaalloisen ylipainoinen. Mutta esim. BMI 25-30 on vielä ihan normaali eikä mikään läski.
Ei ole ihme, että ihmiset ei näe omaa ylipainoaan...
Hmm? Ylipainostahan puhuinkin, mutta läskistä puhuessa saa olla jo sairaalloisen lihava. Jota BMI 25-30 ei todellakaan ole. Sellainen on vielä naisellinen, kaunis ja sopivasti pehmeä. :)
Eikä ole kuin lihava.

"sasa"
Noh, mä itse olen 157cm ja painan 49,5 kg.
serkkuni 160cm ja painaa 100kg, ellei jo ylikin!
AINA haukkuu mua.. "sulla ei oo tissei" jne...
Noh, mielummin oon ilman tissejä kuin rullailen maasta tissejä liiveihin.
Mahdun muihin vaatteisiin kuin isoihin paituileihin ja saan jalkaani sirot kengät.

"Qwerty"
Eivät sen rumempia kuin muutkaan. Jotkut ovat rumia olivat sitten laihoja tai ei. Jotkut laihat ovat aika miesmäisiä vartaloltaan.
Lihavatkin voi olla miesmäisiä! Jos on lihava, ei tarkoita sitä että on upeat rinnat.
Tai no jos sellaiset nilkoissa roikkuvat tyhjät pussukat kauniit niin mikäs siinä.
Itse olen todella hoikka, ja omaan todellakin pienet rinnat. Olen niihin oikein tyytyväinen. Mies on tyytyväinen ja sain lapsenikin ruokittua.
Ja imetyksen jälkeen, katos ne ne vähäsetkin rasvat...

Dirty Dancer
[QUOTE="Qwerty";29400890]Lihavatkin voi olla miesmäisiä! Jos on lihava, ei tarkoita sitä että on upeat rinnat.
Tai no jos sellaiset nilkoissa roikkuvat tyhjät pussukat kauniit niin mikäs siinä.
Itse olen todella hoikka, ja omaan todellakin pienet rinnat. Olen niihin oikein tyytyväinen. Mies on tyytyväinen ja sain lapsenikin ruokittua.
Ja imetyksen jälkeen, katos ne ne vähäsetkin rasvat...[/QUOTE]

Onhan niitä, en nyt puhunut heistä.

Yhteistyössä