Naamakirjan alamäki jatkuu, nuoret ovat kyllästyneet vakoiluun ja kyttäämiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jartza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sikäli kun nuorista mitään ymmärrän, vakoilu ja kyttääminen ei ole ykköshuolenaihe vaan se, että tosiaan vanhemmat ja isovanhemmat käyttää palvelua, joten sehän on ihan fossiili.

Tutkimuksessa nimenomaan selvisi, että nuoret eivät enää viitsi tuottaa mitään sisältöä naamakirjaan. Ovat jääneet sinne lähinnä sentakia että voi pitää yhteyttä, voivat muissa palveluissa toimia vapaammin.

Kyllä minä ymmärrän, koska olen yhteisössä itse missä viljellään rankkaa huumoria esimerkiksi. Naamakirjaan jos laitat samanlaista läppää on joku heti tuomitsemassa ja sittenhän ne jää sinne ikuisiksi ajoiksi, eikä haluta edes ymmärtää jos joku heittää jotain täysin läpällä.

Nykyaikana eletään jatkuvassa loukkaantumisen tilassa, tyyliin kyllä minä niin mieleni pahoitin. Kohta ei saa sanoa mitään negatiivista kenestäkään tai heittää vitsiä mistään koska ainahan joku siitä loukkaantuu.

Tämä on totta, tuntemani teinit eivät käy enää Facessa. Se on keski-ikäisten ja vanhojen temmellyskenttä. Siellä vanhukset koreilevat nuoruuden kuvissaan ja leikkivät nuorta.

Yhteistyössä