Onko miehelläni toinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi prkl

Vieras
Löysinpä sitten lääkepakkauksen..erektio-ongelmiin. Lääkkeet on haettu juuri ennen muutaman vrk:n työmatkaa reilu kk sitten. Nappeja näyttää paketista kuluneen 12kpl. Me emme ole seksiä kyseisenä ajanjaksona harrastaneet kuin 3 tai 4 kertaa. (tiedän että vois enemmänkin olla, mutta..) En tiedä miten ja milloin hän niitä käyttää, olettamukseni on että erektion saa ilmankin. Olen kuvitellut siis ettei hän käytä lääkkeitä enää vaan kykenee ilmankin ja jos joskus ei kykene niin asia molemmille ok. Tiesin siis ongelmasta kun aloimme seurustella ja tiesin noista lääkkeistä silloin. Oletin kuitenkin ettei enää ole käyttänyt kun niitä ei ole vuosiin näkynyt. Mutta siis..mahtaako kyse olla toisesta naisesta vai ottaako niitä kuitenkin ehkä "varmuuden vuoksi"? En nyt tiedä mitä ajatella. Ekana ajattelin että jos joku toinen on niin onko taudeilta suojauduttu vai pitääkö itse ehkä alkaa varmuudeksi suojautumaan!!?? Ja miten otan asian puheeksi vai otanko?

Iske sille kortsupaketti ja sano että ilman näitä et ainakaa kotona saa ennenkuin tuot paperit että olet puhdas

Suhteemme ei ole paras mahdollinen mutta olemme kuitenkin sellaisessa tilanteessa että suhteemme on parempi kuin se on koskaan ollut. Ja nimenomaan mies on ollut se osapuoli joka suhdetta on halunnut hanakammin jatkaa ja hän on tehnyt töitä sen eteen todella paljon. Siksipä siksi tuntuu aivan hullulta että hän olisi moista temppua tehnyt. Itse olen nyt aika hämilläni. En raivoissani, pettynyt enkä mitään sellaista - vain hämilläni. Mutta jospa mies on kyllästynyt tilanteeseen. Ja minusta on hiljalleen alkanut juuri tuntua että ehkä voin vielä joku päivä häneen taas luottaa. Ymmärrän kyllä häntä jos näin on päässyt käymään. Ehkä asia vaan täytyy ottaa puheeksi ja miettiä yhdessä yhdessäolon mielekkyyttä/mielettömyyttä.

et on toinen, sorry.

on käynyt huorissa ja halunnut koko rahan edestä? Onko miehelläsi jotain nikkiä mitä käyttää?:rolleyes: Googlen ihmeellisestä maailmasta voisi löytyä jotain mielenkiintoista?
Miehet on vähän tyhmiä ja yksinkertaisia näissä asiossa.;)
Kaveri löysi nikin perusteella, ukkonsa sihteeriopiston sivuilta arvostelemassa käyttämiään huoria.:mad: :( Siis sellainen nikki mitä mies oli käyttänyt kaverin kanssa netti chätti palstalla.

Ei mun tietääkseni chattaile eikä palstaile eli en tiedä mitään nikkiä mitä voisi käyttää. Eli kaippa mä kysyn siltä ihan suoraan kun nähdään. On onneksi pois nyt pari päivää niin saan rauhassa kelata asiaa.

Ja joo. Enemmän mä tota huorissa käyntiä epäilen ehkä. En siis oikein jaksa uskoa et sillä mitään vakavaa viritelmää ois. Eiköhän silläkin ole tässä meidän sopassa tarpeeksi hämmennettävää.

Otetaan toinen kanta. Noita erektiolääkkeitä otetaan etukäteen. Olisiko niin että mies olisi ottanut niitä ja elätellyt toiveita että kohta onnistuu- sinun kanssasi.

Sitten näin ei ole käynytkään kuin vain tuo 3-4 kertaa.

Ei välttämättä siis ole mitään toista, on vaan ollut toiveita vähän useammin kanssasi

Tuotakin vaihtoehtoa olen miettinyt. Voi olla näinkin. :) Hitto kun asioista voisi olla vähän avoimempi niin ei tarvis tällaisia miettiä. On tässä vuosikaudet ollu miettimistä ihan riittämiin. Ei kaipais hetkeen mitään tämmöstä paskaa. /

Yhteistyössä