Teksta-koira ei toimi

  • Viestiketjun aloittaja Pena77
  • Ensimmäinen viesti
Me, joita ei enää harmita
Meillä on Duracell patterit. Ensin oli ne, eikä toiminu koira mitenkään. Räksytti vaan samaa eikä tehnyt mitään.
Sitten vaihdettiin patterit, jotka myös olivat samaa merkkiä, ja lähti sitten toimimaan :)
Molemmilla kerroilla patterit olivat käyttämättömiä, mut liekö sitten ollut alkukankeutta pennulla ;)
 
"ida"
Meillä täsmälleen sama ongelma ku aloittajalla, jämähti stumaan, silmät vilkkuu ja pitää rasittavaa ääntä... ei reagoi yhtään mihinkään, eikä resetoidu. Patterien vaihdot ei auta jne... ilmeisesti ainoa vaihtoehto on palauttaa? Vai onko ap löytänyt ongelmaan ratkaisua?
 
perhana
Aattona koira istui3 kerta ja teki voltin taakse päin,mutta aina tuli kyljeleen maahaan. Sen jälkeen ei enään ole kävellyt, heiluttaa vain toista korvaa ja pitää meteliä. Kaikkia edellisissä viesteissä mainuttaja juttuja kokeilta,eikä toimi. Tytär odottanut jo syyskyysta asti et saa lelun. Sit kun saa ei toimi......
 
Mä en ymmärrä tuollaisia tekstakoiria. MInkä ihmeen takia hussaatte rahaa siihen? Siksi että se on muotia? oisitte ostaneet jotain järkevämpää. Melkein kaikilla, kellä tiiän tuon olevan, se on tiltannu tosi äkkiä.
 
toivomus pieni
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Totuus Näytä viesti

Mä en ymmärrä tuollaisia tekstakoiria. MInkä ihmeen takia hussaatte rahaa siihen? Siksi että se on muotia? oisitte ostaneet jotain järkevämpää. Melkein kaikilla, kellä tiiän tuon olevan, se on tiltannu tosi äkkiä.
[QUOTE="hmm";29387873]Mä oon niin samaa mieltä. Onneksi meillä on oikea koira, ei tarvi robotteja ostella.[/QUOTE]

Kaikkihan ei voi oikeaa koiraa laittaa, vaikka haluaisikin.

Ja mitä tulee järkevyyteen, niin ehkäpä ne kalsarit tai joku muu vaatetus olisi järkevä ostos, mutta tekeekö ne lapsen onnelliseksi jouluaattona... Ja kyllä sitä sopii olettaa että näinkin hyvin mainostettu lelu on hyvin testattu ja toimiva. Lisäksi jos lapsi/lapset toivoo vain yhden lahjan, niin miksi ei sitä ostaisi. Veikkaan että valtaosa on ostanut tämän siksi että haluaa ilostuttaa lasta, ei siksi että se on muotia...

Kyllä ketuttaa oman ja muiden lasten puolesta jotka ovat kokeneet suuren pettymyksen...
 
Vierasss
Surullista. Lapsille voi näemmä myydä mitä tahansa skeidaa. Lapsilla ei tunnu olevan mitään kuluttajansuojaa. Ajatelkaapa leivänpaahdinta tai puhelinta tai kuntoilulaitetta, joka ei toimi ja tilttailee..
 
Surkeaa kamaa
Vilkuttelee vain silmiään ja sanoo "tekno", ei istu ei tee volttia ei mitään mitä piti. Onneksi ei ollut mikään pääjoululahja. Surkeaa roinaa, ylimarkkinoitu täysin. Kuinkahan moni lapsi joutui jouluna pettymään tämän kiinalaisen rojun takia? Palautamme.
 
"Kookoo"
Jahas, meilläkin mykistyi melkein kokonaa. Pitää vain ulinaääntä muttei liiku mihinkää. Resetoitu, vaihdettu pattereit jne. jne. Paska härveli ja silloinkin kun toimi, oli aika vaatimaton laite suhteessa odotuksiin. Ei tuo kyllä montaa likettä tee. Saakeli kun ottaa päähän koko ostos ja kyllä sitä metsästettiin ennen joulua. Todellinen fail koko paska ja tyttö rääkyi kun koira ei tehnytkään jouluaattona "vaikka mitä" ja nyt sekin vähä on paskana.
 
"Sissos"
Oletteko saaneet vaihdettua näitä Tekstoja? Meillä koira ei ole oikestaan koskaan saatu tekemään muuta kuin silmien vilkuttelua ja istumista. Muutoin tuntuu olevan täysin ilman temppuja. Vietiin laite takuuvaihtoon, mutta kaupan tädin testatessa tuli siihen tulokseen että on ehjä vaikkei tätikään saanut koiraa esim. hyppämään tai syömään. Olen katsonut tuon Youtuben ohjevideon varmaan 10 kertaa läpi ja ei tee kyllä noita temppuja. Eli meillä on muovilelu joka päästelee ääniä ja istuu!!!
 
Diiwate@suomi24.fi
Teksta hoklee sanaa tööt tööt tai öö öö.En ole varma kummin se sanoo mutta koira ei reaoi mihinkään muuhun kuin sammutukseen. hetkonen jätin sen noin 5 min ajaks kun menin alakertaan juomaan olisiko se sillä välin hajonnut? No rikki on
 

Yhteistyössä