Mitä tuttavamiehen päässä liikkuu? antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisaliini

Vieras
Molemmat olemme sinkkuja. Mies on kaverini pitkäaikainen ystävä, johon minä tutustuin n.vuosi sitten kun olimme samassa seurueessa. Näemme miehen kanssa pari kertaa viikossa yhteisten tuttujemme kautta ja tilanne on aina "jännittynyt". Kaverinikin sanoi, että tää mies on pidättyväisempi kun olen paikalla. Mies antaa epäselviä "vihjauksia", muttei kuitenkaan mene sen pidemmälle. Jättää tavallaan "auki" mitä haluaa. Esimerkkinä oudon pitkät katseet, hymyt, "vahinkokosketukset" ja tietynlainen..tiedättehän. Itse olisin kiinnostunut miehestä, mutta eihän tuosta nyt ota selvää. Aikuisia ihmisiä kuitenkin olemme, mutta "kahville pyytäminenkin" tuntuu vaikealta juuri sen takia, kun en tiedä jos mies ei olekkaan ajatellut mitään semmoista ja pilaisin jotain.

Hankala tilanne kun menee jo sille kaveruuden puolelle, ei sitten voi enää mitään seksiä alkaa harrastamaan. Ota äkkiä tilanteesta kiinni ja viekoittele se sänkyyn kanssasi, sanot suoraan että nyt panettaa, mennään, tule. Ja otat housut pois, imet ensin vähän ja sitten pyydät sitä panemaan sua. Ei ole vaihtoehtoja.

Jos on vaan niin ujo? Tee aloite niin saat tietää missä mennään. Mä en jäis odottamaan. Kävisin miehen kimppuun.

Voiko olla niin ujo? ettei anna mitään selvää merkkiä kuitenkaan?
Yleensä tässä tilanteessa tekisin varmasti aloitteen, mutta nyt jarruttelen juurikin sen takia, kun joudun olemaan ja näkemään tätä miestä kuitenkin niin usein kaverini kautta ja kun hänen ajatuksistaan en tiedä..ja on vaikea rakentaa sitten ystävyyssuhdetta myöhemmin, enkä halua että hän saa tietää minun olleen ihastunut...plaah..en tiennyt että aikuisiälläkin tämä voikaan olla näin vaikeeta!!

Voiko olla niin ujo? ettei anna mitään selvää merkkiä kuitenkaan?
Yleensä tässä tilanteessa tekisin varmasti aloitteen, mutta nyt jarruttelen juurikin sen takia, kun joudun olemaan ja näkemään tätä miestä kuitenkin niin usein kaverini kautta ja kun hänen ajatuksistaan en tiedä..ja on vaikea rakentaa sitten ystävyyssuhdetta myöhemmin, enkä halua että hän saa tietää minun olleen ihastunut...plaah..en tiennyt että aikuisiälläkin tämä voikaan olla näin vaikeeta!!

Jotkut ovat aikuisenkin niin ujoja. Mulla se on vähentynyt. Tiedän erään miehen joka on ujo.

Tunnen miestyypin. Se on luonnostaan tai ihan tahallaan niinkuin ei olisikaan, mutta kumminkin juuri epämääräiset vilkaisut ja kosketukset. Se tekee kyllä naisen sekopääksi. Hän ajattelee, että onko vikaa ja missä. Näin mies kuumottaa ja kerran sitten tapahtuu se kaappaus ja se on menoa sitten. Nainen on vahaa ja valmis mihin tahansa.

Tunnen miestyypin. Se on luonnostaan tai ihan tahallaan niinkuin ei olisikaan, mutta kumminkin juuri epämääräiset vilkaisut ja kosketukset. Se tekee kyllä naisen sekopääksi. Hän ajattelee, että onko vikaa ja missä. Näin mies kuumottaa ja kerran sitten tapahtuu se kaappaus ja se on menoa sitten. Nainen on vahaa ja valmis mihin tahansa.

Tiedät selvästi, mistä puhut :) Sekopää musta on jo tullut. Ja samat ajatukset. Sitä kaappausta odotellessa sitten............odottavan aika on pitkä!! ..toivottavasti en tule olemaan valmis sentään mihin tahansa :D

Onko mies komea? Tulee mieleen, että on tottunut sihen, että naiset lakoaa hänen edessään ja tekevät aloitteen. Odottaa sitä ihan selkeästi sinulta. Nämä miehet pitävät itseään taivaan lahjana naisille.

Voi myös miehelle jäädä luu käteen, kun pitkittää tätä peliä liian kauan ja nainen yksinkertaisesti kyllästyy! Tämänkin nähnyt.

Mikä siinä nykyään on vikana kun naiset ei osaa tyrkyttää itseään pantavaksi? Ei luulisi olevan hankala homma, vähentelet vaatteita sen edessä ja keikistelet seksikkäästi, tyhmä se on jos ei huomaa jo siinä vaiheessa että haluttaa. Itsellekin kerran eräs nainen esitteli itseään niin auliisti että ei jäänyt mitään epäselväksi mitä oli vailla, otti housut pois ja pyllisteli edessäni, levitteli jalkojaan ja antoi kyllä niin suoraan ymmärtää että nyt haluttaa kuin olla ja voi.

Työkaverini käyttäytyi samalla tavalla, hän on harvinaisen komea mukava mies. Meillä oli puolin ja toisin ihme kyräilyä noin vuoden ajan ja olen vakuuttunut että hän(kin) oli kiinnostunut minusta, osui aina muka sattumalta joka paikkaan samaan aikaan, härnäsi, tuijotti kun luuli etten näe jne. Tuntui kuitenkin että minun olisi hänen mielestään pitänyt tehdä aloite. Mutta itse en vaan ole aloitteen tekijä, tuntisin itseni jotenkin halvaksi jos tekisin aloitteen, niinpä homma jäi sikseen. Kyllä miehestä pitää sen verran löytyä m*aa sentään että saa kakaistua kahvikutsun ilmoille.
Ps. Melko varmasti olisin antanut, niin-jumalattoman-komea... :D :p
Noh se jutut oli ja meni, nyt on uusi ihminen elämässä.

Mikä siinä nykyään on vikana kun naiset ei osaa tyrkyttää itseään pantavaksi? Ei luulisi olevan hankala homma, vähentelet vaatteita sen edessä ja keikistelet seksikkäästi, tyhmä se on jos ei huomaa jo siinä vaiheessa että haluttaa. Itsellekin kerran eräs nainen esitteli itseään niin auliisti että ei jäänyt mitään epäselväksi mitä oli vailla, otti housut pois ja pyllisteli edessäni, levitteli jalkojaan ja antoi kyllä niin suoraan ymmärtää että nyt haluttaa kuin olla ja voi.

^ Ittelleni ainakin tulee halpa huoramainen olo jos menen tekemään aloitetta, varsinkaan seksuaalista, kuten ylempänä vastasinkin jo. Musta ei vaan ole siihen. Paitsi parisuhteessa, mutta se on jo eri asia. Mutta olen vissiin niin vanhanaikainen että oletan miehen saavan edes jotain aikaiseksi. Muutenkin sellainen nyssykkämäisyys saattaa kieliä siitä että mies onkin kenties tossu. Hyi.

Tuossa tilanteessa olisin ihan piruuttani jättänyt antamatta munaa. :D

Itsellänikin ongelmana tuo halpamaisuuden tunne. Jos mies ei olekkaan kiinnostunut tai torjuu. Tulis niin halpa olo. Ja se etten todellakaan ole aloitteentekijä tälläsessa tilanteessa, suhteessa eri asia. enkä myöskään tyrkyttäjä tyyppi.

Itsellänikin ongelmana tuo halpamaisuuden tunne. Jos mies ei olekkaan kiinnostunut tai torjuu. Tulis niin halpa olo. Ja se etten todellakaan ole aloitteentekijä tälläsessa tilanteessa, suhteessa eri asia. enkä myöskään tyrkyttäjä tyyppi.

Ap:na lähtisin hard to get- linjalle. Ryhdy välinpitämättömäksi, älä reagoi miehen vihjailuin tekee miehen epävarmaksi onko menettämässä sinut. Jos ei mies silloin toimi, niin ei milloinkaan! mies selvästi patsastelee sun ihailussa, nauttii siitä ja odottaa ettei tarvitse itse tehdä aloitetta.

Työkaverini käyttäytyi samalla tavalla, hän on harvinaisen komea mukava mies. Meillä oli puolin ja toisin ihme kyräilyä noin vuoden ajan ja olen vakuuttunut että hän(kin) oli kiinnostunut minusta, osui aina muka sattumalta joka paikkaan samaan aikaan, härnäsi, tuijotti kun luuli etten näe jne. Tuntui kuitenkin että minun olisi hänen mielestään pitänyt tehdä aloite. Mutta itse en vaan ole aloitteen tekijä, tuntisin itseni jotenkin halvaksi jos tekisin aloitteen, niinpä homma jäi sikseen. Kyllä miehestä pitää sen verran löytyä m*aa sentään että saa kakaistua kahvikutsun ilmoille.
Ps. Melko varmasti olisin antanut, niin-jumalattoman-komea... :D :p
Noh se jutut oli ja meni, nyt on uusi ihminen elämässä.

Miten se vain jäi? Vaihdoitko työpaikkaa vai miten tilanne purkautui? Kiinnostaa koska on omakohtaista kokmusta samantyyppisesä tilanteesta. Oma kokemus on, ettei oikein komeiden miesten tarvitse nähdä vaivaa, kun niin tottuneet naisten aloitteisiin. Siinä mielessä vähemmän komeissa miehissä on enemmän " m*naa", on pakko jos haluaa naisen ;)

Mulla oli nuorempana kaksi vuotta tällaista pyörimistä yhden miehen kanssa. Kaikki sen miehen kaverit ja mun kaverit oli vakuuttuneita, että totta kai päädytään vielä yhteen. Ihan jumalattoman komea mies, naisia pyöri ympärillä aina kiusaksi asti ja oli vielä fiksu ja mukavakin. Pari vuotta sitä jaksoin, oli lääppimistä, halailua ja vaikka mitä puheita, muttei koskaan mitään enempää. Oltiin kavereita, sen vanhemmatkin ja sisarukset tapasin moneen kertaan.Paria muuta kundia treffailin nopeasti tänä aikana, muttei niistä jutuista tullut mitään, koska olin niin kiinni tässä yhdessä.

Sitten se kundi lähti lomamatkalle, olin sitä saattamassa ja kaveri houkutteli lähtemään baariin kanssaan. Vedin perskännit, tapasin komean pikajuoksijan, joka ei ollut yhtään samanlainen kuin tämä mies, vaan oli suoraan ehdottelemassa sitä sun tätä. Lähdin tän toisen matkaan, rakastuin ja meistä tuli tän härnääjän kanssa vaan kavereita. Pientä flirttiä oli hänen puolestaan jatkossakin ilmassa, etenkin ku jossain vaiheessa vuosia myöhemmin erosin tästä baarituttavuudesta. En enää jaksanut siihen samaan rumbaan lähteä, pysyttiin kavereina. Nyt ollaan kumpikin tahoillamme parisuhteissa, mulla on lapsia, miehellä ei. Välillä tulee mietittyä, että ehkä olisi vaan pitänyt ukolle ilmoittaa, että tilanne on nyt tämä ja tämä, tästä edetään näin, mutta ehkä sitä ei ollut vain tarkoitettu.

[QUOTE="emu";29373453]Mulla oli nuorempana kaksi vuotta tällaista pyörimistä yhden miehen kanssa. Kaikki sen miehen kaverit ja mun kaverit oli vakuuttuneita, että totta kai päädytään vielä yhteen. Ihan jumalattoman komea mies, naisia pyöri ympärillä aina kiusaksi asti ja oli vielä fiksu ja mukavakin. Pari vuotta sitä jaksoin, oli lääppimistä, halailua ja vaikka mitä puheita, muttei koskaan mitään enempää. Oltiin kavereita, sen vanhemmatkin ja sisarukset tapasin moneen kertaan.Paria muuta kundia treffailin nopeasti tänä aikana, muttei niistä jutuista tullut mitään, koska olin niin kiinni tässä yhdessä.

Sitten se kundi lähti lomamatkalle, olin sitä saattamassa ja kaveri houkutteli lähtemään baariin kanssaan. Vedin perskännit, tapasin komean pikajuoksijan, joka ei ollut yhtään samanlainen kuin tämä mies, vaan oli suoraan ehdottelemassa sitä sun tätä. Lähdin tän toisen matkaan, rakastuin ja meistä tuli tän härnääjän kanssa vaan kavereita. Pientä flirttiä oli hänen puolestaan jatkossakin ilmassa, etenkin ku jossain vaiheessa vuosia myöhemmin erosin tästä baarituttavuudesta. En enää jaksanut siihen samaan rumbaan lähteä, pysyttiin kavereina. Nyt ollaan kumpikin tahoillamme parisuhteissa, mulla on lapsia, miehellä ei. Välillä tulee mietittyä, että ehkä olisi vaan pitänyt ukolle ilmoittaa, että tilanne on nyt tämä ja tämä, tästä edetään näin, mutta ehkä sitä ei ollut vain tarkoitettu.[/QUOTE]
Minkä selityksen luulet olleen tuon miehen käytöksen takana? Miten suhtautui sinuun kun olitkon löytänyt toisen? Ei edes seksiä kahden vuoden aikana?

Yhteistyössä