Eikai tää oo totta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ööääöö;29364826:
Tunnetko sen henk.kohtasesti kun tiedät millasia sen kaverit on?

En tunne. En liiku moisissa piireissä. Pilleristi- ja alkoholistiporukoissa. Mutta sä ilmeisesti oot samaa sakkia sen kanssa. Teidänlaisten kanssa en rupea edes keskustelemaan, teillä on niin oma todellisuus.

Rukoillaan kaikki uskovat Johannan ja hänen perheensä puolesta! Että elämän suunta kääntyisi. Liian raskasta vanhemmille jos menettävät vielä toisenkin lapsensa.

[QUOTE="Sirkkeli";29364855]En tunne. En liiku moisissa piireissä. Pilleristi- ja alkoholistiporukoissa. Mutta sä ilmeisesti oot samaa sakkia sen kanssa. Teidänlaisten kanssa en rupea edes keskustelemaan, teillä on niin oma todellisuus.[/QUOTE]Sua pissaliisaa pitäs kunnolla monottaa niinkun joku jo aikasemmin totesi. Luulet olevasi parempikin ihminen, vaikka luuserihan sä olet!

[QUOTE="Sirkkeli";29365008]Olen itse entinen alkkis joten tiedän mistä puhun. Enää en vajoaisi noin alas, ja pillereitäkin meni niin viinan kanssa kun ilman.[/QUOTE]

:laugh:

tää oli kyl päivän paras.. Johannasta ei olis enää ihmiseksi, mut susta on kuiteskin ollut?

[QUOTE="Melli";29365456]Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo.Kauheeta tekstiä täällä. Minä ainakin toivon, että Johanna vielä nousee tuosta.[/QUOTE]

ei nouse enää, ei ole pitkäikäinen, jos on verensyöksyn saanut.

Yhteistyössä