"Peyote"
kyllä ne on, usko jo.Mun mielestä Peyoten silmät ei oo kieroo nähnytkään
Nyt ois herjaajalla peiliin katsomisen paikka montako silmää sieltä näkyykään
kyllä ne on, usko jo.Mun mielestä Peyoten silmät ei oo kieroo nähnytkään
Nyt ois herjaajalla peiliin katsomisen paikka montako silmää sieltä näkyykään
Haun perusteella hyvä mahikset olla ihan aito, oma kuva. Ehdottomasti jatkoon!
Tosi nätti![/URL][/IMG]
Vaihdoin.
Laita oma kuvas?Tää yks on joko älyttömän ruma, tai sitten joku jumalaisen kaunis, kun on varaa haukkua aivan nättejä ihmisiä..
Jumalaisen kaunis ois varmaan itekkin kehdannut kuvansa laittaa...
[URL=http://aijaa.com/6QaIX9]
Vaihdoin. :D[/QUOTE]
blondi bimbo
En mä halua, joku tunnistaa kuitenkinLaita oma kuvas?
Hööh..ei näitä kukaan kuiteskaan lueEn mä halua, joku tunnistaa kuitenkin
Oli mulla kerran kaikki 3 sekunttia kuva josta ei tututkaan varmaan tunnista, mut jos joku sit kuitenkin tunnistaaHööh..ei näitä kukaan kuiteskaan lue
Kyllä sut tunnistetaan varmasti jo ilman kuvan laittamistakin, niin paljon täällä juoruat.Oli mulla kerran kaikki 3 sekunttia kuva josta ei tututkaan varmaan tunnista, mut jos joku sit kuitenkin tunnistaa
tosi ihanaa, vallan ihkua. Laita persekuvas.Taas tapahtuu mutta ihana nähdä uusia kasvoja.
Jos joku osaa rautalangasta vääntää, että miten laitetaan joko a)puhelimesta tai b)tabletista kuvia tänne, niin lupaan, että tämä on viimeinen blogilinkki tänne .
En siis osaa siirtää kuvia, mutta blogissa on "tällinkikuvat" pikkujouista (tai siis ennen sinne menoa):
Mustikkametsän tarinoita: Rai rai
Lait itetosi ihanaa, vallan ihkua. Laita persekuvas.
laita vaan, rohkeesti nyt, tissitkin käy. sinun kierosilmäkuva on kyllä hyvin hyvin loukkaava. tiedäthän, kun Peyotella on oikeasti silmät kierossa.Lait ite
Hän uskaltaa kyllä itse sanoa mulle jos loukkaantui häntä jotenkin. Tuo kuva ei liittynyt häneen mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja hellariystävä;29358212:laita vaan, rohkeesti nyt, tissitkin käy. sinun kierosilmäkuva on kyllä hyvin hyvin loukkaava. tiedäthän, kun Peyotella on oikeasti silmät kierossa.
ihan selvästi kiusaat.Hän uskaltaa kyllä itse sanoa mulle jos loukkaantui häntä jotenkin. Tuo kuva ei liittynyt häneen mitenkään.
laita kuvasKuka idiootti sielä jaksaa nyt pelleillä? Alkaa kyrsimään. Eikö sulla ole parempaa tekemistä?