P
"pöööö"
Vieras
Alkoi toissapäivänä luennolla ja jatkuu lähes nonstoppina siitä asti. Keinuttaa, kuin olis laivalla ollut. Päässä kamala paine ja yleisesti etoo, eikä ruoka maistu. Ahdistaa jo mikä on! Lääkäri maanantaina, ja päivystykseen neuvoivat menemään, jos siltä tuntuu. No, kyllä tuntuu. Odotan vaan miestä, että tulee katsomaan lasten perään.
Tuntuu kuin myrskyssä olisi, kaikista pahin olo on istuessa.
Niskoja oon yrittänyt hoidella, kauratyynyllä ja Voltarenilla. Mutta vaikea uskoa, et näin pahat oireet niistä tulisi. Omassa pienessä mielessäni pyörii lähinnä AVH, aivokasvain ja MS-tauti.
Olen kärsinyt lihanykinöistä (kielestä varpaisiin), tuntohäiriöistä, jalkojen lihasjäykkyydestä jo vuoden lisäksi. Syksyllä oli vaihe, etä sormet liikkuivat itsekseen nykien. Vuosi sitten MRI aivoista puhdas, ei plakkeja, ei mitään. Muita kokeita ei otettu.
Kun sais tän olon jotenkin pois. En pysty ku maata sohvalla.
Tuntuu kuin myrskyssä olisi, kaikista pahin olo on istuessa.
Niskoja oon yrittänyt hoidella, kauratyynyllä ja Voltarenilla. Mutta vaikea uskoa, et näin pahat oireet niistä tulisi. Omassa pienessä mielessäni pyörii lähinnä AVH, aivokasvain ja MS-tauti.
Olen kärsinyt lihanykinöistä (kielestä varpaisiin), tuntohäiriöistä, jalkojen lihasjäykkyydestä jo vuoden lisäksi. Syksyllä oli vaihe, etä sormet liikkuivat itsekseen nykien. Vuosi sitten MRI aivoista puhdas, ei plakkeja, ei mitään. Muita kokeita ei otettu.
Kun sais tän olon jotenkin pois. En pysty ku maata sohvalla.