Ei sua kukaan vetänyt, olit vain vähän hölmö, etkä lue uutisia.Mä oletin niin ap:n aloituksesta. Ei näköjään olisi pitänyt koska ei tuolla virallisilla sivuilla mitään puhuta. :O Mua on nyt vedetty kuin pässiä narussa :'(
Ei sua kukaan vetänyt, olit vain vähän hölmö, etkä lue uutisia.Mä oletin niin ap:n aloituksesta. Ei näköjään olisi pitänyt koska ei tuolla virallisilla sivuilla mitään puhuta. :O Mua on nyt vedetty kuin pässiä narussa :'(
Ei kai se muita kummempi ole sielunelämältäänkään.Jos oot Kiteeltä niin sittenhän toki tiedät Holopaisen sisäisen sielunelämän.
Ni eihän se sitten ole koskaan voinut rakastaa Tarjaa tai ketään muutakaan, ikinä, kerta käy nykyään Kurkelan kans kaupassa.Ei kai se muita kummempi ole sielunelämältäänkään.
Tuolla se kaupassa käy Kurkelan kanssa ja ihan samoilla kassajonoilla, kuin toisetkin.
Ei tainnut olla olla hänen mieleen ja Tarjahan on k.usipää.Ni eihän se sitten ole koskaan voinut rakastaa Tarjaa tai ketään muutakaan, ikinä, kerta käy nykyään Kurkelan kans kaupassa.
Mitä uutisia? Tästä oli joku verkkojuttu muutamassa lehdessä vasta tunti sitten, nyt vasta tullut muuallekin. se, ettei jatkuvsti kyttää iltasanomien viihdejuttuja ei tarkoita etteikö seuraisi uutisia.Ei sua kukaan vetänyt, olit vain vähän hölmö, etkä lue uutisia.
Varmaan se Holopainen olisi lehdille avautunut.Ei se vittuilu sitä muuta että itse olit ääliö.
Olihan siitä lehdissä vaikka kuinka vuosia sitten, satuinpa muistamaan.
siis toi anette on avautunu me naisissa. ei sitä flooria ole mihinkään potkittu. kannattaa lukea ne uutiset.Mitä uutisia? Tästä oli joku verkkojuttu muutamassa lehdessä vasta tunti sitten, nyt vasta tullut muuallekin. se, ettei jatkuvsti kyttää iltasanomien viihdejuttuja ei tarkoita etteikö seuraisi uutisia.
No ei mikään yksi sairastuminen ollut Anetten bändistä ulos heittämisen syynä, vaan useat toistuvat vaikeudet. Ja koska bändi potki Tarjan ulos bändistä niin sillä tuskin on merkitystä olisiko sairastumisen vuoksi potkittu. Todennäköisesti kun olisi.Sitähän ei tietysti tiedä kuin asianosaiset, että mitä tuolloin tapahtui Aneten ja muiden Nightwishin jäsenten välillä.
Mutta sen väitteen kyllä uskallan esittää, että jos samanlainen tilanne (sairastuminen kesken kiertueen) olisi tapahtunut Tarjan ollessa vielä yhtyeessä, ei muille bändiläisille olisi takuulla tullut mieleenkään korvata häntä toisella laulajalla.
Parempaa?! Se Tarjan ajoittainen holvaaminen oli aivan kauheaa kuunneltavaa! Hän sopi kyllä ulkoisesti hyvin brändiin, mutta todellakin löytyy parempiakin laulajia, vaikka millä mitalla. Anette taas oli discoprinsessa, ei sopinut ulkoisesti eikä lauluääneltään nightwishiin lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja mies huutomerkillä harmaana;29353273:Enpä jaksanut kaikkea lukea mutta yksinkertaisuudessaan asia on niin ettei löydy parempaa laulajaa kuin Tarja oli.
Tätä minäkin ihmettelin. Ei minusta yhtään outoa että solistia vähän harmitaa kun muut rellestää rahojen kanssa ja itse saa vain palkkaa, eikä välttämättä edes hyvää palkkaa?Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29352859:Onhan se laitontaki antaa potkut jos tulee raskaaksi, mutta sellasta se noilla on. Jotenkin erikoista myös, että noilla laulaja on vain työntekijä eikä osa bandiä.
Tätä minäkin ihmettelin. Ei minusta yhtään outoa että solistia vähän harmitaa kun muut rellestää rahojen kanssa ja itse saa vain palkkaa, eikä välttämättä edes hyvää palkkaa?
Vaikuttais aika ahneilta sovinistisioilta ne ukot. Ja heti jos laulajatar tekee pienenkin virheen niin tulee kenkää.