Mihin ihastut miehessä/naisessa? Mikä kiinnitti puolisossasi ensimmäisenä huomiosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siripiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vierailija";29346678]Mitä? :D Missä oikein tutustuitte?[/QUOTE]

Se oli meressä jossa ajautui kalastajamiehen verkkoon. Sitte mies piilotti sen vajaan tai rantamökkiin ja lopulta huomasi ettei se olekaan oikea merenneito vaik melkein onki.

[QUOTE="vierailija";29346678]Mitä? :D Missä oikein tutustuitte?[/QUOTE]

Me oltiin lapsia. Ehkä 14 vuotiaita. 16 vuotiaana alettiin seurustella. Joltain kesäleiriltä muistan tollasen. Laitoin korvan taakse että se tykkää musta.

Olin lavatansseissa ja hän haki tanssimaan kun tuli hidasta foksia.
Hänen "sylissä" oli todella hyvä olla ja samantien tuli olo, että siinä haluan olla pitempäänkin...
No, nyt olen siinä saanut olla vajaan puoli vuotta, mutta en tiedä saanko olla enää :(

Me tavattiin netissä,en osannut ulkonäköön ihastua kuvien perusteella ja sen takia ihastuin ensin siihen, että meidän ajatukset kohtas ja mä ihastuin siihen mielikuvaan hänestä, sitten kun tavattiin, ihastuin ulkonäköön ja ääneen <3 Ihanan kohteliaaksikin osoittaitui vielä :D

Hymy, hiukset, tissit, hoikka, piäni pylly oli ekat tietenkin mitä näki ja mistä piti, sitten kun pääsi juttelemaan niin kuulosti hyvin rennolta naiselta jonka kanssa voisi ollakin.

Oli (tai no on vieläkin) niin pirun komea. Ja kun alkoi puhumaan niin ah, ääni.
Ensimmäisen tapaamisen ja sen kun alettiin tapailemaan välissä oli muistaakseni 3kk. Toisella tapaamiskerralla juteltiin enemmänkin niin osoittautui kaikinpuolin ihanaksi, mukavaksi, ystävälliseksi.. diggailtiin toistemme juttuja.

Yhteistyössä