?
"..."
Vieras
Johanna Tukiainen: ”Media tappoi Julia Tukiaisen” Hymy
Tuksulle ominaiseen tyyliin päästään taas syyttelemään muita.
Tuksulle ominaiseen tyyliin päästään taas syyttelemään muita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä sen tietää vaikka media olisi sponssannut akalle ryypyt, vanha kikka saada humppalehteen juttuja.On se media vaan kova tyyppi kun se tappaa väkeä Suomessa enemmän kuin mikään muu.
Onko media siis uusi nimitys alkoholille?
Tuksu on kova tyttö syyttelemään ongelmista aina muita kuin itseään. Eiköhän tässä ole kyse samasta asiasta.
Onhan media syy Tuksunkin kaikkiin ongelmiin mutta silti pitää naamaa olla tunkemassa joka paikkaan ja joka lehden kanteen sen sijaan että rauhoittaisi elämänsä, poistuisi julkisuudesta, hankkisi normaalin elämän ja jättäisi päihteet taakseen.
Sitä hyvinkin kyllä, tokihan tuo myy. Mutta ei media Juliaa tappanut. Siinäkin tapauksessa että kyseessä oli itsemurha niin neiti ihan itse on ollut vastuussa itsestään.
Ihminen on sairas, monella tapaa, ja jotkut käyttävät sitä hyväkseen. Kun harkintakyky puuttuu niin jälki on sitten tuota.
Alkuperäinen kirjoittaja Intesåkiva;29346847:No se on sellainen noidankehä. Sen olen kyllä itse huomannut, että mitä fiksumpaa porukkaa, niin sitä vähemmän ne Seiskaa lukee. Tietenkin jokainen määrittelee fiksuuden eri tavoin, mutta jos nyt ajatellaan vaikka koulutustasoa, niin ero on selkeä.
Nyt tulee joku paasaamaan, että koulut ei tee kenestäkään fiksua. Kenties ei, mutta en mä kauheen fiksua kuvaa saa ihmisestä jolla on taustalla vaan peruskoulu ja sitten luetaan lähinnä Seiskaa ja mahdollisesti Alibia päälle. Tunnen mä silti fiksujakin vähän koulutettuja, mutta eipä ne tommosta roskaa alituiseen luekkaan.
RIP Julia Tukiainen. Pohjimmiltaan varmaan ihan kunnon ihminen, mutta jotain hänellä ja siskollaan päässä varmasti vialla, jos näin yksinkertaistaen sanoo. Hoitomuotona Seiskan tarjoama reitti pahin mahdollinen ja tulokset on tässä. Tietyllä tavalla mielestäni voi sanoa että (paska)media tappoi Julian.
Ja aika monta aivosolua tuo media kanssa tappaa. Ja yleensä niiltä, joilla niitä ei muutenkaan liikaa ole.
Niin totta! Työpaikkamme (IT -ala, henkilöstö DI tai KT -porukkaa) taukotiloissa on lähinnä Suomen ja Ruotsin sanomalehdet, talouslehtiä ja alan aikakauslehtiä. Sitten kun katsoo mitä lehtiä esimerkiksi kampaamoissa ja päiväkodissa (taukotilassa pidetään myös vanhempain tilaisuudet) on niin siellähän on juuri nämä Seiskat, Hymyt ja turhanpäiväiset naistenlehdet.