Media tappoi Julia Tukiaisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se media vaan kova tyyppi kun se tappaa väkeä Suomessa enemmän kuin mikään muu.

Onko media siis uusi nimitys alkoholille?
Mistä sen tietää vaikka media olisi sponssannut akalle ryypyt, vanha kikka saada humppalehteen juttuja.
Ja vikahan on aina tarjoajassa/myyjässä jos asiakas ei osaa muuta kuin tapattaa itsensä tarjoiluilla.

Onneksi on klamouria, jos ei nyt muualla niin ainakin Julian kalsareissa, tullut varmasti tuhdit glitterit vikalla kerralla!

Olisi paras antaa tämän naisen levätä rauhassa. Oli surullinen kohtalo ja käy sääliksi äitiään ja siskojaan. Elämä meni niinkuin meni, itse kunkin olils syytä katsoa peiliin, median ja isosiskon ja yleisön joka on mällännyt heidän tempauksillaan. Aikuinen ihminen myös vastaa itse teoistaan, diabeetikon on hengenvaarallista vetää itsensä tainnoksiin sillä. Tuksullahan olis mahdollisuus raitistua jos oikein haluaa.

[QUOTE="tjaa";29346168]Tuo kommentti viittaa mielestäni itsemurhaan..kuolinsyytä ei ole paljastettu.[/QUOTE]

Tuksu on kova tyttö syyttelemään ongelmista aina muita kuin itseään. Eiköhän tässä ole kyse samasta asiasta.

Onhan media syy Tuksunkin kaikkiin ongelmiin mutta silti pitää naamaa olla tunkemassa joka paikkaan ja joka lehden kanteen sen sijaan että rauhoittaisi elämänsä, poistuisi julkisuudesta, hankkisi normaalin elämän ja jättäisi päihteet taakseen.

molemmillahan niillä on mielenterveys ja päihdeongelmia, surullista, että eivät hakeudu hoitoon, tai hakeutunut.
Diabetes1 ja alkoholismi on tappava yhdistelmä.

Tuksu on kova tyttö syyttelemään ongelmista aina muita kuin itseään. Eiköhän tässä ole kyse samasta asiasta.

Onhan media syy Tuksunkin kaikkiin ongelmiin mutta silti pitää naamaa olla tunkemassa joka paikkaan ja joka lehden kanteen sen sijaan että rauhoittaisi elämänsä, poistuisi julkisuudesta, hankkisi normaalin elämän ja jättäisi päihteet taakseen.

Mahdollistaja? Yksi niistä toki vain. Ei Seiska pitäisi Tuksua palkkalistoillaan, jos se ei olisi nykykuosissaan, ts. mokailisi kännissä ja ärsyttäisi ihmisiä huuteluillaan.

[QUOTE="vieras.";29346584]Mahdollistaja? Yksi niistä toki vain. Ei Seiska pitäisi Tuksua palkkalistoillaan, jos se ei olisi nykykuosissaan, ts. mokailisi kännissä ja ärsyttäisi ihmisiä huuteluillaan.[/QUOTE]

Sitä hyvinkin kyllä, tokihan tuo myy. Mutta ei media Juliaa tappanut. Siinäkin tapauksessa että kyseessä oli itsemurha niin neiti ihan itse on ollut vastuussa itsestään.

Hirveästi kritisoidaan sitä, jos kritisoidaan vaikkapa Tuksun toilailuja. Silti hän itse haluaa pysyä sinnikkäästi julkisuudessa ja tekee kaikkensa sen eteen että pysyisi siellä. Ja keinot ovat typerääkin typerämmät; kai hän itsekin haluaa provosoida, ei kai kukaan luonnostaan niin tyhmä ole.

[QUOTE="Vierailija";29346659]Hirveästi kritisoidaan sitä, jos kritisoidaan vaikkapa Tuksun toilailuja. Silti hän itse haluaa pysyä sinnikkäästi julkisuudessa ja tekee kaikkensa sen eteen että pysyisi siellä. Ja keinot ovat typerääkin typerämmät; kai hän itsekin haluaa provosoida, ei kai kukaan luonnostaan niin tyhmä ole.[/QUOTE]

Ihminen on sairas, monella tapaa, ja jotkut käyttävät sitä hyväkseen. Kun harkintakyky puuttuu niin jälki on sitten tuota.

Ihminen on sairas, monella tapaa, ja jotkut käyttävät sitä hyväkseen. Kun harkintakyky puuttuu niin jälki on sitten tuota.

Niillähän tollaset seiskat ja hymyt elää, sairailla, päihdeongelmaisilla, elämänhallinta ongelmaisilla ihmisillä joista ne lehdet kirjottaa viikosta toiseen... sitä voi tietty kysyä että mikä sitä ylläpitää.... ne lehdet vai ihmiset jotka niitä ostaa?

• Tykkää
Reactions: Owl
[QUOTE="tjaa";29346168]Tuo kommentti viittaa mielestäni itsemurhaan..kuolinsyytä ei ole paljastettu.[/QUOTE]

Tai ottanu viinaa ja lääkkeitä ihan vaan päihtymistarkoituksissa, tukehtunu oksennukseen kännipäissään, sydän pettäny ryyppäämisen vuoksi, tai suoni katkennu päästä em. seikkojen vuoksi...mahdollisuuksia riittää tossa tapauksessa..

[QUOTE="viera";29346773]Niillähän tollaset seiskat ja hymyt elää, sairailla, päihdeongelmaisilla, elämänhallinta ongelmaisilla ihmisillä joista ne lehdet kirjottaa viikosta toiseen... sitä voi tietty kysyä että mikä sitä ylläpitää.... ne lehdet vai ihmiset jotka niitä ostaa?[/QUOTE]

Nimenomaan. Ja niitä tämä palstakin tuntuu olevan täynnä. Mä kyllä halveksun ihmisiä, jotka tilaavat Seiskaa. Tai ehkä se on väärin sanoa, että mä heitä halveksuisin vain sen takia, mutta erittäin arveluttavana ainakin pidän sitä. Kyllä meidänkin duunissa Seiskoja luetaan taukotilassa, itteä ei kyllä oikeesti kiinnosta. Jos ei mitään muuta luettavaa ole, niin tulee vilkaistua ja melkein oksennusreaktio siitä saastasta tulee.

Mutta sitä kansa tahtoo ja aina on heikkoja ihmisiä, joita nuo lehdet voivat hyväksikäyttää. Ja sen lisäksi urkkivat muista julkkiksista tietoa todella arveluttavalla tavalla. Ja kansa vaan vinkuu, että "ittepähän on naamansa sinne tunkenut".

Kyllä pitäis laittaa tämmönen "journalismi" kuriin. Ja siihen ei tarvittaisi edes pahemmin uusia lakeja, nykyisten lakien noudattaminen riittäisi.

• Tykkää
Reactions: Owl
[QUOTE="viera";29346773]Niillähän tollaset seiskat ja hymyt elää, sairailla, päihdeongelmaisilla, elämänhallinta ongelmaisilla ihmisillä joista ne lehdet kirjottaa viikosta toiseen... sitä voi tietty kysyä että mikä sitä ylläpitää.... ne lehdet vai ihmiset jotka niitä ostaa?[/QUOTE]

Lehdet kirjoittavat ja ihmiset ostavat. Ja klikkailevat linkkejä. Ja keskustelevat asiasta tällaisissa ketjuissa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

No se on sellainen noidankehä. Sen olen kyllä itse huomannut, että mitä fiksumpaa porukkaa, niin sitä vähemmän ne Seiskaa lukee. Tietenkin jokainen määrittelee fiksuuden eri tavoin, mutta jos nyt ajatellaan vaikka koulutustasoa, niin ero on selkeä.

Nyt tulee joku paasaamaan, että koulut ei tee kenestäkään fiksua. Kenties ei, mutta en mä kauheen fiksua kuvaa saa ihmisestä jolla on taustalla vaan peruskoulu ja sitten luetaan lähinnä Seiskaa ja mahdollisesti Alibia päälle. Tunnen mä silti fiksujakin vähän koulutettuja, mutta eipä ne tommosta roskaa alituiseen luekkaan.

RIP Julia Tukiainen. Pohjimmiltaan varmaan ihan kunnon ihminen, mutta jotain hänellä ja siskollaan päässä varmasti vialla, jos näin yksinkertaistaen sanoo. Hoitomuotona Seiskan tarjoama reitti pahin mahdollinen ja tulokset on tässä. Tietyllä tavalla mielestäni voi sanoa että (paska)media tappoi Julian.

Ja aika monta aivosolua tuo media kanssa tappaa. Ja yleensä niiltä, joilla niitä ei muutenkaan liikaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Intesåkiva;29346847:
No se on sellainen noidankehä. Sen olen kyllä itse huomannut, että mitä fiksumpaa porukkaa, niin sitä vähemmän ne Seiskaa lukee. Tietenkin jokainen määrittelee fiksuuden eri tavoin, mutta jos nyt ajatellaan vaikka koulutustasoa, niin ero on selkeä.

Nyt tulee joku paasaamaan, että koulut ei tee kenestäkään fiksua. Kenties ei, mutta en mä kauheen fiksua kuvaa saa ihmisestä jolla on taustalla vaan peruskoulu ja sitten luetaan lähinnä Seiskaa ja mahdollisesti Alibia päälle. Tunnen mä silti fiksujakin vähän koulutettuja, mutta eipä ne tommosta roskaa alituiseen luekkaan.

RIP Julia Tukiainen. Pohjimmiltaan varmaan ihan kunnon ihminen, mutta jotain hänellä ja siskollaan päässä varmasti vialla, jos näin yksinkertaistaen sanoo. Hoitomuotona Seiskan tarjoama reitti pahin mahdollinen ja tulokset on tässä. Tietyllä tavalla mielestäni voi sanoa että (paska)media tappoi Julian.

Ja aika monta aivosolua tuo media kanssa tappaa. Ja yleensä niiltä, joilla niitä ei muutenkaan liikaa ole.

Niin totta! Työpaikkamme (IT -ala, henkilöstö DI tai KT -porukkaa) taukotiloissa on lähinnä Suomen ja Ruotsin sanomalehdet, talouslehtiä ja alan aikakauslehtiä. Sitten kun katsoo mitä lehtiä esimerkiksi kampaamoissa ja päiväkodissa (taukotilassa pidetään myös vanhempain tilaisuudet) on niin siellähän on juuri nämä Seiskat, Hymyt ja turhanpäiväiset naistenlehdet.

Niin totta! Työpaikkamme (IT -ala, henkilöstö DI tai KT -porukkaa) taukotiloissa on lähinnä Suomen ja Ruotsin sanomalehdet, talouslehtiä ja alan aikakauslehtiä. Sitten kun katsoo mitä lehtiä esimerkiksi kampaamoissa ja päiväkodissa (taukotilassa pidetään myös vanhempain tilaisuudet) on niin siellähän on juuri nämä Seiskat, Hymyt ja turhanpäiväiset naistenlehdet.

Kyllähän fiksu saa Seiskaa lukea, kunhan siihen liittyy "ironinen meininki". Sitten voi tehdä ihan mitä tahansa urpoa.

No sama meno jatkuu ja uudet uhrit tuodaan kohta Colosseumille. Roskaväki on roskaväkeä ja vaatii verta kentälle.

Yhteistyössä