Naisten alkon käyttö ennen raskautta

• Viestiketjun aloittaja hgdfdhgf
  • Ensimmäinen viesti
hgdfdhgf
Naisten tulisi ehdottomasti pidättäytyä alkoholin käytöstä ennen raskautta, sekä tarkkailla ruokavaliotaan erittäin tarkasti ennen hedelmöitystä.

Sillä on peruuttamaton vaikutus jälkeläise terveyteen ja myös perimään

Naisilta tulisikin kieltää alkoholin nauttiminen ja ostaminen, jos he ovat päättäneet raskautua. Ainakin 3kk ennen hedelmöittymistä.

JEEH
Tuus kertoon mulle millon mä hedelmöityn niin osaan jättää "alkon" (=alkoholimyymälä) pois. Vai oisko mun pitänyt kieltäytyä jo kolmen vuoden ajan alkoholista? :d

fghdhfg
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29340220:
|O . Tuletko sinä valvomaan sitä, että jokainen raskaaksi tulosta haaveileva toteuttaa tuota?
Eiköhän se jäisi ihan jonkun muun tahon valvottavaksi. ENhän minä valvo ylinopeuksiakaan.

sgfdgf
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29340242:
Turhaanpa täällä sitten länkytät.
Kun tuosta laki tulee, niin kyllä sitä sitten valvotaan. Näinhän lait muuttuu. Keskustellaan asioista. Elämme kuitenkin demokratiassa. Voi sitä länkytykseksikin kutsua. Sehän riippuu ajatteleeko lasten parasta vai ei.

"juu"
Naisten tulisi ehdottomasti pidättäytyä alkoholin käytöstä ennen raskautta, sekä tarkkailla ruokavaliotaan erittäin tarkasti ennen hedelmöitystä.

Sillä on peruuttamaton vaikutus jälkeläise terveyteen ja myös perimään

Naisilta tulisikin kieltää alkoholin nauttiminen ja ostaminen, jos he ovat päättäneet raskautua. Ainakin 3kk ennen hedelmöittymistä.
Juuri oli tästä tutkimuksia, että miehen ruokavaliolla ja alkoholinkäytöllä on paljon merkitystä ennen siittämistä. Eli ihan samat sanat vain miehillekin.

• Tykkää
Reactions: Porho
Kun tuosta laki tulee, niin kyllä sitä sitten valvotaan. Näinhän lait muuttuu. Keskustellaan asioista. Elämme kuitenkin demokratiassa. Voi sitä länkytykseksikin kutsua. Sehän riippuu ajatteleeko lasten parasta vai ei.
Paskan marjat siitä mikään laki tule. P-Korea toki tekee tässä poikkeuksen, tosin ravitsemuksen laita voi olla niin ja näin siellä.

hgfhgfd
[QUOTE="juu";29340275]Juuri oli tästä tutkimuksia, että miehen ruokavaliolla ja alkoholinkäytöllä on paljon merkitystä ennen siittämistä. Eli ihan samat sanat vain miehillekin.[/QUOTE]

No ei vittu todellakaan vaikuta miehen jutut! Naisessahan se lapsi kasvaa, ja jos spermaa tulee, niin ihan sama mitä mies syö tai juo.

gsdfgsfd
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29340287:
Paskan marjat siitä mikään laki tule. P-Korea toki tekee tässä poikkeuksen, tosin ravitsemuksen laita voi olla niin ja näin siellä.
Ylä-Koreassa saa polttaa ja juoda ihan vapaasti.

sdfsfd
[QUOTE="Kulta";29340313]Harmi vaan että sperma ei riitä. Sielä pitäis olla niitä hyvin voivia siittiöitäki katos :)[/QUOTE]

Niinkö? Eikai. Eikö pahoinvoivat käy, eikö edes yks riittäis?

hgdfdhg
[QUOTE="Kulta";29340347]Ei :( kyl niiden on oltava iha laatu kamaa! Paitsi jos vanhempia ei paskaakaa kiinnosta nii sillon on tietty eri asia.[/QUOTE]

Tästähän juuri keskustellaan. Pitäisikö kieltää vai ei?

hgfdhgdf
[QUOTE="Kulta";29340409]Ei. Eiköhän jokainen ite osaa ne itelleen parhaat päätökset tehdä. Ja jos on niin alkoholisoitunut että sekä isän että äidin nauttima alkoholimäärä ennen raskautta vaikuttais vakavasti sikiöön niin usein ne raskaudet menee kesken tai pari ei tuu raskaaks ollenkaan.[/QUOTE]

Jos edes yksi tuollainen lapsi joutuu kärsimään, niin ei näköjään osaa itse tehdä niitä päätöksiä.

Yhteistyössä