Ei me nyt naureta mutta olemme ihmeissämme enemmänkin ja,
jokavuosi sieltä tulee henk.kohtaisena lahjana joku muki (minä en henk.kohtaisesti) pidä siitä että kaappini on täynnä eriparin mukeja
Siirappipiparit vielä menee mutta kuten eräs työtoverini tuossa juuri manasi hänellä on kynttilöitä vaikka muille jakaa kun taas itse rakastan niitä.
Paras lahja muistaminen jos nyt välttämättä on pakko jotakin meille tuoda niin on ollut ettiinen joululahja koko päiväkodille

Toinen vaihtoehto on vaikka lapsenne joku vanha mutta ehjä lelu tai peli tai kirja jolla ette enään tee mitään
Koko ryhmä hyöytyy ja näin ei tarvitse ihan oikeasti kuunnella milloin kenenkin narinaa kun hän on allerginen suklaalle ja kuinka joku tuo kauniin rasian täynnä pähkinäsekoitusta mutta kun ei niitä voi allergiansa vuoksi syödä
tai kuinka ne loputtomat suklaat täällä meilläkin kahvihuoneessa heitetään jo lopulta roskiin kun ei vaan enään kestä nähdä suklaata
Valitettavasti mekin olemme ihmisiä siinä missä tekin ja kukapa sitä kaappeihinsa haluaa ylimääräistä vaikka se olisi sinusta kuinka rakkaudella juuri minulle valikoitu.
Ja kyllä tunnustan,
erään perheen minullekin aikoinaan askarrelleen kauniin kaulakorun,
eipä ollut minun värinen eikä oikein sopinut tyyliini vaikka kaunis oli kuin mikä, kiertoonhan se meni, kuten nuo monet niin monet yksittäiset kahvimukitkin :/
Mutta nyt on pakko lopettaa

ruokaa