Wieruus
[QUOTE="juup";29319155]Aika säälittävää tuo kfkfkf/wieruus huomiohuoraaminen.[/QUOTE]On kyllä, aivan järkyttävää. Varsinki kun muut oikein vaatii sitä.
=)
=)
Nii, monesti yrittäneet sitä sanoa. Mutta kun harmaat eivät sitä usko, eivät sitten millään vaikka kuinka yrittäisimme todistaa... oho eiku he yrittävät..Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319167:On kyllä. Tällaisenkin ketjun aloittivat. Ja aina kohkaavat, miten ovat sama henkilö. Eiku...
Kannattaa varoa sanojaan tai kohta oon itekkin tässä samassa sopassa Eiku siis sä oletAlkuperäinen kirjoittaja mjää;29319181:Nii, monesti yrittäneet sitä sanoa. Mutta kun harmaat eivät sitä usko, eivät sitten millään vaikka kuinka yrittäisimme todistaa... oho eiku he yrittävät..
Eiku miten se nyt oli
Aa. Hyvä pointti. Minä olin kauan siinä luulossa, että Vaimo-Rakas oli Sporttismama, mutta pikkuhiljaa se luulo on osoittautunut vääräksi.mä veikkaisin ennemminkin että ihaNaisesta sukeutui sittemmin Vaimo-Rakas
Ja vielä lisäksi hehkutettais sitten yhdessä miten ihanaa on ärsyttää muita palstalaisia tahallaan.Huvittavaksi se menee siinä vaiheessa, kun esim sinä "Hellevi "sanot jotain tyhmää, ja minä "viers "olisin aina komppaamassa ja likettämässä sun juttujas, noin minuutin viiveellä. Tajusitko? Ja päin vastoin.
No täällä ärsytetään ihan just sen takia, kun kukaan ei usko vaikka mitenpäin sanois että ei olla sama henkilö. Aina vaan sama show...Ja vielä lisäksi hehkutettais sitten yhdessä miten ihanaa on ärsyttää muita palstalaisia tahallaan.
Väännä vielä vähän kyllä mä kohta tajuan, eiku siis hellevi tajuaaJa vielä lisäksi hehkutettais sitten yhdessä miten ihanaa on ärsyttää muita palstalaisia tahallaan.
No tuota noin, ei tarvi olla edes samassa ketjussa. Lukee etusivua ja ylimmäksi nousee kokoajan ketju johon kommentoi vuorotellen nikit köfköf ja bieruusAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319180:Niinpä. Ja ihmettelevät, miten nämä kaksi ovat aina samoissa ketjuissa, mutta kappaskappas, ovat siellä itsekin.
Hmmm.... Vaimo-Rakas on itse vähäaika sitten kertonut aiemman nimimerkkinsä, eikä ollut tuo. Mutta eihän se tarkota, ettei olisi ollut IhaNainenkinmä veikkaisin ennemminkin että ihaNaisesta sukeutui sittemmin Vaimo-Rakas
Ensinnäkin: Mitä sitten?!Huvittavaksi se menee siinä vaiheessa, kun esim sinä "Hellevi "sanot jotain tyhmää, ja minä "viers "olisin aina komppaamassa ja likettämässä sun juttujas, noin minuutin viiveellä. Tajusitko? Ja päin vastoin.
No väistämättäkin tulee mieleen että olisitte sama henkilö, kun molempien jutut on niin samalla tasolla. Ihan sama kuinka monta henkilöä olette, mutta molemmat kyllä hemmetin ärsyttäviä ihan luonnostaan. Ei tarvii edes tahallaan ärsyttää, kuin avata vähän suuta...No täällä ärsytetään ihan just sen takia, kun kukaan ei usko vaikka mitenpäin sanois että ei olla sama henkilö. Aina vaan sama show...
Sitähän te haluatte?
No heiiij, siinä kestää hetki kirjautuu pihalle ja tulla toisella nikillä sisälle, ketjua on kerenny siinä vaiheessa menee jo se pari sivua.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319215:Ensinnäkin: Mitä sitten?!
Ja toiseksi: Katsos nyt noita kfkfkf:n etusivulla olevia ketjuja. Onko Wieruus likettänyt ensimmäisiä viestejä? Onko Wieruus kommentoinut ensimmäisellä parilla sivulla? Ei ole.
No niin, keskity mjää. Paljastuu pian hyvä provo.Alkuperäinen kirjoittaja mjää;29319207:Väännä vielä vähän kyllä mä kohta tajuan, eiku siis hellevi tajuaa
Nyt unohtu jo kirjautua uloskin
Mitä sitten?No sitä sitten että aikuisia täällä pitäis olevan, eikä mitään teinejä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319215:Ensinnäkin: Mitä sitten?!
Ja toiseksi: Katsos nyt noita kfkfkf:n etusivulla olevia ketjuja. Onko Wieruus likettänyt ensimmäisiä viestejä? Onko Wieruus kommentoinut ensimmäisellä parilla sivulla? Ei ole.
Näinkö?No väistämättäkin tulee mieleen että olisitte sama henkilö, kun molempien jutut on niin samalla tasolla. Ihan sama kuinka monta henkilöä olette, mutta molemmat kyllä hemmetin ärsyttäviä ihan luonnostaan. Ei tarvii edes tahallaan ärsyttää, kuin avata vähän suuta...
Sää oot niin sekasin, että saattais hyvin olla kaksi konetta vierekkäin, toisessa oot kirjautunu kfkfkf:ksi, toisessa Wieruudeksi. Tai puhelimella toinen ja koneella toinen.No heiiij, siinä kestää hetki kirjautuu pihalle ja tulla toisella nikillä sisälle, ketjua on kerenny siinä vaiheessa menee jo se pari sivua.
Hassu