mua oksettaa kaverin lapsi :(

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
se on niin lihava ja pilalle lellitty. entisen luokkakaverin lapsi. se tyttö on 6 vuotias ja kauhee syöttöporsas. ja sit sen äiti laittelee siitä facebookiin kuvia ja kaikesta roinasta mitö ne sille ostaa. en oo koskaa nähny kellää lapsella niin paljon leluja. en ymmärrä mitä neki vanhemmat aattelee...

oon julma mutta mua vaan oksettaa aina kun nään sen tytön kuvia... miks ne antaa sen syödä niin paljon kaikkee paskaa? en ymmärrä en.

se tyttö on kuvissa omanikäistensä tyttöjen kanssa niin on reilu puolet isompi kun ne muut.

ap..
taas tullu siitä possusta uusia kuvia :( ja kuva teksteinä on aina tyyliin maailman rakkain ja ihanin <3 vuokses mitä vaan <3 yök ! kyllä vanhemmat saa taas miettiä mikä meni pieleen ku likka menee kouluun ja tulee koulukiusatuksi tosin tolla koolla se kyllä jyrää kiusaavat niin tytöt kun pojatkin.

älkää ylisyöttäkö niitä kakaroitanne !

no jopas
Jos ylipainoisen ihmisen näkeminen saa sinut voimaan huonosti ja ihan oksetuttamaan, niin suosittelen hakeutumista lääkärin vastaanotolle. Tuollaisen reaktion voisi ymmärtää jos näet tapetun eläimen tai vaikka raiskauksen... mutta että pelkästään ylipainoinen ihminen riittää että annat ylen. Veikkaan että jotain häikkää on sulla psyykkisellä puolella.

"hmmmmmm"
taas tullu siitä possusta uusia kuvia :( ja kuva teksteinä on aina tyyliin maailman rakkain ja ihanin <3 vuokses mitä vaan <3 yök ! kyllä vanhemmat saa taas miettiä mikä meni pieleen ku likka menee kouluun ja tulee koulukiusatuksi tosin tolla koolla se kyllä jyrää kiusaavat niin tytöt kun pojatkin.

älkää ylisyöttäkö niitä kakaroitanne !
mä en ole kuullut, että koulussa kiusataan lihavuuden takia.

toiset lapset vaan on pulleampia, kyllä se siitä tasoittuu. mulla itselläni on myös pullea tyttö ja ihan terveellisesti syödään ja liikutaan, hänen isänsä oli samanlainen pienenä, mutta nyt on hoikka pitkä mies, poika meillä taas on semmoinen kusimato, syö enemmän kuin likka ja liikkuu saman verran, itse olin samanmoinen pienenä, nyt kärsin ylipainosta.

Ainoa mikä sua
[QUOTE="vierailija";29308971]se on niin lihava ja pilalle lellitty. entisen luokkakaverin lapsi. se tyttö on 6 vuotias ja kauhee syöttöporsas. ja sit sen äiti laittelee siitä facebookiin kuvia ja kaikesta roinasta mitö ne sille ostaa. en oo koskaa nähny kellää lapsella niin paljon leluja. en ymmärrä mitä neki vanhemmat aattelee...

oon julma mutta mua vaan oksettaa aina kun nään sen tytön kuvia... miks ne antaa sen syödä niin paljon kaikkee paskaa? en ymmärrä en.

se tyttö on kuvissa omanikäistensä tyttöjen kanssa niin on reilu puolet isompi kun ne muut.[/QUOTE]

ärsyttää on sun oma ,ja se ettet pysty ostamaan omille lapsilles yhtä aljon leluja ja kaikkee hienoo mitä tuo haukkumasi lapsi saa?;)

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainoa mikä sua;29310894:
ärsyttää on sun oma ,ja se ettet pysty ostamaan omille lapsilles yhtä aljon leluja ja kaikkee hienoo mitä tuo haukkumasi lapsi saa?;)
noo tota mä vasta odotan esikoista. täällä puolustaa lihavien lapsien äidit. sen vaan sanon että mun lapsista ei tollaisia syöttöporsaita tule. ja lellittyjä.

kaikenlisäks se likka on kova suustaan jo ton ikäsenä ja tietää että saa kaiken mitä haluaa, ainoa lapsikin vielä. kaikinpuolin kauhea kakara.

Blue
No ap tietää nyt mitä itselleen on tulossa, Luonteenpiirteet kun tuppaa periytymään niin ei mene kuin kymmenen vuotta niin oma lapsi on jossain Demi-palstalla kirjoittelemassa kuinka oma äiti oksettaa.

M32
Onko se oikeasti jokin tabu, että osa lapsista on tavalla tai toisella vastenmielisiä? Kyllä ilkeän ja hemmotellun lapsen koulutoveritkin pystyvät nämä piirteet tunnistamaan. Vai ettekö itse lapsena huomanneet, kun joku oli ns. pilalle lellitty? Paljon lasta tarkkanäköisempi aikuinen osaa varmasti tehdä samat havainnot.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
"Maikki"
Sama täällä, en voi ymmärtää miksi jotkut vanhemmat antaa lasten vaan syödä. Omissa kavereissa ei onneksi ole näitä joilla lihavia lapsia mutta kyllä niitä usein näkee. Ne lapset yleensä on vielä tosi nokkavia ja inhottavia.

Sen siitä saa kun saa kaiken mitä haluaa kotona.

"harmaa"
Kivittäkää vaan mutta pakko sanoa että myös mua inhottaa lihavat lapset. Suorastaan ällöttää, pahimmillaan. Tiedän kyllä ettei se lapsen syy ole enkä tietenkään mitenkään lapselle tuota inhoani näytä. Ja miten sen nyt sanoisi, se lapsi on vain kanava siihen ällötyksen tuloon. Syy siihen on ne vanhemmat jotka syöttää kullanmurunsa epäterveellisen lihavaksi. Ne vasta mua oksettaakin.

Hemmotellut tai kasvattamatta jätetyt lapset on sitten ihan oma lukunsa vielä...

Blue
Onko se oikeasti jokin tabu, että osa lapsista on tavalla tai toisella vastenmielisiä? Kyllä ilkeän ja hemmotellun lapsen koulutoveritkin pystyvät nämä piirteet tunnistamaan. Vai ettekö itse lapsena huomanneet, kun joku oli ns. pilalle lellitty? Paljon lasta tarkkanäköisempi aikuinen osaa varmasti tehdä samat havainnot.
Ei ole. Ei tarvitse tykätä kenestäkään, lapsistakaan, jos ei halua.

Ongelma tässä on se kuinka aikuinen ap jaksaa päivästä toiseen pyöriä tässä oksetuksessaan toistaen noita syöttäporsas-, oksettaa-, lellitty-sanoja pääsemättä siitä aikuismaisesti yli.

ap.
nyt se possu on saanu avata jo joululahjansa. äiti ei kuulemma millään malttanu olla antamatta sen ostamaa lahjaa sille.kohta saa varmaa avata loputkin lahjansa. kaveritkin jo kirjottelee sen kuviin että tulee olemaan vaikeuksissa vielä ton kakaran kans ku kasvaa tosta ja saa kaiken mitä haluaa, äiti siihen vastaa sitten että ei ole totta...

voi viddu oikeesti. voin kuvitella miten se possu huutaa siel kotona jos ei saa tahtoansa läpi..

Yhteistyössä