Mellakat Tampereella, poliisejakin loukkaantunut, arvorakennuksien ikkunoita rikottu!

• Viestiketjun aloittaja Järkyttävää
  • Ensimmäinen viesti
hahahahaahahahaah :D loistavaaa viihdettä :D
Juu, ei tartte kovasti käsikirjoittaa. Tositeeveetä edullisesti, kun parhaille ei tartte palkintoakaan antaa.

Onko muuten joku ihan oikeesti sitä mieltä, että tommoisessa känniääliöitten älyttömässä riehumisessa olis jotain syvällistä sanomaa takana???

Viimeks kun mun nurkkabaarissa tarvittiin poliisia, niin riehuja ei oikeen osannu kertoa kummemmin. Yksisanaisia lauseita, joissa oli paljon v- h- ja r- kirjaimia. Oli kylläkin osannu ihan itte kusta housuihinsa, mutta en tosiaankaan tiedä mitä salattua symboliikkaa siihen kätkeytyi.

• Tykkää
Reactions: Data ja kepsis
Juu, ei tartte kovasti käsikirjoittaa. Tositeeveetä edullisesti, kun parhaille ei tartte palkintoakaan antaa.

Onko muuten joku ihan oikeesti sitä mieltä, että tommoisessa känniääliöitten älyttömässä riehumisessa olis jotain syvällistä sanomaa takana???

Viimeks kun mun nurkkabaarissa tarvittiin poliisia, niin riehuja ei oikeen osannu kertoa kummemmin. Yksisanaisia lauseita, joissa oli paljon v- h- ja r- kirjaimia. Oli kylläkin osannu ihan itte kusta housuihinsa, mutta en tosiaankaan tiedä mitä salattua symboliikkaa siihen kätkeytyi.
Pakkohan siinä on olla syvällinen viesti, kun kerta niin sanotaan!

Niin.. Jokapaikassa toitotetaan sitä että maamme ajautuu yhä syvemmälle suohon tämän hallituksen toimesta, mitään ei silti tapahdu, ainakaan parempaan suuntaan.

Mellakat on yksi asia jota voi yrittää, signaali on ainakin selkeä.
Missä tälläistä toitotetaan? Kenen elämä on tässä 5 vuoden aikana merkittävästi huonontunut? Joka hallituksen kohdalla mussutetaan samaa paskaa, taas on herrat pilaamassa Suomea. Ja joka hallituksen jälkeen elämä jatkuu ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Yhteiskunnassa voidaan pahoin ja lässytilää, paskanvitut voida.

"Yhyy, mulla on paha olla!" -tyypeille: Se nyt ei vaan valitettavasti ole poliisin hevosten eikä kirkon ikkunoiden vika. Vedä vähemmän kaljaa ja röökiä ja hanki mielekäs harrastus, hanki muuta sisältöä elämään kuin muiden syyttely omasta perseilystäsi. Kiitos.

järkyttävää
Mua nauratti koko mellakointi ja otin homman täysin viihteen kannalta, kunnes kuulin, että siellä on nämä urheat luokkasoturit hakanneet hevosia avohaavoille.

Hyi hitto mitä jengiä!
Tää muakin järkytti eniten. Jumalauta, että pistää vihaks, saatana, olisivat konit potkasseet. Ja mitäköhän rangaistuksia näille annettiin? 60 euron sakkoja tms.?

Yhteistyössä