Mellakat Tampereella, poliisejakin loukkaantunut, arvorakennuksien ikkunoita rikottu!

• Viestiketjun aloittaja Järkyttävää
  • Ensimmäinen viesti
Luokkasotaa ovat huudelleet, kertoo kyllä siitä, että ihan asialla ovat.
Kertoo ainakin siitä että roskasakki se siellä mellastaa. Mahtaa olla vittumaista elämää kun pitää vetää vittu päähän kaikista jotka ovat elämässään ansioituneet itseä paremmin. Juhlissa oli mm eläkeläispariskunta joka oli kerää roskia kaduilta päivittäin. Mitä yhteiskunnallisesti merkittävää sinä olet saanut aikaiseksi?

"vieras."
[QUOTE="...";29301844]Tulisko tää näkyviin jos lainaa...[/QUOTE]

Ai saattana :D Hävettääköhän tuota luokkasoturia huomenna kun selviää ja näkee itsensä itkemässä KUN POLIISIHEVONEN AJOI PÄÄLLE. Anteeksi, mutta koomista.

Professional Griefer
Mellakoitsijat ovat uskomattomia. Prostestoidaan verorahojen tuhlaamista turhiin ja "turhiin" asioihin, ja sitten itse riekutaan niin, että kulutetaan vuorokaudessa enemmän verorahoja kuin kontulalainen 16 lapsen yksinhuoltaja :D Ainiin, mutta HEILLÄ ON OIKEUS!!

"Noh"
Mellakoitsijat ovat uskomattomia. Prostestoidaan verorahojen tuhlaamista turhiin ja "turhiin" asioihin, ja sitten itse riekutaan niin, että kulutetaan vuorokaudessa enemmän verorahoja kuin kontulalainen 16 lapsen yksinhuoltaja :D Ainiin, mutta HEILLÄ ON OIKEUS!!
Mitähän itse ehdottaisit tehtäväksi, jos et ole huomannut, alkaa rahat olemaan loppu, mutta tuhlausta ei lopeteta.

Miksi sen kontulan mamman pitäisi olla se jonka pitää tyytyä vähempään?

Pin
[QUOTE="Noh";29301984]Mitähän itse ehdottaisit tehtäväksi, jos et ole huomannut, alkaa rahat olemaan loppu, mutta tuhlausta ei lopeteta.

Miksi sen kontulan mamman pitäisi olla se jonka pitää tyytyä vähempään?[/QUOTE]

Mä ainakin tanssahtelisin kännissä nallepipo päässä sivullisena uhrina poliisihevosten kanssa ja rikkoisin ikkunoita tuhansien edestä. Sillä me saadaan paljon aikaan!
Mitäs muutakaan? :O

-*-*-*-
Mä ainakin tanssahtelisin kännissä nallepipo päässä sivullisena uhrina poliisihevosten kanssa ja rikkoisin ikkunoita tuhansien edestä. Sillä me saadaan paljon aikaan!
Mitäs muutakaan? :O
Niin, mitäs muutakaan? Eikös joku superfiksu (esim. sinä) vois kertoa mitä voisi tehdä? Veroja vain nostetaan ja nostetaan, ja samalla eliitin palkkoja ja palkkioita korotetaan, eikä kansa sille vain voi minkään.

Olen kyllä ihmetellyt miksi näitä mellakoita ei aiemmin ole ollut. Uutiset ovat täynnä muiden maiden mellakoita, missä porukka tekee sitä ihan kunnolla. Tämä nyt vain oli pientä harjoittelua suomalaisilta.
Eiköhän se ole jo huomattu ettei kansalaisia kuunnella ja pienet protestimarssit ym höpöhöpöt saavat eliitin vain nauramaan. Uskon että vähän rajumpi mellakka tekee vain hyvää.
Vaikka juu, en itsekään käsitä miksi kauppojen ikkunoita pitää rikkoa, olis nyt vain pysynyt siellä Tampere-talolla.

neuvoja kiitos
Äänestäkää ihmiset! Äänestäkää jokainen kerta kun siihen on mahdollisuus, älkää nukkuko.

Nykyinen hallitus on lähestulkoon tuhonnut sen hyvinvointivaltion, jonka sotiemme veteraanit ovat kovalla työllä ja verellä kansallemme taistelleet ja jota jälkipolvet ovat rakentaneet kymmeniä vuosia.

Äänestäkää, PERKELE!
Ketä pitäisi äänestää?

"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;29301403:
Vähän pelkään, että ei noilla sankareilla taida olla mitään ideologiaa tuon riehumisensa takia. Menetettyä massaa, joilla ei otetta yhteiskuntaan. Pussikaljan avulla käyvät mailojensa kanssa purkamassa omaa pahaa oloaan.
Samaa mieltä näistä mielensäosoittajista!
Olikohan porukassa palstamammojen pilttejä?

"pentti"
Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttävää;29301250:
Isoisäni kuoli sodassa tämän maan vuoksi ja nämä teinit riehuu ja rikkoo paikkoja kaupungilla? Mm. historiallsen kirkon ikkunoita on rikottu. :( Järkyttävää menoa.
Isoisäni kuoli sodassa tämän maan vuoksi ja eliitti sen kun perseilee.

Yhteistyössä