Kaksplussan paras kroppa competition!!

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29297165:
No anteeks. Kirjoitin ensin että thaihoro mutta enkö ollutkin kiltti kun siivosin sitä?
Ja mä kun luulin että Mait ja Nongit on himppasen erinäköisiä.:O

Fiksuus päässä
[QUOTE="...";29295572]Oot niin oikeessa, erityisesti Sangrialle suosittelen tätä. Hän näkisi sitten livenä nekin 67 vuotiaat nettipervot joille kuviaan niin auliisti jakaa ja jotka häntä kehuu. Tietääköhän Sangrian oma mies näistä jutuista ja siitä että hänellä on joku itsetuntokriisi meneillään ja kerjää huomiota perhesivustolta, siis keskusteupalstalta jossa puheenaiheena ovat enimmäkseen lapset ja perheet. Jonne varmasti eksyy vain naisia ja omituisia miehiä, vanhoja peräkammarin runkkareita pimppikuvien toivossa (kiitos iltalehden uutisoinnin)
Kävis nyt kerralla jossain miitingissä ihan livenä rykäsemässä aimo annoksen huomiota ni loppus tää kuvien jo liialliseksi menevä postailu. Kehut on jo kehuttu, jokainen on jo miljoona kertaa toitottanut että kaunis olet ja ihana ja plaah.
Mitä vielä???[/QUOTE]

Aivan!Veit sanat suustani niin täysin.Kun vain ymmärtäisi ko kohde ottaa järjellä tämän neuvon.Tuskinpa...katsokaa kaikki mua ja kehukaa!kehukaa!en elä muuten;D
Todella naurettavaa.

"juups"
[QUOTE="...";29295604]Ymmärrän jonkun alastonsuomen jossa on kuvia ja sieltä saa kaipaamiaan kommentteja sun muuta ja jos se asia on puolisollekin ok.
En tiiä miks en ymmärrä näitä persekuvien linkkaamista jonnekkin kaksplussalle. Kait se on jotenkin niin et kun on hyvännäkönen ja itse tietää sen ja sitä huomioo saa jo ihan riittämiin. Tuntuuhan se kivalta, mut parhaimmalta tuntuu oman miehen huomio. Kotona on kuitenkin nuori ja komea mies joka sytyttää. Kait se suhde on sitten siinä kunnossa, ettei tartte tehdä mitään tollasta, ei kaksplussalla eikä alastonsuomessa.
Emt?? Selittäkää mulle, joka en ymmärrä? :)[/QUOTE]

Näin on minullakin.Pohdin myös samaa.
Uskon sen johtuvan todella huonosta itsetunnosta, kun mikään ei riitä.
Ehkä jopa ei "uskota", jos kerran kehasee, vaan sitä janoaa ja janoaa loputtomiin.
Siksi se arvostus pitääkin lähteä itsestä, jolloin uskoo vähemmästäkin ja se riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29297190:
No niin, kyyhkyläiset! Hankkikaa huone! Loppuu löpinät ja niitä kroppeja kehiin!

Lispetin kuvan missasin lahjakkaasti useaan otteeseen tuossa jokin aika sitten (voi olla jokin toinen ketjukin), REPOST!
Tän siveän kuvani olen laittanut kerran aikaisemmin siinä Mokumin ketjussa. Siis Mokum oli tää mr tappouhkaus! En tiä ootko kuullu heebosta.:whistle::rolleyes:
Se ketju poistettiin ennen kuin pääsi edes kunnolla alkuunsa.

:xmas:

Viimeksi oon tainnu pallomahaa täällä näytellä, niin muistetaan nyt muutenkin kuin rantavalaana vaikka vielä on muutamia raskauskiloja jäljellä.. (ei niin, että niiden pois saamiseksi olisin mitään tehnytkään...)
Näytät mielestäni hyvältä (mitä nyt huonosta kuvasta voi päätellä. Eikö porukoilla ole kunnon peilejä mistä saisi kokonaiskuvaa????).

Kuitenkin pepa näkyy herkullisesti ja kurvit on kyllä kunnossa!

Haaawwt!!! :heart:

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29297165:
No anteeks. Kirjoitin ensin että thaihoro mutta enkö ollutkin kiltti kun siivosin sitä?
Toi kuvan eukko ei oo kyl thaita nähnykkää. Hanki kokemusta vaikka naisista, siis muistakin kuin fleshlightista ja tuu sitte huutelee lisää :)
Terveisin: Hyväperseinen epäthaimuija
Joo, ja en oo kuvan emäntä ja hyvä niin koska mulla on paremmat perät. Joten tiedän kyllä jaksaa treenivinkkejäni ihan siitä vaan. ;)
Sun kaltanen luuseri nyt ei tällasist asioist mitään tuu tietämään koskaan....

"vierailija"
[QUOTE="vierailija";29297750]Toi kuvan eukko ei oo kyl thaita nähnykkää. Hanki kokemusta vaikka naisista, siis muistakin kuin fleshlightista ja tuu sitte huutelee lisää :)
Terveisin: Hyväperseinen epäthaimuija
Joo, ja en oo kuvan emäntä ja hyvä niin koska mulla on paremmat perät. Joten tiedän kyllä jaksaa treenivinkkejäni ihan siitä vaan. ;)
Sun kaltanen luuseri nyt ei tällasist asioist mitään tuu tietämään koskaan....[/QUOTE]

jaksaa=
*jakaa

"vierailija"
mis kohti mä väitin sitä omaks kuvaks? linkitin kuvan ihan jees kropasta, KROPPAKUVAkisaan. Jonka googletin hakusanalla butt muistaakseni, koska etsin pyllykkäitä naisia. Jota olen itsekkin. Treenin avulla.
"Tollasen pyllyn saa kotitreenilläkin" Jotain tollast höpisin, en suinkaan sanonut "Tällaisen pyllyn kun minulla tässä kuvassa, saa kotitreenillä"
Joten opettele sinä katkera ukko lukemaan ja ota päivän lääkityksesi ja koita nyt toipua tästä kamalasta loukkauksesta SINUA kohtaan :) Eiks je.

Yhteistyössä