No mitäs saatte peruskoulutestistä :D

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"hmh"
No minusta tosiaan, jos monta kertaa tekee testin niin mikäs testi se enää on.

Mä olisin saanut toisella kyselyllä jo täydet, koska tarkistettuani omat (siis sain sen 67) tein saman kyselyn miehelle ja pystyin heti sanomaan saman tien miehelle mikä olisi ollut oikea vastaus... (mies sai jotain 40jotain)

"hmm"
Tästä oli toinen ketju eilen...

Laitoin sinne. Mut 87% eli 13/15 oli tulos.

Kirjapainovuotta en kertakaikkiaan muistanut.
Järvikysymyksen suhteen olen vastauksesta eri mieltä, koska Venäjän suurlähetystön tietojenkin mukaan Venäjällä on järviä yli 2 miljoonaa.

Mut kun ton tein, niin huomasin, et opetushallitus oli jo päivemmällä käynyt muokkaamassa kahta kysymystä, eli jo silloin oli kysymyksiä ollut päin peetä.

Sinänsähän toi kertoo vaan, et koulu on edelleen samaa ulkoaoppimisskeidaa ja turhan tiedon knoppologiaa asioista jotka tarkastaa hetkessä tietosanakirjasta.

Muoks... Miten muuten saa helpot väärin tulokseksi 92%, kun yksi väärin tuottaa tulokseksi 93?
Tai miten saa tulokseksi 85% ???
Paitsi noi matikan kysymykset. Vaikka unohtais kaiken knoppitiedon, on noi aina pääteltävissä ;)

kuusseiska
Muista kuin Pähkinäsaaren rauhasta en ollut kuullutkaan, kelvineitä luulin testissä farenheteiksi ja kemiallinen merkki päin peetä. Järvikyssärin oivalsin kaksplussalta, oisko eilen ollu otsikko mitenniin muka Ruotsissa on enemmän järviä kuin Suomessa, silloin en tajunnut enkä avannut ketjua, mutta nyt yhdistin heti. Kirjapainotaito on vanhempi keksintö kuin luulin.

67 % sain.

Tein tän jo eilen yhdessä toisessa ketjussa.

87%
Ruatti ja Hissa spragas, vaikka olen ollu aika hyvä hissassa.
Ruotsista en oo koskaan piitannut.:x Mutta häpeä se silti on että vastasin noinkin yksinkertaiseen väärin.:ashamed: Varmaan tuli hätiköityä.:xmas:

Kirjapainotaito meni yksristikaks menetelmällä sattumalta oikein, ja muutama muukin.:whistle:

Yhteistyössä