Kumman tabletin näistä sinä ostaisit, Ipad vs. Samsung.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leenu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"leenu"

Vieras
Kertokaas te jotka näistä jotain tiedätte.

Valinnanvaraa on liikaa ja vaikea löytää niitä tärkeitä eroja kun ensimmäistä tablettia hankkimassa..

Olen rajannut vaihtoehdot Samsungiin tai Ipadiin, kumpi näistä olisi parempi? Miksi?
Kertokaa myös sellaisia hyviä pointteja joita kannattaa ottaa huomioon? itselleni tuli mieleen ainakin akkukesto, voin kuvitella että on ärsyttävää jos aina on laite laturissa kun sitä tarvitsisi..

Eli vaihtoehdot on toistaiseksi rajattu näihin:

iPad Air 32 GB Wi-Fi
- 9.7" Retina-näyttö LED-taustavalaistuksella
Wi-Fi ja Bluetooth 4.0

iPad Air 32 GB Wi-Fi (hopea) - Gigantti

TAI:

Samsung Galaxy Note 10.1" Wi-Fi, 3G/4G

10.1" elävä Multi Screen -näyttö
Neliydinprosessori
Wi-Fi-, 3G- ja 4G-liitännät

Samsung Galaxy Note 10.1 Wi-Fi, 3G/4G (harmaa) - Gigantti

Niin, tarviitko sinä sen 3g/4g:n vai et? Siitä saa kuitenkin maksaa aika paljon niin olisi hyvä tietää haluatlo sen.

Meillä on vain applen laitteita mutta tuo samsungin multiscreen ominaisuus kyllä kiehtoisi.

Ehdottomasti Samsung, ja siksi, että siinä on sim-kortti -paikka, toisin kuin tuossa Padissa..
Tyypillisen urpo vastaus tällä palstalla.

Mitä helvettiä tekee sim-korttipaikalla jos ei tarvitse mobiilidatayhteyttä? Ja iPadista saa myös mallin johon saa sim-kortin.

Mitä valintaan tulee, kannattaa ostaa iPad jos ei halua katua. Oikeasti. Ei tarvitse olla appleuskovainen ymmärtääkseen miksi kaikki Android-tabletit ovat altavastaajia iPadiin verrattuna.

[QUOTE="Veera";29276832]Niin, tarviitko sinä sen 3g/4g:n vai et? Siitä saa kuitenkin maksaa aika paljon niin olisi hyvä tietää haluatlo sen.

Meillä on vain applen laitteita mutta tuo samsungin multiscreen ominaisuus kyllä kiehtoisi.[/QUOTE]

Luulen että haluan sen 3G:n . :D Selkeetä, eikö?

Siis jos olen ymmärtänyt oikein, niin jos aikoo kantaa tablettia mukana niin 3g on ehdoton?
En usko että sitä tulisi mukana kannettua jos joutuu puhelinta käyttämään tukiasemana, eikä se puhelimen akku edes sitä kestäisi.

Joten tuo Ipad taitaa olla poissuljettu, jos hinta nousee tuosta niin paljon jos 3G:n ottaa.

[QUOTE="huoh";29276846]Tyypillisen urpo vastaus tällä palstalla.

Mitä helvettiä tekee sim-korttipaikalla jos ei tarvitse mobiilidatayhteyttä? Ja iPadista saa myös mallin johon saa sim-kortin.

Mitä valintaan tulee, kannattaa ostaa iPad jos ei halua katua. Oikeasti. Ei tarvitse olla appleuskovainen ymmärtääkseen miksi kaikki Android-tabletit ovat altavastaajia iPadiin verrattuna.[/QUOTE]

Mistäs tiedät, tarvitseeko ap mobiilidatayhteyttä? Tai se viestin kirjoittaja, jolle vastauksesi osoitit. Itsekin kallistuisin Samsungiin. Minulla galaxy tab 3, ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Omistin yhdessä välissä omenapuhelimen, enkä tykännyt, joten siksi Samsung.