Tyhmää tai ei, ni me nyt sit tehtiin se :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vierailija";29267335]Tekeekö teillä oikeasti mieli seksiä noin pian synnytyksen jälkeen?

Mulla nyt n. 4 kk synnytyksestä ja vasta pikku hiljaa on alkanut ajatus seksistä tuntumaan jokseenkin normaalilta. Tähän asti kun olen edes ajatellutkaan haaroväliäni niin tulee vaan mieleen synnytys ja se kaikki venyminen ja leikkaaminen ja ronkkimiset, on ollut ehkä epäeroottisin paikka mitä voi ihmisellä olla.[/QUOTE]

Teki kyllä. Ei synnytys ole eroottista, mutta toivuin nopeasti, eikä tullut mitään tikkejä edes, joten sillai ei ongelmia. Toisekseen mieheni läsnäolo synnytyksessä vahvisti sidettäni häneen aivan mielettömästi ja tämä taas näyttäytyi haluna häntä kohtaan.

Ja minä mietin 5 kertaa että kirjoitanko ylipäätään mitään alapään karvojen trimmaamisesta...sekin tuntuu menevän liian henkilökohtaiseksi täällä omasta mielestäni. Eikä kukaan edes "tunne" minua.

Taitaa olla sekä äidillä että isällä aika hormoonihuurussa päät, ettei malta edes jälkitarkastusta odottaa, jolloin selviää onko äidin kroppa palautunut edellisestä synnytyksestä edes..

Teki kyllä. Ei synnytys ole eroottista, mutta toivuin nopeasti, eikä tullut mitään tikkejä edes, joten sillai ei ongelmia. Toisekseen mieheni läsnäolo synnytyksessä vahvisti sidettäni häneen aivan mielettömästi ja tämä taas näyttäytyi haluna häntä kohtaan.

OK, mulla on vissiin jotenkin korvien väliin jäänyt kummittelemaan se kokemus. Siis ei nyt mitään ihan horroria ollut mutta ei nyt kovin miellyttävääkään. Fyysisesti paikat on nyt kondiksessa joten kaipa se mielikin pikkuhiljaa unohtaa sen pusertamisen ja normalisoituu.

[QUOTE="vierailija";29267373]OK, mulla on vissiin jotenkin korvien väliin jäänyt kummittelemaan se kokemus. Siis ei nyt mitään ihan horroria ollut mutta ei nyt kovin miellyttävääkään. Fyysisesti paikat on nyt kondiksessa joten kaipa se mielikin pikkuhiljaa unohtaa sen pusertamisen ja normalisoituu.[/QUOTE]

Minullakin jäi ensimmäinen synnytys kummittelemaan, enkä voinut kuvitellakaan harrastavani seksiä pitkään aikaan. 3kk synnytyksen jälkeen kokeiltiin ja olo oli kuin neitsyellä.. :) Tokan synnytyksen jälkeen harrastettiin seksiä jo viikon päästä hyvällä halulla.

Meillä meni esikoisen jälkeen 4kk, että uskalsin kokeilla. Tokan jälkeen heti jälkitarkastuksen jälkeen, eli kuusi viikkoa. Ja vikasta sain tikkejä enemmän kuin laki sallii ja olin valmis 4kk synnytyksestä.

Mut en vois kuvitellakaan kolme viikkoa synnytyksestä ja vielä ilman kumia, en edes uskaltaisi tuon tulehdusriskin vuoksi. Eikä se todellakaan olis mitenkään eroottista jälkivuodon kanssa, istukan rämmäleet pyöreis siellä peniksen ympärillä :laugh:

Kiitos tiedosta. :) Älä sitten tule kaksplussalle ruikuttamaan kun kahden vauvan kanssa leviää pää. Sellaista se elämä joillakin on, ei osata nauttia siitä mitä nyt on.

Mun mielestä on ok jos uusi lapsi saa tulla heti kun on tullakseen. Mutta jos pakolla pitää harrastaa seksiä mahdollisimman äkkiä sen vuoksi niin menee ehkä vähän överiks.

Ja jos oikeasti haluaa lapsen niin onko sillä ikäerolla noin suuri merkitys? Joo itsekin haaveissa että tulisi n. parin vuoden ikäero. Mutta siihen menee niin kauan kun on mennäkseen, ei niistä asioista voi loppupeleissä itse niin päättää :) Ei me lakata yrittämästä kun tietty aika menee umpeen :O

Eihän siinä mitään jos haluaa vauvaa yrittää, mutta kannattaako tänne nyt alkaa raportoimaan just kun on saanu siemenet sisään?

Vapaaehtoisesti kun haluatte pienellä ikäerolla ni mikäs siinä, sitä vaan aina toivoo että äiti ja isä jaksaa, koska muussa tapauksessa lapset kyllä kärsii. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin!

Vauvaa yritetään ja just on edellinen puskettu pellolle? Eikö kannattais nyt keskittyä siihen juuri syntyneeseen vauvaan? Ei voi ihan käsittää?!!!

Niin samaa mieltä! Melkein vastasyntynyt vasta talossa, hieman vielä jälkivuotoa ja uutta vain putkeen. Jää pieni vailla tarpeellista, kun äidillä pahoinvointi ja väsymys. Ei voi sanoa, että" äiti vähän huilaa."

Meillä meni esikoisen jälkeen 4kk, että uskalsin kokeilla. Tokan jälkeen heti jälkitarkastuksen jälkeen, eli kuusi viikkoa. Ja vikasta sain tikkejä enemmän kuin laki sallii ja olin valmis 4kk synnytyksestä.

Mut en vois kuvitellakaan kolme viikkoa synnytyksestä ja vielä ilman kumia, en edes uskaltaisi tuon tulehdusriskin vuoksi. Eikä se todellakaan olis mitenkään eroottista jälkivuodon kanssa, istukan rämmäleet pyöreis siellä peniksen ympärillä :laugh:

Ihana ajatus...

• Tykkää
Reactions: Punapeppupaviaani
Rohkenisin melkein toivoa, että kyseessä ei ollut ovulaatio ja tätä kautta uusi raskaus ei ihan vielä alkaisi. Ja kyllä, esikoisen syntymän jälkeen teki varsin pian tosi lujaa mieli yhdyntää, vaikka ei selibaattia raskausaikakaan ollut. Kondomia toki käytettiin jälkivuodon aikana. Neuvolasta ihan suositeltiin yhdyntää ennen jälkitarkastusta, että oisi siellä sitten voinut puhua, jos se ei onnaakaan... En kyllä suositteluista huolimatta ois sekstaillu, jos se ois sattunu tai ei ois tehny mieli. Ja mun usko siihen "pyhään jälkitarkastukseen" on kyllä aika alhaalla, mut se nyt ei varmaan oo tän ketjun asia :D

Miksi muuten synnytyksen jälkeen ei saisi harrastaa seksiä, jos tahtoo? Ei mitään tulehduksia tule kun pesee elimet hyvin. Kortsua käytetään ennen jälkitarkastusta siks ettei tuu raskaaksi.

Raskaana ollessasi kerroit, että naiskentelette joka päivä 1-3 kertaa. Ja vielä tästä siis sinun halusi lisääntyivät? :laugh:

Voi luoja, miten voi ihminen olla yksinkertainen. Onhan se ollut tiedossa, mutta.. No, antaapa olla.

Itse en tekisi kahta lasta putkeen ikinä jo pelkästään sen takia, että haluan antaa pikkuiselle vastasyntyneelle kaiken huomioni ja olla mahdollisimman virkeä äiti lapselle. Siks toisekseen todella järkevää omalle kropalle tehdä toistamiseen noin järkyttävä rasitus ennen kuin on antanut minkäänlaista mahdollisuutta palautua.

Musta on alkanut tuntumaan, et kfkfkf on provo.

No siks että se pulla olis uunissa mahdollisimman nopeasti. Jos ei nyt onnista niin sit menee taas kuukausi ja jollei silloinkaan, niin taas kuukausi jne.. Jos alkaa mennä yli vuoden ikäeroon, ni hylkään koko vauvanteko suunnitelman. Sit saa riittää nämä lapset

Eli oikeasti sinä et edes sitä toista pienokaista edes haluaisi. Teet vain, koska mies haluaa. Itse ajattelet, että kun yksi satsi on jo aika iso, niin haluaisit jo elämältä muuta, mutta kun se yksi pieni on jo siinä, niin jos nopeasti saisi toisen ns. samoilla tulilla, niin sitten (joskus) olisi taas omaa aikaa. Menikö oikein?

[QUOTE="Vierailija";29268545]Voi luoja, miten voi ihminen olla yksinkertainen. Onhan se ollut tiedossa, mutta.. No, antaapa olla.

Itse en tekisi kahta lasta putkeen ikinä jo pelkästään sen takia, että haluan antaa pikkuiselle vastasyntyneelle kaiken huomioni ja olla mahdollisimman virkeä äiti lapselle. Siks toisekseen todella järkevää omalle kropalle tehdä toistamiseen noin järkyttävä rasitus ennen kuin on antanut minkäänlaista mahdollisuutta palautua.

Musta on alkanut tuntumaan, et kfkfkf on provo.[/QUOTE]

No mä voin pikkuiselleni antaa kyllä aivan kaiken huomion vaikka raskaaksi tulisinkin, tietääkseni raskaus kestää edelleenkin 9kk. Antaako kaksosten äiti lapsilleen vähemmän huomiota?
Olen aivan yhtä virkeä tämän yhden vauvan kanssa, kuin ennen raskautta, miten kamalasti se tilanne muuttuisi jos olisi kaksi pientä, mies on kotona kanssamme 24/7 auttamassa?

Eiköhän mun kroppa oo rasituksia kestänyt tähänkin asti, BTW, raskaus ja synnytys tälleen aikuisena on 100 kertaa helpompaa kuin teininä. Ensimmäistä kertaa en edes revennyt ollenkaan..

No mä voin pikkuiselleni antaa kyllä aivan kaiken huomion vaikka raskaaksi tulisinkin, tietääkseni raskaus kestää edelleenkin 9kk. Antaako kaksosten äiti lapsilleen vähemmän huomiota?
Olen aivan yhtä virkeä tämän yhden vauvan kanssa, kuin ennen raskautta, miten kamalasti se tilanne muuttuisi jos olisi kaksi pientä, mies on kotona kanssamme 24/7 auttamassa?

Eiköhän mun kroppa oo rasituksia kestänyt tähänkin asti, BTW, raskaus ja synnytys tälleen aikuisena on 100 kertaa helpompaa kuin teininä. Ensimmäistä kertaa en edes revennyt ollenkaan..

niihän ne jotkut tykkää että ei ole väljän voittanutta.

Yhteistyössä