Tämä viikko meni taas pilalle lapsen takia.

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255317]No kyllä sitä jokainen osaa huolehtia lapsistaan mutta jos olisin pärjännyt niin sitten olisin voinut palkata sairaalle lapselle kotiin hoitajan yms.[/QUOTE]

No et sä oikeen osaa, täällähän sä valitat nytkin. Varmaan sairastunut sun ruuista se lapsi.
 
Miten d-vitsku
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255146]Tiedän senkin mutta eipä siihen tunnu tehoavan vaikka annan vitamiinejä yms.[/QUOTE]d-vitamiinia pitää antaa reippaasti kuten aikuisellekin. Itse syön 125 mikroa päivässä ja 2-v noin 30 mikroa. Lastenklinikka susittelee 40 mikroa taaperoille.
 
Peyote
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255336]Joo ihan varmaa sä olet kyllä tosi lapsellinen.[/QUOTE]

Niin no mä en kuitenkaan oo niin tyhmä että kuvittelisin et omat lapset voi aina dumppaa toisille.
 
Tsemiijoo
On se vaikeaa, kun päivät pitkät lekottelu vaihtuu YHDEN lapsen hoitoon. Laitapa se sitten kylpyhuoneen lattialle nakuna makaamaan ja käske sen itse huuhdella oksunsa ja ripulinsa. Vettä juotavaksi voi sitten itse ottaa hanasta. Kun lisäksi kehität itsellesi kunnos tsempin, niin varmaan selviät päivästä.
 
Wieruus
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255246]Niin nyt on näin mutta sitten kun olemme molemmat töissä joutuu myös mies hoitamaan sairasta lasta tai laittakoon anopille tms.[/QUOTE]Totta kai! Meillä ainakin molempien töissä ollessa se jolla oli helpompi sillä hetkellä järjestää itselleen vapaata oli sairaanlapsen kanssa kotona. Sehän on luonollinen asia.
 

Yhteistyössä