Tämä viikko meni taas pilalle lapsen takia.

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255176]Niin en vaan tajua millä lisätä vastustuskykyä?mä annan joka päivä sanasolia jo vuosia antanut ja on syöty gefilus tuotteita yms ja poika terveenä ollessaan syö salaatteja,marjoja yms pitää niistä.[/QUOTE]

Ehkä kannattaisi kuitenkin alkaa syömään kunnollista vitamiinipitoista ruokaa ja unohtaa kaikki pallerot purkissa.
 
"Mie"
et lapselle kerro/näytä sitä, että on pilannut sinun viikkosi.

Kannattaisikohan sinun hakeutua terapiaan, ennenkuin pilaat lapsesikin elämän? Ei lapsesi ole syy siihen, että olet itse niin mahdottoman saamaton ja laiska yksilö.
 
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255176]Niin en vaan tajua millä lisätä vastustuskykyä?mä annan joka päivä sanasolia jo vuosia antanut ja on syöty gefilus tuotteita yms ja poika terveenä ollessaan syö salaatteja,marjoja yms pitää niistä.[/QUOTE]

Meillä esikoinen(nyt jo 22v) sairasteli alle kouluikäisenä mielestäni suht usein, mutta kun meni kouluun, niin ei juurikaan sairastellut.Joskus tarvii olla enempi ns pöpöjen keskuudessa, niin vastustuskyky kasvaa.
 
Wieruus
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255183]Koska pojan oksutauti aina kestää pitkään tavallista että menee 6-7 vuorokautta.[/QUOTE]Mutta silti, millaisen vanhemman elämä on pilalla oman lapsensa sairauden takia?
Anteeksi, mutta nyt sanon yhden asian. Tähän asti olen yrittänyt ymmärtää kitinöitäsi. Mutta raja tuli vastaan kun aloit kirota lapsesi sairastelua! Herra isä ihminen. Sinä olet äiti, jonka pitäisi lohduttaa ja hoivata. Ei kirota lasta!
 
"oikea ammattivalittaja"
Meillä esikoinen(nyt jo 22v) sairasteli alle kouluikäisenä mielestäni suht usein, mutta kun meni kouluun, niin ei juurikaan sairastellut.Joskus tarvii olla enempi ns pöpöjen keskuudessa, niin vastustuskyky kasvaa.
Niin en tiedä onhan tuo poika päiväkodissa aina kun on terve sieltä sai vesirokon ja varmaan alkusyksyn flunssan mutta ei siellä musta oksutautia ole ollut.
 
"oikea ammattivalittaja"
Mutta silti, millaisen vanhemman elämä on pilalla oman lapsensa sairauden takia?
Anteeksi, mutta nyt sanon yhden asian. Tähän asti olen yrittänyt ymmärtää kitinöitäsi. Mutta raja tuli vastaan kun aloit kirota lapsesi sairastelua! Herra isä ihminen. Sinä olet äiti, jonka pitäisi lohduttaa ja hoivata. Ei kirota lasta!
Niin mun pitäisi aina jaksaa hoitaa koska mä olen äiti mutta missä on isän velvollisuus?
 
Mää oon jonkun verran lukenu näitä tän tyylisiä alotuksia kyseiseltä ihmiseltä ja en voi kun toivoo ettei nää oo totta. Siis eihän tollaselle asialle mitään voi ja kun aina tuntuu olevan niin helvetin vaikeeta sen lapsen kans niin ihmettelen ettei lasta oo päästetty parempaan perheeseen, en halua edes ajatella miltä siitä pienestä ihmisestä tuntuu kun luulee että aiheuttaa kaiken pahan ja on vaan riesa ja tiellä, voi raukkaa
 
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255219]Niin mun pitäisi aina jaksaa hoitaa koska mä olen äiti mutta missä on isän velvollisuus?[/QUOTE]

Hmm... eikös sulla ole aikaa siihen hoitamisen kun olet kotona?Miehesi tuo ns leivän pöytään ja tekee pitkiäkin päiviä perheen hyväksi kirjoitustesi mukaan.
 
"oikea ammattivalittaja"
Mää oon jonkun verran lukenu näitä tän tyylisiä alotuksia kyseiseltä ihmiseltä ja en voi kun toivoo ettei nää oo totta. Siis eihän tollaselle asialle mitään voi ja kun aina tuntuu olevan niin helvetin vaikeeta sen lapsen kans niin ihmettelen ettei lasta oo päästetty parempaan perheeseen, en halua edes ajatella miltä siitä pienestä ihmisestä tuntuu kun luulee että aiheuttaa kaiken pahan ja on vaan riesa ja tiellä, voi raukkaa
No voi,voi vaan onhan sillä isäkin.
 
Wieruus
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255219]Niin mun pitäisi aina jaksaa hoitaa koska mä olen äiti mutta missä on isän velvollisuus?[/QUOTE]Isä on teillä se joka tuo ruuan pöytään. Hyvänen aika! ota aivot sieltä narikasta ja ajattele! Jos itse olet jo kotona niin eikai silloin töissä olevalla ole mitään velvotteita jäädä kotiin hoitamaan sairasta! Käytä jo järkeäsi.
 
"oikea ammattivalittaja"
Isä on teillä se joka tuo ruuan pöytään. Hyvänen aika! ota aivot sieltä narikasta ja ajattele! Jos itse olet jo kotona niin eikai silloin töissä olevalla ole mitään velvotteita jäädä kotiin hoitamaan sairasta! Käytä jo järkeäsi.
Niin nyt on näin mutta sitten kun olemme molemmat töissä joutuu myös mies hoitamaan sairasta lasta tai laittakoon anopille tms.
 
MQ
Kai tämä on provo? Ei kai kukaan ÄITI (lastansa rakastava ja lapsensa millaisena tahansa hyväksyvä) tollasella otsikolla tule näille palstoille huutelemaan. Tämä keskustelunaloitus pilasi ellei nyt koko viikkoa niin ainakin tunnin elämästäni.
 
Perspektiiviä
Saisit olla onnellinen että lapsesi ei ole kroonisesti sairas, mahdollisesti jopa kuolemansairas. Ihme kitinää. Asenne kuntoon niin elämäkin maistuu paremmalle.
 
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255238]Joo niin olen kotona vastentahtoisesti mutta aivan varmasti kaikkeni yritän etten tule jatkossa kotona olemaan vaan saa myös mies hoitaa lasta.[/QUOTE]

Miksi oman lapsen hoitaminen on sulle noin vastenmielistä????
 
Peyote
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29255303]No mä en ole mikään äitityyppi jos mulla olisi opiskelut ja sitä myötä työelämä onnistuneet olisin satasella panostanut niihin.[/QUOTE]

En usko. Miten mikään voisi onnistua, jos ei osaa niin yksinkertaista asiaa kuin huolehtia omista lapsista?
 
vierass
Tsemppiä! Olkoonkin lapselle kamalaa, mutta niin on varmasti myös aloittajalle! Mutta ainiin - lapsensa eteenhän täytyy olla valmis tekemään vaikkensa ja siitä ei varsinkaan saa valittaa!
 

Yhteistyössä