No hitsi, jossain kolmannessakin ohjelmassa olen hänet nähnyt tätä ennenkin.Eeeeei Demi erilaisissa äideissä ollut?
Ties vaikka jonkun teinin mielestä se Saritakin on tosi cool.Tällä vaan voisi olla se harmittava sivuvaikutus, että teiniäitejä tulee enemmän kun ne katsoo, että hei toihan on kivaa ja helppoa. Nuo Saritat ovat hyvää valistusta teineille.
No se on takuuvarma ettei meillä tulla tuollaisia "Saritoja" näkemään. Samoin kun esim. siskojen perheessä, kaikki on kunnollisia aikuisiälläkin.valitettavasti elämä ei ole niin mustavalkoista. ns. hyvistä perheistä voi ihan yhtälailla tulla näitä lapsia jotka ajautuvat huonoille teille. ja eikös sanontakin ole,että suvun mustalammas. eli joka suvussa yksi. onko kaikki suvut huonoja läpeensä???? kyllä te ihmiset olette typeriä kun jaksatte täälä nostaa itseänne...ei meillä koskaan kun meidän arvot ym. katsotaanpa vaan ni juuri teillä joilla ne hyvät arvot ni tulette näkemään ja kokemaan. joskus elämä vaan voi heittää !
Heh, et ole kyllä ap, vaan minä olen tämän ketjun aloittajavalitettavasti elämä ei ole niin mustavalkoista. ns. hyvistä perheistä voi ihan yhtälailla tulla näitä lapsia jotka ajautuvat huonoille teille. ja eikös sanontakin ole,että suvun mustalammas. eli joka suvussa yksi. onko kaikki suvut huonoja läpeensä???? kyllä te ihmiset olette typeriä kun jaksatte täälä nostaa itseänne...ei meillä koskaan kun meidän arvot ym. katsotaanpa vaan ni juuri teillä joilla ne hyvät arvot ni tulette näkemään ja kokemaan. joskus elämä vaan voi heittää !
Suurimmalla osalla joo, mutta älä nyt viitsi jankata tuota että tuon Sarita äiti on surkea äiti. Liian kaksplussamaista lynkkausta, älä viitsi, jooko? Mielipiteesi tuli jo selväksi.No se on takuuvarma ettei meillä tulla tuollaisia "Saritoja" näkemään. Samoin kun esim. siskojen perheessä, kaikki on kunnollisia aikuisiälläkin.
Kuten sanottu, poikkeuksia tapahtuu, mutta suurimman osan kohdalla kasvatuskessa (tai kasvatatmattomuudessa) on mennyt jotain pieleen.
On se varmasti kiva kun tietää etukäteen miten elämä tulee menemään. Te varmaan tiedätte senkin, että kenestäkään teidän lapsista ei koskaan tule työtöntä tai yksinhuoltajaa. Sairaudet ja onnettomuudet osaatte myös ennustaa etukäteen?Mä ymmärrän mitä Kengu hakee tässä. Mäkin tiedän sen että mun lapset eivät ikinä joudu tohon jamaan. Sillä ymmärrän sen että Kengu on noin varma asiasta.
Mutta totta on se että on lapsia joista näkee jo pienestä pitäen että vaikka heitä koittaa miten hyvin tahansa kasvattaa niin he tekevät juuri niin kuin itse haluavat (ja yleensä huonosti). Ja sitten on lapsia joita ei kasvateta ja he tahtomattaankin ajautuvat tekemään huonoja päätöksiä ohjauksen puutteessa.
Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Miten voit olla varma ettei kenestäkään heistä tule "sarita"?No se on takuuvarma ettei meillä tulla tuollaisia "Saritoja" näkemään. Samoin kun esim. siskojen perheessä, kaikki on kunnollisia aikuisiälläkin.
Kuten sanottu, poikkeuksia tapahtuu, mutta suurimman osan kohdalla kasvatuskessa (tai kasvatatmattomuudessa) on mennyt jotain pieleen.
Jep. Ja tiedän että on poikkeuksia, perhetutuissamme on yksi, nykyään aikuinen mies, jonka kohdalla on tehty kaikki, mutta tulos on ollut -600. Eli on poikkeuksia, mutta tuokin oli nähtävissä jo siitä asti kun oli ala-aste ikäinen.Mä ymmärrän mitä Kengu hakee tässä. Mäkin tiedän sen että mun lapset eivät ikinä joudu tohon jamaan. Sillä ymmärrän sen että Kengu on noin varma asiasta.
Mutta totta on se että on lapsia joista näkee jo pienestä pitäen että vaikka heitä koittaa miten hyvin tahansa kasvattaa niin he tekevät juuri niin kuin itse haluavat (ja yleensä huonosti). Ja sitten on lapsia joita ei kasvateta ja he tahtomattaankin ajautuvat tekemään huonoja päätöksiä ohjauksen puutteessa.
Kyllä se jokainen vanhempi näkee lapsestaan jo aikaisin että onko sitä tyyppiä joka antaa mennä alamäkeen miljoonaa ottamatta mitään vastuuta, vai onko kunnianhimoa, itsekunnioitusta rakkautta itseään kohtaan (unohtamatta hyvää tukiverkostoa) niin paljon että tekee parhaansa elämässä.On se varmasti kiva kun tietää etukäteen miten elämä tulee menemään. Te varmaan tiedätte senkin, että kenestäkään teidän lapsista ei koskaan tule työtöntä tai yksinhuoltajaa. Sairaudet ja onnettomuudet osaatte myös ennustaa etukäteen?
Totta kai useimmiten on kyse siitä huono-osaisuuden kierteestä, mutta ei koskaan voi olla varma mitä niistä omista hyvinkasvatetuista lapsista tulee aikuisena. Todennäköisesti niistä ei tule Saritoja, mutta ette te voi sitä varmaaksi tietää.
Joskus jotain voi sattua, jonka takia ei enää jaksakaan tehdä parasta elämässään. Olet ilmeisesti ollut niin onnekas, että et ole vastoinkäymisiä juuri kohdannut. Kivat sulle, mutta joskus elämä potkii ihmistä niin paljon, että kuka tahansa voi murtua.Kyllä se jokainen vanhempi näkee lapsestaan jo aikaisin että onko sitä tyyppiä joka antaa mennä alamäkeen miljoonaa ottamatta mitään vastuuta, vai onko kunnianhimoa, itsekunnioitusta rakkautta itseään kohtaan (unohtamatta hyvää tukiverkostoa) niin paljon että tekee parhaansa elämässä.
Ja sen verran että työtön ja yksinhuoltaja ei ole synonyymi tälle Saritalle.On se varmasti kiva kun tietää etukäteen miten elämä tulee menemään. Te varmaan tiedätte senkin, että kenestäkään teidän lapsista ei koskaan tule työtöntä tai yksinhuoltajaa. Sairaudet ja onnettomuudet osaatte myös ennustaa etukäteen?
Totta kai useimmiten on kyse siitä huono-osaisuuden kierteestä, mutta ei koskaan voi olla varma mitä niistä omista hyvinkasvatetuista lapsista tulee aikuisena. Todennäköisesti niistä ei tule Saritoja, mutta ette te voi sitä varmaaksi tietää.
Eikä tämäkään tarkoita sitä että ainoa vaihtoehto on tuo Saritan tilanne jos näin käy. Se on murto-osa ihmisistä jotka päästää itsensä tuohon jamaan vaikka kuinka elämä potkisi päähän.Joskus jotain voi sattua, jonka takia ei enää jaksakaan tehdä parasta elämässään. Olet ilmeisesti ollut niin onnekas, että et ole vastoinkäymisiä juuri kohdannut. Kivat sulle, mutta joskus elämä potkii ihmistä niin paljon, että kuka tahansa voi murtua.