Väittäisin että mulla on normaalia paksummat ranteet. Ympärysmitta on 15cm, paljonkos muilla on?

  • Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti
"femin"
No ois kyllä aika akkamainen mies, jos noin laihat ranteet ois... :)

Mun ranteenympärys on 15,5cm, enkä kyllä pidä sitä mitenkään paksuna. Ihan tavallisen kokoinen naisenranne. Ylipainoakaan mulla ei ole.
 
iu
14 cm. Tosi väljästi saa omalla kädellä otteen, vaikka mulla on pienet kädet, eli ihan tikkuina olen noita pitänyt. Ja niin ovat kyllä muutkin: nimiteleet siimaksi yms.
 
Sanoisin about 12cm. Ei ole nyt mittanauhaa kun lapset repivät sen eilen kappaleiksi ja riekaleetkin on piilotettu.. Mutta mä nyt olenkin tällainen pulkannaru muutenkin. Nilkat on samaa kaliiberia. Esim. koruja on tosi vaikea löytää kun kaikki on aina ihan liian isoja..
 
"femin"
Sanoisin about 12cm. Ei ole nyt mittanauhaa kun lapset repivät sen eilen kappaleiksi ja riekaleetkin on piilotettu.. Mutta mä nyt olenkin tällainen pulkannaru muutenkin. Nilkat on samaa kaliiberia. Esim. koruja on tosi vaikea löytää kun kaikki on aina ihan liian isoja..
:O Saako udella miten pienikokoinen muuten olet?

Nyt alkaa jo tuntua, että onkohan mulla sittenkin normaalia paksummat ranteet, kun kaikilla onkin hoikemmat... :/ Nilkat ainakin on ihan järkyttävän paksut. :/ Mutta niissäkään ei oikeastaan ylimääräistä ole.
 
[QUOTE="femin";29249887]:O Saako udella miten pienikokoinen muuten olet?

Nyt alkaa jo tuntua, että onkohan mulla sittenkin normaalia paksummat ranteet, kun kaikilla onkin hoikemmat... :/ Nilkat ainakin on ihan järkyttävän paksut. :/ Mutta niissäkään ei oikeastaan ylimääräistä ole.[/QUOTE]

168cm/52kg. Mulla on todella rimpulat ranteet ja nilkat. Aina ollut. Muuten olen vähän "normaalimpi" vaikka tietty tällä hetkellä erityisesti aika hoikassa kunnossa..
 
"Sirkkeli"
Mulla on ranne 14,5 cm, ja tosi ohuet muiden ranteisiin verrattuna. Melkein kaikki käsiketjut on mulle aivan liian väljiä. Että minkähän ikäiseen lapseen olet itseäs verrannut?
 
"Viola"
Mun ranteen ympärys on 17,5 cm eli ap ihan turha narista tuosta 15 sentistä. Mulla toki jonkun verran ylipainoa, mutta ei nuo ranteet mitkään ohuet olleet normaalipainoisenakaan. Minkä mä noille luille mahdan. Ottaa vain niin päähän kun kaikki rannekorut aina liian pieniä.
 
Ranne 15,5 cm, nilkka 19,5 cm ja olen ylipainoinen. Joskaan ei ne läskit mulla ranteisiin tai nilkkoihin kasaannu, vaan maha/persus/reidet-akselille :D

Ranteet mulla on mielestäni ihan normaalipaksuiset, nilkat sen sijaan ainakin suhteessa ohuehkot, mutta olenkin melko eriparinen kroppani osalta juurikin siksi, että se kaikki ylimääräinen kerääntyy niin vahvasti tuohon keskivartaloon.
 

Yhteistyössä