Kissaihmisiä paikalla? Mikä on "paras" kissanhiekka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KISSIäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KISSIäinen

Vieras
Mulla on käytössä Everclean ja niin hyvää kuin se onkin, olen huomannut et laatu ei ole enää entisensä, se pölyää enemmän kuin ennen.

Olen miettinyt, et ostaisinko jotain Compact Care antibacterial -hiekkaa, mut onko se hyvää ja laadukasta kakkihiekkaa kissalle?

Haukkukaa ja kehukaa HIEKKOJA! (Puupellettiä en hommaa kun pitäis vaihtaa koko loota, ja kaverilla on pelletti ja sillä haisee aina kissankusi.)

Meillä käytetään vaan kristalleja. Ne on toimineet hyvin.
Ei haise.

No mikäköhän sillä kaverilla on pielessä, jos pissa haisee pelleteillä? En ole koskaan törmännyt moiseen. Ja kissoja on itsellä ja monella tuttavalla.

Meillä ihan tavallinen hiekka-astia ja pelletit käytössä. Astian siivoan useamman kerran päivässä eikä haise pissa.

Compact Care-hiekka. Ihan parasta meidän 4:lle kissalle. Varsinkin se vauvantalkki hiekka. Ei haise,eikä kulkeudu tassujen mukana mihinkään. Ja erittäin riittoisa.

Suosittelen

Hei evecleanilta on tullu joku uus, joka ei pöllyä mielestäni yhtään. Oisko toi aqua breeze. Oli tosi hyvää kun mulla oli kissa hoidossa. Oon omalla kisulla käyttäny aina ec, mut se tosiaan pöllys kauheesti.