Mamu sai puolitoista vuotta kun aiheutti 3kk. vauvalle elinikäisen aivovaurion,katkoi luita, ruiskutti maitoa nenään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";29242128]Ok. Eli et siis itse asiassa tiennyt, mistä puhuit. No, sattuuhan sitä... Kuten sanoit, kukin tavallaan.[/QUOTE]

Joo, sattuuhan sitä, että pitää alkaa riitelemään pikkujutusta.
Eli et siis itseasiassa tiedä mistä puhut, sattuuhan sitä.

Vittu älä jaksa.

"Törkeän pahoinpitelyn maksimirangaistus olisi ollut 10 vuotta vankeutta. Isän rangaistusta mitatessaan käräjäoikeus otti huomioon isän kuulovamman sekä mielentilatutkimuksessa todettu impulssikontrollin häiriöt. Isällä oli alttiutta vihan ja väkivallan purkauksiin, taipumus toimia hetken mielijohteesta ja kyvyttömyys pitää yllä toimintaa, joka ei tuota välitöntä palkkiota."

Noiden syiden tulisi nostaa tuomiota, ei alentaa. Lisäksi elinikäinen seuranta ja mahdollisesti lääkitys. Samalla tavalla tulisi kohdella kaikkia kulttuurista riippumatta.

Ihan samaa mieltä!

Jos ei mies "voi" ottaa koko rangaistusta vastaan siitä mitä hän on lapselleen tehnyt niin kyllä se loppurangaistus jollekin kuuluisi.

Mun on niin vaikea uskoa että esim. lapsen äiti ei muka mitään merkkejä miehen käytöksestä ole nähnyt aiemmin. Ettei varoituskellot ole soineet että lasta ei saa jättää miehen kanssa kahden. Ettei todella mies ole mukaan mitään merkkiä ongelmista näyttänyt ennen tätä tapahtumaa, mutta jonka jälkeen miehellä todetaan sitä sun tätä vaivaa (mikä ei muka ole oireillut aiemmin) mikä "selittää" tämän kauhistuttavan teon niin hyvin että tuomiota ALENNETAAN!!!

Mua niin raivostuttaa Suomen oikeuslaitos ja saatanan naiset jotka hankkivat lapsia petojen kanssa ja sitten (niin monesti kun täälläkin on neuvottu naisia jotka miettivät että "voiko lasta jättää miehen kanssa yksin kun vähän mietityttää kun mies niin välillä huutaa ja raivoaa kun vauva itkee" että jätä vaan sehän on sen lapsen isä ja kyllähän senkin sitä pitää hoitaa!) jättää lapsen pedon armoille ja sitten käy näin....

Täysi peesi tälle!

[QUOTE="harmaa";29242221]Tyylikästä... Jos et halua vetää hernettä nenään, älä esitä väitteitä asiasta, josta et tiedä mitään.[/QUOTE]

Tiedän mutta kun _en nyt jaksa todistella sulle mitään_.
Sinä vedit hehtaarin kokoisen melonin nenääsi. Relaa. Tuskin vetäisit edessäni.
En nyt ehdi, enkä jaksa etsiä sulle yhtään mitään, mitä tiedät jo!
Mä en ala omasta suusta kirjoittamaan lakeja, enkä niitä nyt ehdi/jaksa etsiä sanasta sanaan.

Ei mun tarvitse olla mikään Vanderpumppi. Relaa. Ja keskity aiheeseen.
Ja lopeta tuo helvatan pumppaus tänne suuntaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän;29242143:
Luulevat niin tekevän. 3 vuotta menee niin yllätys yllätys. Mamut ei työllistykään ja kieltäytyvät motivaatio kursseista, jää ihan pienoinen riippakivi ja kuluerä kunnille. Valtiokaan ei enää auta ylläpidossa sen jälkeen.

Paskan on tapana valua alaspäin, eli mamut muuttavat aikanaan Helsinkiin.

Vankilassa voi olla kuntouttavaa toimintaa mutta ei se kaikkia hyödytä.
Ei tarvitse olla psykopaatti/umpihullu toimiakseen hetken mielijohteesta aggressiivisesti ja empatiakyvyttömästi. Palstallakin on mm. rajatiloja, ketkä viiltelevät itseään, yrittävät huomionhakuisesti jatkuvasti itsemurhaa ja aiheuttavat lapsilleen erilaisia traumoja mm. lukitsemalla heidät tiettyihin tiloihin/ käyttäytymällä kuin tunteettomat koneet.

Mitä lääkitystä Data suosittelee tähän tilanteeseen? Se minua kiinnostaa.
Toki joillain valmisteilla voi olla jotain impulsiivista käytöstä (mistä sitten juontaakaan juurensa) ehkäisevää/lievittävää vaikutusta mutta pahimmillaan niitä vakavoittavaa vaikutusta.

Laitoin mahdollisesti juuri sen takia, kun täytyisi tutkia syyt käytökseen. Masennus, tarkkaavaisuushäiriö, traumaperäinen stressihäiriö ja mitä mahdollisia syitä nyt onkaan. Kyse oli juuri siitä että tutkitaan ensin eikä vain tyydytä toteamaan että hän on paha ja kieroutunut. Voi tosin olla todella vaikeaa löytää oikeat syyt, kun niitä vou olla monta päällekkäistä.

Toiselle kysyjälle: riskiryhmien valvontaa ja valistamista tulisi tehostaa (koskien perheväkivaltaa).

Laitoin mahdollisesti juuri sen takia, kun täytyisi tutkia syyt käytökseen. Masennus, tarkkaavaisuushäiriö, traumaperäinen stressihäiriö ja mitä mahdollisia syitä nyt onkaan. Kyse oli juuri siitä että tutkitaan ensin eikä vain tyydytä toteamaan että hän on paha ja kieroutunut. Voi tosin olla todella vaikeaa löytää oikeat syyt, kun niitä vou olla monta päällekkäistä.

Toiselle kysyjälle: riskiryhmien valvontaa ja valistamista tulisi tehostaa (koskien perheväkivaltaa).

Eiköhän sille kemalille ole tehty melko tarkat ja laajat tutkimukset siellä oikeuspsykiatrisella. Provoat nyt suotta aiheella jolla ei ole mitään provottavaa, koska kyse on todella laajoista ja perusteellisista selvityksistä ihmisen psyykkiseen statukseen kun nuo tehdään. Siinä olisi takuulla tullut esille traumaperäinen stressihäiriö, tarkkaavaisuus häiriö kuin masennuskin.

Jos ei mies "voi" ottaa koko rangaistusta vastaan siitä mitä hän on lapselleen tehnyt niin kyllä se loppurangaistus jollekin kuuluisi.

Mun on niin vaikea uskoa että esim. lapsen äiti ei muka mitään merkkejä miehen käytöksestä ole nähnyt aiemmin. Ettei varoituskellot ole soineet että lasta ei saa jättää miehen kanssa kahden. Ettei todella mies ole mukaan mitään merkkiä ongelmista näyttänyt ennen tätä tapahtumaa, mutta jonka jälkeen miehellä todetaan sitä sun tätä vaivaa (mikä ei muka ole oireillut aiemmin) mikä "selittää" tämän kauhistuttavan teon niin hyvin että tuomiota ALENNETAAN!!!

Mua niin raivostuttaa Suomen oikeuslaitos ja saatanan naiset jotka hankkivat lapsia petojen kanssa ja sitten (niin monesti kun täälläkin on neuvottu naisia jotka miettivät että "voiko lasta jättää miehen kanssa yksin kun vähän mietityttää kun mies niin välillä huutaa ja raivoaa kun vauva itkee" että jätä vaan sehän on sen lapsen isä ja kyllähän senkin sitä pitää hoitaa!) jättää lapsen pedon armoille ja sitten käy näin....

Että tästäkin tehtiin sitten naisen syy kun mies on hakannut vastasyntyneensä?

[QUOTE="sitä saa mitä tilaa";29243150]Mitäs kelpuutti latvakakkosen lapsensa isäksi...[/QUOTE]

eli tää nainen ei saa olla vajaa/tyhmä kun on kelpuuttanut sen paskaläjän mutta mies saa olla väkivaltainen ja vajaa?

Ehkäpä tässä tapauksessa nainen ei todellakaan ole päättänyt haluavansa tuon äijän kanssa lapsia. Pakkoavioliittoja on Suomessakin paljon maahanmuuttajien keskuudessa.

Ikävää kun tuossakin piti tuoda ilmi että ULKOMAALAINEN mies.

No mitähän ikävää siinä nyt on, jos henkilö itse käyttää sitä syynä? Pitäisikö se sitten jättää kertomatta sen takia, että mies on ulkomaalainen?

Kyllähän suomalaistaustaisten miesten vastaavissa tilanteissa uutisoidaan kansallisuus, vaikka ei sitä syynä käyttäisikään.

Varsinaista anti-rasismia, aletaan paapomaan ja salailemaan, jos taustalla on eri kansallisuus, ettei vain laiteta sitä kansallisuuden syyksi. Voi jeesus. Faktat faktoina.