Kaikenlaista nyt vielä kun muksu on sen verta pieni ettei sanoja ymmärrä. Ehkä myöhemmin voisin pyytää miestä soittamaan vain niitä lempeämpiä Huge L-biisejä, eikä esim. "Tuu vittuun jo". Mun omalla soittolistalla ei taida mitään kovin ikävää olla.
Ei oikeastaan muuta kuin radio suomipopia. Satunbaisesti myös iskelmämusiikkia ja pari kertaa vuodessa tulee lauleltua lipsiä missä on biisejä vähän laidasta laitaan, ei suomenkielisiä. Ihan siis mitä itse tykkään kuunnella.
Eikä tuossa vielä mitään, mutta kun tämä äippä laulaa hoilottaa kympillä autoa ajaessa niin sitä päivää odotellessa kun se alkaa kypsyttämään nyt on lapset vasta 3v ja 3kk ja tykkäävät vaan.
Meillä kuunnellaan Aarne Tenkasta aamusta iltaan. Miehen ja mun ykkös suosikki! Lapsetkin lallattelee kauppareissuilla että "punatukkanen neekeri-nainen" ja osaavat monet biisit ulkoa alusta loppuun.
Kaikenlaista rokkia ja klassista enimmäkseen. Lapset tykkää mitä ihmeellisimmistä asioista joskus. 3v esim. diggailee aidosti Cradle of Filthiä. 2v tykkää katsella mun kanssa klassisia konsertteja. Soittele ilmaviulua ja johtaa orkesteria. Välillä hievahtamatta keskittyy vartinkin.
Cypress Hill ym. kunnon räpit pistävät myös muksujen polvet notkumaan. Eipä olla mitään sensuroitu, kun ei oikeastaan tule kuunneltua Suomeksi mitään hävyttömyyksiä. Mörrimöykkymetallistahan tyyliin Cannibal Corpse, ei kukaan mitään selvää saa kuitenkaan.
En varmaankaan soittaisi mitään mistä tarttuisi kiroilua tai muuten lapsen (ja minun) käsityskyvyn ylittävää pilluhommaa tai gangsterishittiä jou.
Niin piti mainitsemani että tykkään pyöritellä paljon musaa kotiteatterin kautta ja lapset kyllä tykkäävät soittoa katsella. Luulen ettei ole pahaksi ollenkaan että näkevät mistä musiikki tulee.
Kuuntelen kaikkea mitä mieli tekee: Kari Tapiosta, Cheekin kautta Nightwishiin. Ihan helvetin laaja skaala, mutta petri nygårdia tai Klamydiaa en kuuntele itse ollenkaaN. JOS KUUNTELISIN, NIIN VARMAAN TUO TEINI NEKIN KUULISI sORI, CAPS LOCK, EN JAKSA KORJATA.