Gallup: millaista musiikkia kuuntelet lastesi kuullen?

• Viestiketjun aloittaja "sipuli"
  • Ensimmäinen viesti
Ihan kaikenlaista mistä pidän/pidetään.

Himiä ja Petriäkin ollaan kuunneltu.
Klamydia on yäkkis, ei kuunnella.

"femin"
Meillä jätetään jotkut musiikit kuuntelematta lasten kuullen. Ei kuunnella Klamydiaa, Ruoskaa ja monia muitakaan, kun lapset on kuulolla. Petriä nyt ei kuunneltaiskaan ikinä, kun on niin uskomatonta kuraa se "musiikki."

Ei kuunnella mitään ylläolevista. Mä kuuntelen sitä mikä mua miellyttää ja mies sitä mikä häntä miellyttää.

[QUOTE="sipuli";29241025]onko esim. Klamydia tai HIM sopivaa? tai Petri Nygärt?[/QUOTE]

Mun lapset nyt on jo 15- ja 17-vuotiaita, että ei ole nyt enää väliä, mitä kuunnellaan, mutta aina on kuunneltu sitä, mitä on itse haluttu. Ei sitä lasta pumpulissa tarvitse kasvattaa, vaikka muutama kirosana laulusta vilahtaisikin - siinä vaiheessa kun alkaa ymmärtää, että joku sana on kirosana, oppii ne jo hoidostakin.

"Vierailija"
Kuunnellaan lähinnä englanninkielistä musaa, lastenlauluja ja suomalaisista semmosta missä ei ole sopimattomat
sanat. Esim. Petri Nygårdia yms. en lasten kuullen kuuntelisi.

Kaikkea sitä, mistä tykkäänkin. Petriä en kuuntelisi lasten kuullen, enkä kuuntele kyllä muutenkaan.
Mitä hänen tuotantoaan olen kuullut, niin useat biisit on pelkkää vittupillujallua, enkä tosiaan pidä etenkään lasten korville sopivana sellaista.

Mielellään en kuuntele mitään lasten kuullen, koska en saa kuitenkaan keskittyä rauhassa musiikkiin. Enkä kyllä kuuntele mielellään silloinkaan, kun mies on läsnä. Sekin yrittää aina keskustella kesken hyvien biisien.

Hmph
Meillä kuunnellaan musiikkia paljon, joko taustalla tai ihan kuuntelemalla. Tänään juuri 3v rallatteli Stigiä "hei kulta, saanko rakkautta sulta, saanko maistaa sun piparia piparia.." Lapsi osaa laittaa/vaihtaa levyjä ja saa tehdä sitä melko vapaasti, ja jostain syystä on ihastunut tuohon ko levyyn. Ei meillä juuri Stigiä härskimpää löydy ja tuo on vielä aika kesyä joten ihan vapaasti kuunnellaan.

Sitä mitä haluan ja mitä lapset haluavat. Vähän yritän suodattaa suomenkielisissä niitä tekstejä... enkä kyllä tykkää että muksut hoilottavat jotain kaljalauluja tms...
Kuunnellaan kuitenkin musiikkia laidasta laitaan... Smurffeja (joo, kamalaa) lastenlauluja, metallicaa, ramsteinia, apulantaa, jenniä.... kaikenlaista siis. :)

Mun lapset nyt on jo 15- ja 17-vuotiaita, että ei ole nyt enää väliä, mitä kuunnellaan, mutta aina on kuunneltu sitä, mitä on itse haluttu. Ei sitä lasta pumpulissa tarvitse kasvattaa, vaikka muutama kirosana laulusta vilahtaisikin - siinä vaiheessa kun alkaa ymmärtää, että joku sana on kirosana, oppii ne jo hoidostakin.
Meillä suunnilleen samanikäisiä teinejä kolme kipaletta ja tää juttu on kääntynyt niin, että mitä musaa ne kuuntelee meidän kuullen :D joskus on eri disco ylä- ja alakerrrassa

Yhteistyössä