Neurologisten sairauksien ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hankaloittaako neurologiset sairaudet elämää?

• Kyllä

Ääniä: 2 66,7%
  • Ei

Ääniä: 3 100,0%
  • En tiedä / En ole varma

Ääniä: 2 66,7%
  • Ei aina / En halua vastata

Ääniä: 1 33,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    3

Aina sairas

Uusi jäsen
20.11.2013
15
0
1
Moro, eli kertokaas ja keskustelkaa ihan vapaasti omista kokemuksistanne neurologisten sairauksien suhteen.

Itsellä on migreeni joka on päivittäistä sekä jalka ja käsi menevät tunnottomaksi ja voimattomaksi joka hankaloittaaa elämää päivittäin.

minulla migreeni mutta puuskittain :( eli välillä 1 pvänä kerran kuussa, toisella kertaa 3 viikkoa putkeen...nyt olen toipumassa taas mutta vaikka ei enää koske eikä oksetakaan niin olo on silti kuin raadolla :( ihan voimaton ja poikki!

miten sinulla tuo lääkepuoli?? päivittäisen migreenin kans? itsellä kielto ettei saa syödä täsmälääkettä kuin 2 pvää (välillä syön välillä en) mutta sitten pitää kokeilla opamox tai kortisonit katkaisuun (toimii yleensä huonosti) eli taukopäivän jälkeen palaan taas noihin täsmiin...
tää on hankalinta tää arpominen!!!
töissä olen, siellä ei tykätä poissaoloista, oletko töissä?
anteeksi kyselyikä mutta kiva huomata että on muitakin raatoja kuin itse :(

miten sinulla tuo lääkepuoli?? päivittäisen migreenin kans? itsellä kielto ettei saa syödä täsmälääkettä kuin 2 pvää (välillä syön välillä en) mutta sitten pitää kokeilla opamox tai kortisonit katkaisuun (toimii yleensä huonosti) eli taukopäivän jälkeen palaan taas noihin täsmiin...
tää on hankalinta tää arpominen!!!
töissä olen, siellä ei tykätä poissaoloista, oletko töissä?
anteeksi kyselyikä mutta kiva huomata että on muitakin raatoja kuin itse :(

Ihan vapaasti saa kysellä :). Sain töistä potkut juuri poissaolojeni takia joten työttömänä ollaan oltu nytten pari kuukautta mutta töitä etsitään jatkuvaan. Täsmälääkkeet vie kivun hetkeksi pois mutta se kipu palaa jo 5-12 tunnin kuluttua. Sekä käytössä on Triptyl.

Tässä yritetään pärjätä yritän liikkua mahd. paljon mutta vaarassa myös masentua... Onhan se aina mukava tietää että on kohtalotovereita ettei ole yksin :|

Yhteistyössä