Ä
ärrr hermo menee
Vieras
Ärsyttää... oltiin toissapäivänä sovittu että ostetaan miehen veronpalautuksista tarjouslennot yhteen meidän unelmakohteeseen, mikäli niitä on vielä siinä vaiheessa jäljellä. Erilaisten aikaisempien sähläämisten takia miehelle olikin yllättäen tupsahtanut ne veronpalautukset jo eilen tilille. Kun sitten hurrasin että nyt ainakin ehditään saamaan ne edulliset lennot, niin mies alkoikin perumaan sanojaan, haluaisi kuulemma ostaa uuden pelikonsolin. Lentolippujen jälkeen miehelle jäis vielä reilu 300e "omaa rahaa", mut ei kuulemma riitä.
Tiedän että ne rahat on kokonaan miehen eikä niitä tarttis mun mielen mukaan käyttää, mutta kyllä mua silti ärsyttää että sovittuja asioita aletaan jo seuraavana päivänä perumaan. Me ei olla koko kuuden vuoden suhteen aikana matkustettu yhdessä muualle kuin ruotsiin, ja siitäkin on viis vuotta aikaa. Nyt ois päästy reissuun viideksi päiväksi ilman lasta, kahdestaan, mut ei sitten. Tuntuu et mies alunperinkin suostui tuohon sopimukseen sillä ajatuksella että koko ajan toivoi että ne lentoliput myydään loppuun ennen ku veronpalautukset tulee.
Tiedän että ne rahat on kokonaan miehen eikä niitä tarttis mun mielen mukaan käyttää, mutta kyllä mua silti ärsyttää että sovittuja asioita aletaan jo seuraavana päivänä perumaan. Me ei olla koko kuuden vuoden suhteen aikana matkustettu yhdessä muualle kuin ruotsiin, ja siitäkin on viis vuotta aikaa. Nyt ois päästy reissuun viideksi päiväksi ilman lasta, kahdestaan, mut ei sitten. Tuntuu et mies alunperinkin suostui tuohon sopimukseen sillä ajatuksella että koko ajan toivoi että ne lentoliput myydään loppuun ennen ku veronpalautukset tulee.