En olisi uskonut itselle sattuvan tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoisen ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoisen ihastunut

Vieras
Oon nimittäin ihastunut työkaveriin ja molemminpuolista kiinnostusta on ilmassa. Mulla on hyvä parisuhde ja lapsiakin, joten en ikinä aio tehdä mitään mikä rikkoisi perheen. Ja hulluinta on että rakastan miestäni mutta silti oon ihastunut toiseen.

Miten ihmeessä tämä menee ohi? Olen yrittänyt vältellä tyyppiä mutta aina vain ajaudumme toistemme seuraan.

Ajan kanssa menee ohi. Ihminen voi rakastaa montaa ihmistä yhtä aikaa eri syistä. Aikuiset antavat ihastuksen piristää päivää, mutta eivät mene pidemmälle.

Ajan kanssa menee ohi. Ihminen voi rakastaa montaa ihmistä yhtä aikaa eri syistä. Aikuiset antavat ihastuksen piristää päivää, mutta eivät mene pidemmälle.

Kiitos kommentista! Luulinkin että meni jo jossain vaiheessa ohi mutta kipinä leimahti sitten taas uudelleen, kliseitä lainatakseni.

Pikkujoulukin tulossa. Oon aina naureskellut pikkujoulupettämisille mutta nyt oikeasti pelottaa jos tulee juotua liikaa. Aikuinen tosiaan kontrolloisi juomistaan mutta onkohan minusta siihen. Parempi olis varmaan olla menemättä

Itsekin menin ja ihastuin toiseen. En ole sellaista hullaantumista edes ennen kokenut. Se ventovieras mies vain sai näinkin jalat maassa olevan ja aina niin järkevän naisen sekaisin :) Vaan eipä ole tunne ohi mennyt vieläkään...

Yhteistyössä