Ketään neurologiasta tietävää paikalla, mitähän tämä voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Keväällä alkaneet oireet:

-Kova palelu joka ei riipu huoneen lämpötilasta

-Huimaus joka vaikuttaa tasapainoon, olo kuin kävelisi hieman keinuvan laivan kannella

-jalkojen pistely ja lievä puutuminen

-lievä puhevaikeus

-Lievä kuvotuksen tunne

- Lisääntynyt virtsaamistarve

- Sydämen nopea tykyttely kun oireet voimakkaimmillaan

-Voimakas uupumus ja heikko olo

Nuo olot kestävät noin 1-2 h kerrallaan, kunnes menevät ohi. Niihin ei liity näkö-tai kuulohäiriöitä eikä päänsärkyä. Pää on magneettikuvattu, ei löydöksiä. Myös virtsa ja veri Ok, verenpaine, pulssi yms. Ok.

Voisivatko nuo viitata kenties autonomiseen hermostoon? Migreeniä tuskin on, koska ei ole päänsärkyä tai näkö/kuulohäiriöitä?

Menen tämän listan kanssa yksityiselle 2.12, mutta kunhan kyselen täältä, jos vaikka jollain olisi ollut samankaltaisia oireita.

[QUOTE="Satu";29231857]Oireesi viittaavat borreoloosiin.[/QUOTE] En ole löytänyt itsestäni punkkia. Voiko punkki purra esim. yöllä niin ettei se jää ihoon kiinni?

Ihme ettei kukaan ehdota kilpirauhasen vajaatoimintaa, sehän on palstamammojen vastaus kaikkiin oireisiin, samoin kuin mokkapalat leivonta / juhlatarjottavien kyselyihin :D

En usko, et on neurologista, koska siinä oireet ei yleensä poistu vaan pysyvät samana tai pahenevat. Oisin veikannut B12 vitamiinin imeytymishäiriötä, mut jos verikokeet kaikki ok, ni sit menis kans tohon paniikkihäiriön suuntaan.

Mulla aivan samanlainen oirelista ja minulla on niska ja selkä jumissa (mekein koko ranka lukossa).Toivon ja uskon hartaasti että oireet katoavat kun niska ja selkä saadaan kuntoon eli hermot pinteestä ja veret kiertämään. Minulla myös otettu verikokeita ja sydänfilmi, kaikki ok..

minulla oli kova päänsärky, ihon ja raajojen tunnottomuutta, "sähköiskuja" päähän ym.. virolainen lääkäri puhui ensimmäisenä borrelioositestistä. Ja se otettiin vaikkei minulla tietääkseni ole koskaan ollut punkkia. Se voi purra ja kiinnittyä myös huomaamatta. Mutta, oireeni johtuivat onneksi vain nikamalukosta. Kävin neurologit ja kuvaukset ja kaikki koska epäiltiin myös jotain kasvainjuttuja ennenkuin vaiva selvisi.

Mä meinasin jo päivällä tulla kirjoittamaan, että niska- ja hartiaseudun jumitus ja selän jumitus myös voi aiheuttaa tuollaisia oireita. Itsellänikin on tuollaista aina silloin, kun olen ihan jumissa. Se on aika pelottavaa, kun nuo oireet iskee kaikki yhtä aikaa päälle. Minultakin on muinoin tutkittu ihan kaikki mahdollinen samojen oireiden takia eikä mitään muuta löytynyt kuin jännitysniska ja tos-oireyhtymä sekä iskiasvaivaa.

Yhteistyössä