Lapset 5v ja 6v
Satukirjoja 5kpl, Pikkuautot ja suklaalevyt.
Muuta eivät saa, mutta ovat todella tyytyväisiä noihin.
Muuta eivät saa, mutta ovat todella tyytyväisiä noihin.
Rollolainen, semmosia telkkareita on joita voi sitten käyttää myös tietokoneen näyttöinä kun ostaa siihen sopivan piuhan (mun mielestä suurin osa telkuista taitaa olla semmosia nykyään) Näin saa kaks kärpästä samalla iskulla eikä tartte ostaa erikseen tietsikan näyttöä ja telkkariatytär 19v
- lahjakortti vaateliikkeeseen ( oin hankkimatta vielä)
- kännykkä
poika18v
-pelikuulokkeet
-tietokoneen näyttö/tv ( tavii telkan ja pelaa paljon niin miks nää ei voi ola yhdessä?)
poika 13v
-tietokone
-jotkain karkkia vielä pakettiin
poika 12v
-ds
-mario t-paita
-pikkuveljen toffeekarkkilaatikko ( oli toivelsitalla)
miehelle en vielä ole ostanut, mutta se on varmaan joku perinteinen tyyliiin niotinell-purkkaa
anopille ja sen miehelle vielä pitää ostaa, mutta en oikein tiiä mitä. sitä tupakkaa kai niinkuin aina
ootko kuullut veronpalautuksista ja muuten kaiki nuo jutut mitä ostetaan ei tuu tekemään kyllä edes 1000e yhteensä =)on täällä vaan sitte rikasta sakkia... me ostetaan koko perheelle joku halppis tabletti ja sitte toteutetaan jokaisen (kolmen) lapsen yksi toive, pojille legoja ja tytölle jotain, ei ole esittänyt toivetta. kummilapsia muistetaan jollain pienellä, ehkä mukieilla joissa oman lemmikin kuva tmv
pojalla oli vanhanaikainen putkitelkku ja siihen tarvittiin digiboxi, joka sekin hajosiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä harmaana;29229716:Rollolainen, semmosia telkkareita on joita voi sitten käyttää myös tietokoneen näyttöinä kun ostaa siihen sopivan piuhan (mun mielestä suurin osa telkuista taitaa olla semmosia nykyään) Näin saa kaks kärpästä samalla iskulla eikä tartte ostaa erikseen tietsikan näyttöä ja telkkaria
tää mikä ostetiin on kumpaakin, kun trvii sen telkun. mut tääon myäs isompi tietiskan näyttö samalal. Pienempi näyttö voi olla silti käytössä, jossakin peleissä voi ola kiva kun on käytössä kaks näyttööAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä harmaana;29229716:Rollolainen, semmosia telkkareita on joita voi sitten käyttää myös tietokoneen näyttöinä kun ostaa siihen sopivan piuhan (mun mielestä suurin osa telkuista taitaa olla semmosia nykyään) Näin saa kaks kärpästä samalla iskulla eikä tartte ostaa erikseen tietsikan näyttöä ja telkkaria
Esikoinen saa matkan Tallinnaan ja shoppailurahaa
Toinen saa puhelimen, itse neulotun paidan, SW koko sarja, nahkaiset karvavuorelliset lenkkarit
Kolmas saa pleikkarin, SW kypärän ja asun, SW petoja, pari leffaa
Star WarsBooty
Mitä tuo SW on suomeksi?
Star Wars
Täplä ne on ihan ykkösiä kuten Taru sormusten herrastaKiitos :flower:
Tarttee munkin tiedustella, olisiko nuo mieluisia lahjoja.
Ei saat*ana, ei, ei se ole kuullut.ootko kuullut veronpalautuksista ja muuten kaiki nuo jutut mitä ostetaan ei tuu tekemään kyllä edes 1000e yhteensä =)