Nyt mun on pakko hehkuttaa! (Joo saa ihmetellä ja yökkiä.) En käytä enää pikkuhousunsuojia! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jesh! :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jesh! :D

Vieras
Synnytyksestä nyt reilu 2v ja loppuraskaudessa alkoi outo keltainen vuoto mitä on kestänyt tåhän saakka. Monta eri tulehdusra diagnosoitu mutta antibioottikuurit ei ongelmaa poistaneet. Käytin välillä pikkuhousunsuojia, välillä en. N. puoli vuotta synnytyksestä aloin käyttää jatkuvasti. Muistelen että samaa vaivaa oli joskus teininä.

Gyne sanoi että vuoto johtuu keltarauhasesta.
Luin jostain että pitäis käyttää puuvillaisia alushousuja ja vaihdoin niihin. Käytin edelleen pikkuhousunsuojia. Eilen tuli outo haju alapäästä ja ajattelin että pakko kokeilla olla ilman pikkuhousunsuojia, muuten on kohta joku hiivatulehdus. Nyt n. vuorokauden on ollut kuivat pöksyt! :D Toivon etten joudu enää käyttämään pikkuhousunsuojia, ainakaan jatkuvasti!

CoduhiW.gif

Mä uskon siihen että mitä vahemmän pitää tavaraa alapäässään sitä paremmin se voi. Mä itseasiassa käytän erittäin harvoin pikkuhousujakaan kotipäivinä. Pikkuhousunsuojia ja siteitä en todellakaan käytä koskaan ja kun käytän pikkuhousuja ne ovat aina puuvillaiset.

Mä uskon siihen että mitä vahemmän pitää tavaraa alapäässään sitä paremmin se voi. Mä itseasiassa käytän erittäin harvoin pikkuhousujakaan kotipäivinä. Pikkuhousunsuojia ja siteitä en todellakaan käytä koskaan ja kun käytän pikkuhousuja ne ovat aina puuvillaiset.

Voi kun voiskin olla ilman pikkuhousuja. Tosin tätä jopa lääkäri suositteli.

Sanoin kyllä miehelle että kohta luovun pikkuhousuistakin. :D

Yhtenä kesänä olin ilman pikkuhousuja ihan julkisilla paikoillakin (hame päällä kävelin) mutta oli noloa kun reidet oli märät. :/

Voi kun voiskin olla ilman pikkuhousuja. Tosin tätä jopa lääkäri suositteli.

Sanoin kyllä miehelle että kohta luovun pikkuhousuistakin. :D

Yhtenä kesänä olin ilman pikkuhousuja ihan julkisilla paikoillakin (hame päällä kävelin) mutta oli noloa kun reidet oli märät. :/

Mitään ylimääräistä ei vuoda mitä paremmin tuuletus pelaa (ja nyt lisään tähän huomautuksen että tämä ei koske seksitilanteita). Hetken kun olet ilman pikkareita niin vähän aian päästä et niitä enää tarvitse.

kysäsen. mitä te sitten käytätte suojana?´itselläni on valkovuoto erittäin runsasta aivan kuin olisi kussu housuisa kun pöksyt huljuu märkänä pakko käyttää ajoittain pikkuhousun suojia n. kerran kuukaudessa parina päivänä oviksen aikana. mahdotonta puolen tunnin välein vaihtaa pikkareita. ja epämiellyttäväkin tunne ollla märissä pökissä yök.

Joo, huomashan tuon pikkuhousunsuojien haitat, kun niitä joutui käyttämään jälkivuodon takia monta viikkoa. Mulla jälkivuotoa tuli niin hiljalleen ja vähän kerralla, että muut suokat ja tukkeet oli liian isoja. Toisaalta pikkuhousunsuoja on pinta-alaltaan paljon pienempi kuin side. Kotona olin ilman suojaa, mutta esmes sohvalla ei viittinyt ilman istua. No, tuo on jo mennyttä ja värkki on saanut tuulettua ilman mitään muovikerroksia jo muutaman kuukauden :D

Mitään ylimääräistä ei vuoda mitä paremmin tuuletus pelaa (ja nyt lisään tähän huomautuksen että tämä ei koske seksitilanteita). Hetken kun olet ilman pikkareita niin vähän aian päästä et niitä enää tarvitse.

Eikä kuukautistilanteita, eikä tulehdustiloja (mitä aloittajalla diagnosoitu).
Muuten valkovuodon määrä on ihan yksilöllistä ja osalla sitä voi tulla reilustikin tuuletuksista huolimatta.

jatkoa ja ei en voi olla ilman alkkareita olen moneen kertaan testannut. samallailla farkut kastuu ja muut päälihousut ja hame päälle ei viitti juossa pakkasella pimppi paljaana.

Mulla kans erittäin runsasta aina valkovuoto, varsinkin nyt raskaana ollessa kun oikein hulahtelee housuihin, niin ei voi ajatellakaan olla ilman suojia. Ällöttävää ja harmillista, oikeita naiseuden iloja :D

Mä oon aina ihmetellyt, et käyttääkö ihmiset oikeasti niitä keinokuituisia pikkupöksyjä mitä kaupat on väärällään. Ostin joskus muutamat tosi nätit, mutta ne tuntuivat hiostavan ja hautovan niin ällöttävästi, että oli pakko vaihtaa puuvillaisiin. Pikkuhousunsuojiakaan en ole koskaan käyttänyt jatkuvasti.

kysäsen. mitä te sitten käytätte suojana?´itselläni on valkovuoto erittäin runsasta aivan kuin olisi kussu housuisa kun pöksyt huljuu märkänä pakko käyttää ajoittain pikkuhousun suojia n. kerran kuukaudessa parina päivänä oviksen aikana. mahdotonta puolen tunnin välein vaihtaa pikkareita. ja epämiellyttäväkin tunne ollla märissä pökissä yök.

En tarvitse mitään. Mulla ei vuoda mitään. Oviksen huomaa siitä että pissalla käydessä paperiin jää sitä ns. ovislimaa vähän mutta sekin on minimaalista. Seksissä kyllä kostu ihan normaalista ja vehkeet toimii normaalisti. mutta mitään ylimääräistä en vuoda. Oletan sen johtuvan siitä että kun tuuletus pelaa ja mikään ei hiero ja haudo jatkuvasti paikkoja niin ei tarvitse mitään "voiteluöljyä" kehittää jatkuvasti joten paikat pysyy kuivina ja hyvinvoivina.

Eikä kuukautistilanteita, eikä tulehdustiloja (mitä aloittajalla diagnosoitu).
Muuten valkovuodon määrä on ihan yksilöllistä ja osalla sitä voi tulla reilustikin tuuletuksista huolimatta.

Tämä pitää paikkansa mutta nuorena (kun pidin kaikenmaailman seksipöksyjä yms.) mulla oli huomattavasti enemmän valkovuotoa kuin nyt.

Ja tuolla joku mainitsi raskauden. Silloin mulla tuli paljon enemmän valkovuotoa enkä voinut olla ilman pikkareita.

mutta jokaisellahan on ihan erimäärät vuotoja ei auta tuuletukset niillä joilla on ERITTÄIN runsaat ovisvuodot. suosittelen pikkuhousun suojia. mielyttäviä päällä ei haudo eikä aiheuta ihottumaa tms. no minä käytän vaan parina päivänä kuukaudessa joten voihan asia olla eri jos joutuu pitämään esim kuukauden yötäpäivää.

Mä oon aina ihmetellyt, et käyttääkö ihmiset oikeasti niitä keinokuituisia pikkupöksyjä mitä kaupat on väärällään. Ostin joskus muutamat tosi nätit, mutta ne tuntuivat hiostavan ja hautovan niin ällöttävästi, että oli pakko vaihtaa puuvillaisiin. Pikkuhousunsuojiakaan en ole koskaan käyttänyt jatkuvasti.

Mä veikkaan että mullakin alunperin ne on aiheuttaneet tän ongelman. Teininä käytin paljon niitä "seksihepeneitä". :D Ja nyt aluksi kun ostin "puuvillaisia" enkä huomannut että olis auttanut, huomasinkin että monissa olikin vain 60-80% puuvillaa enkä usko että ne siis oli kovin hyviä. Nyt ostan 95-100% puuvillaisia.

Mulla siis oikeasti ei ollutkaan mitään tulehdusta, yksityinen gyne totesi että vuoto johtuu keltarauhasesta eikä ollut mitään tulehdusta. Olin saanut 2 peräkkäistä antibioottikuuria mitkä gyne kehotti lopettamaan.

Alapään tuulettumiseen auttaa jo se et nukkuu ilman housuja :D päivällä puuvilla pökät jalkaan. Ja niin runsas valkovuoto koko ajan et valuu reisille ja tai housut kastuu ei ole normaalia.

[QUOTE="vieraana";29224397]Normaalia ja normaalia, miten sen nyt ottaa. Jos ei ole mitään infektiota, niin se on se runsaskin normaalia.[/QUOTE]

Usko nyt vaan, ei ole normaalia.

Olen 36v enkä ole koskaan käyttänyt pikkuhousunsuojia muutoin kun menkkojen aikana. Nukun myös ilman pikkuhousuja aina. Paitsi menkkojen aikana. Eikä mitään ongelmia ole ollut.

Yhteistyössä